خبرگزاری کار ایران

فرصت‌های شغلی برای مهندسین صنایع

فرصت‌های شغلی برای مهندسین صنایع
کد خبر : ۱۲۹۱۸۸۹

شرکت‌ها و سازمان‌های بسیاری برای تکمیل نیروی انسانی خود به مهندسان صنایع نیاز دارند و برای این منظور، آگهی‌های استخدامی خود برای جذب مهندسین صنایع را منتشر کرده‌اند.

این آگهی‌های استخدام برای مهندسین صنایع در وب‌سایت ایران تلنت منتشر شده‌اند و شما این فرصت را دارید تا با بررسی شرح شغلی آنها، برای مناسب‌ترین گزینه‌ها نسبت به رزومه‌تان، اقدام کنید.

از آنجایی که محدودیتی برای ارسال رزومه برای این آگهی‌های استخدامی در سایت کاریابی ایران تلنت وجود ندارد، بنابراین با ارسال رزومه برای فرصت‌های شغلی بیشتر، می‌توانید شانس خود را برای استخدام در یکی از معتبرترین شرکت‌های ایران افزایش دهید.

فرصت‌های شغلی مهندسی صنایع در ایران تلنت

فرصت‌های شغلی برای کار فارغ‌التحصیلان در رشته مهندس صنایع، متنوع است و از این رو، می‌توان در میان این آگهی‌های استخدامی به نام شرکت‌ها معتبر ایران در صنایع مختلف رسید.

برخی از این شرکت‌ها عبارت‌اند از: زامیاد، تجهیز طب اثر، گروه صنعتی پاکشو، گروه انتخاب، تکاپو صنعت نامی، کنسرسیوم صنعت نفت و گاز آکام، مدی تک سیستم و شرکت‌های دیگر.

این شرکت‌ها در تهران و دیگر شهرهای ایران مستقر هستند و به همین خاطر، افراد در شهرهای مختلف می‌توانند گزینه‌ی مناسب خود را از میان این آگهی‌ها انتخاب کنند. برای اینکه بتوانید به گزینه‌های مناسب برسید و رزومه خود را برای آنها ارسال کنید، باید نیازمندی‌های شغلی این آگهی‌ها را بررسی کنید. این نیازمندی‌ها از شرکتی به شرکتی دیگر متفاوت خواهد بود. برخی از مواردی که در زیر عنوان می‌کنیم، در بسیاری از آگهی‌های استخدام مهندس صنایع دیده می‌شود:

  • ارزیابی بهره‌وری و ارائه توصیه‌هایی برای بهبود مراحل انجام کار.
  • برآورد ارزش و شرایط ماشین‌آلات و شناسایی راه‌های بهبود کارایی آن‌ها.
  • تدوین استانداردهای کنترل کیفیت، انجام آزمایش و تهیه گزارش‌های منظم.
  • پیش‌بینی و بهبود برنامه‌ریزی مالی برای تجهیزات صنعتی.
  • نظارت بر برنامه‌ها و وظایف کارمندان و بهبود فرایندها با هدف رفع نیازها.
  • تهیه گزارش‌های مدیریتی و پرزنت آن‌ها.
  • مسلط به نرم‌افزارهای مهندسی.

اطلاعات بیشتر درباره آگهی‌ها

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آخرین آگهی‌های استخدامی برای مهندسین صنایع، به ایران تلنت مراجعه کنید. لیست فرصت‌های شغلی صنایع در ایران تلنت متنوع است و به همین خاطر، افراد با میزان سابقه‌های متفاوت و حتی مهارت‌های مختلف، می‌توانند برای آنها اقدام کنند.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز