خبرگزاری کار ایران

رزرو آنلاین هتل را از سایت فلایتیو انجام دهید

رزرو آنلاین هتل را از سایت فلایتیو انجام دهید
کد خبر : ۱۲۸۷۹۲۳

این روزها اکثر کارهای ما از طریق آنلاین صورت می‌گیرد و ما به اندازه‌ای به اینترنت وابسته‌ایم که می‌توانیم آن را یک دستیار توانمند و یا عضوی از خانواده به حساب آوریم. کارهای فراوانی از انتقال پول گرفته تا خرید و ارتباط با آن سوی دنیا، به وسیله‎ی اینترنت بسیار آسان شده است. یکی از کارهایی که به صورت آنلاین به راحتی انجام می‌شود، رزرو هتل است. شما می‌توانید برای یک سفر داخلی یا خارجی، رزرو آنلاین هتل را از سایت فلایتیو انجام دهید و بدون هیچ نگرانی و دغدغه‌ای چمدان خود را بسته و راهی سفر بشوید.

مزایای رزرو آنلاین هتل فلایتیو چیست؟

همان طور که خرید اینترنتی امکان دیدن همزمان دریایی از محصولات فروشگاه‌های مختلف را به شما می‌دهد، رزرو آنلاین هتل نیز امکان مشاهده‎ی تمامی هتل‌های موجود در مقصد را به صورت همزمان برای شما فراهم می‎کند.

شما با ورود به سایت فلایتیو می‌توانید تمامی هتل‌های موجود در تاریخ مورد نظر سفرتان، با قیمت‌ آنها، تعداد ستاره‌هایشان، نوع اتاق‌ و تخت‌خواب، آدرس و نقشه، قوانین، امکانات و نظرات سایر مسافرین را مشاهده کنید.

این کار به شما امکان مقایسه‌ی میان تمام گزینه‌های موجود در شهر مقصد را می‎دهد و به این ترتیب می‌توانید مناسب‌ترین هتل از نظر قیمت، امکانات، نزدیکی به جایی مشخص در شهر مقصد و سایر موارد دیر را انتخاب کنید.

شیوه‌های مختلف رزرو آنلاین هتل از فلایتیو

شما می‎توانید با روش‌های مختلفی هتل مورد نظر خود را پیدا کنید. پیش از هر چیز به یاد داشته باشید که یک حساب کاربری برای خود درست کنید و پس از آن برای رزرو هتل اقدام نمایید. راه‎های مختلف رزرو آنلاین هتل عبارتند از:

  • انتخاب شهر مقصد و تعیین تاریخ و تعداد مسافران، بدون افزودن هیچ فیلتری که باعث می‌شود تمامی هتل‌های موجود در شهر مقصد را مشاهده کنید.
  • با انتخاب شهر مقصد و افزودن نام هتل، گزینه‌ی خود را کاملاً دقیق انتخاب کنید.
  • با انتخاب شهر مقصد با تعیین ستاره‎های هتل، گزینه‌های مشابه را با هم بررسی و مقایسه کنید.
  • با انتخاب شهر مقصد و تعیین محدوده‎ی قیمت هتل، بدون توجه به تعداد ستاره‌ها هتل‌هایی در یک رده‌ی قیمت را پیدا کنید.
  • با انتخاب شهر مقصد و استفاده از فیلتر مرتب سازی و تعیین شیوه‌ی مرتب کردن، گزینه‌های مورد نظر خود را مشاهده کنید.

بدون استفاده از فیلتر در فلایتیو هتل رزرو کنیم

نخستین و ساده‌ترین روش برای رزرو آنلاین هتل در فلایتیو این است که در صفحه‌ی نخست رزرو هتل داخلی یا خارجی، تنها نام شهر مقصد، تعداد مسافران و تاریخ ورود و خروج سفر را مشخص کنید. به عنوان مثال برای رزرو هتل در تهران نام شهر تهران را وارد کرده و در دو باکس دیگر، تاریخ‌ها و تعداد مسافران را مشخص می‎کنید. در این صورت سایت فلایتیو تمامی هتل‌های تهران را بر اساس نظمی که خودش تعیین می‌کند به شما نشان می‌دهد. در این صورت می‎توانید هتل مورد نظر خود را پیدا کنید.

چگونه بر اساس نام در فلایتیو هتل رزرو کنیم؟

زمانی که شهر مقصد را انتخاب کردید و به عنوان مثال تهران را برگزیدید، می‌توانید با انتخاب نام هتل مورد نظرتان، سریع‌ترین مسیر برای رزرو آنلاین هتل را برگزینید. به عنوان مثال با انتخاب هتل اسپیناس پالاس، می‌توانید این هتل را در صفحه‌ی رزرو هتل دیده و به راحتی با کلیک روی مشاهده جزئیات وارد صفحه‌ی مربوط به این هتل بشوید. پس از این کار می‎توانید گزینه‌های مختلف هتل مانند اتاق و تخت و تاریخ و... را مشخص کرده و هتل را رزرو نمایید.

رزرو آنلاین هتل را از سایت فلایتیو انجام دهید

مشاهده هتل ها با ستاره‎های مشابه

اگر در فیلترهای سمت راست باکس رزرو هتل در فلایتیو، تعداد ستاره‌ها را مشخص کنید، تمامی هتل‌هایی که دارای ستاره‎های یکسانی هستند را به شما معرفی می‌کنند. پس از این که تمامی این هتل‌ها در صفحه‌ی اصلی رزرو هتل نمایان شد، شما می‌توانید وارد صفحه‌ی هر یک از آنها شده، ویژگی‌ها، قیمت اتاق‌های متفاوت، امکانات، آدرس، شرایط و... را مطالعه کرده و با هم مقایسه نمایید. در این حالت پس از بررسی تمام گزینه‌های مشابه، بهترین و مناسب‌ترین هتل مورد نظر را انتخاب خواهید کرد.

محدوده قیمت هتل مورد نظر را تعیین کنید

یکی دیگر از روش‌های انتخاب هتل، تعیین بازه‌ی قیمت آن است. در صفحه‌ی اصلی رزرو هتل فلایتیو و در سمت راست، می‌توانید جایی را بینید که کلمه‌ی فیلترها نوشته شده است و در زیر عبارت محدوده‌ قیمت قید شده است. شما در این بخش می‌توانید با تعیین محدوده‌ی قیمت هتل، تمامی گزینه‎های مشابهی که دارای قیمت‌هایی نزدیک به هم هستند را مشاهده کنید.

چگونه از مرتب‌ سازی استفاده کنیم؟

یکی دیگر از فیلترهای انتخاب هتل، استفاده از باکس مرتب سازی بر اساس است. این باکس در قسمت بالایی صفحه‌ی انتخاب هتل‌ها و در سمت چپ قرار دارد. این مرتب سازی یک نوار عمودی وجود دارد که در آن چهار گزینه‌ی ارزان‌ ترین، گران ‌ترین، کمترین ستاره و بیشترین ستاره دیده می‌شود. با استفاده از این فیلتر شما دیگر تعداد ستاره‌ها یا محدوده‌ی قیمت هتل‌ها را مشخص نمی‌کنید، بلکه با تعیین میزان صعودی یا نزولی آنها، تعیین می‌کنید که کدام گزینه‌ها را در ابتدا به شما نشان بدهد و به این ترتیب کار شما در یافتن هتل مورد نظرتان ساده‌تر شود.

ورود به صفحه هتل مورد نظر

پس از پایان یافتن جستجو با استفاده از فیلترهای مختلف، احتمالا شما چند گزینه‌ی محدود را مد نظر می‌گیرید تا بر اساس آنها بهترین و مناسب‌ترین هتل را انتخاب کنید. برای این که بتوانید در میان هتل‌های مد نظر خود، شرایط و ویژگی‌ها را بدانید، باید روی مشاهده جزئیات کلیک کرده و وارد صفحه‌ی خود هتل بشوید. در اینجا می‌توانید اطلاعات کاملی از هتل را مطالعه کنید.

قیمت اتاق های هتل با هم متفاوت است

هر چند که شما در صفحه‌ی نخست معرفی هتل‌ها یک قیمت را در مورد هتل می‌بینید، اما این تمام ماجرا نیست. قیمت هر اتاق هتل با توجه به نوع تخت و امکانات آن با هم فرق می‌کند. شما پس از ورود به صفحه‌ی هتل تفاوت قیمت اتاق‌های مختلف را با هم مشاهده می‌کنید. به عنوان مثال قیمت هر تخت در یک اتاق یک تخته، با دو تخته، اتاق دارای پنجره و فاقد آن، اتاق دارای تخت اضافه و... هر کدام با هم متفاوت است. اطلاع از این تفاوت قیمت‌ها تنها از طریق ورود به صفحه‌ی هتل ممکن است.

امکانات کلی هتل و اتاق‌های مختلف آن چیست؟

در صفحه‌ی هر هتل شما می‌توانید علاوه بر قیمت اتاق‌ها، امکانات کلی هتل و امکانات هر اتاق را بررسی کنید.  اتاق‌های هتل نام‌های مشخص استانداردی دارند و تمام امکانات پذیرایی بر اساس انواع تخت و تجهیزات هتل در آنها نوشته شده است. نوع سرویس گرمایش، سرمایش، یخچال، تلویزیون و... مواردی است که در زمینه‌ی امکانات هتل مشخص می‎شود. علاوه بر این امکانات کلی نظیر صبحانه‌ی رایگان، داشتن باشگاه، استخر، رستوران، کافه، فروشگاه و... و بسیاری چیزهای دیگر در این بخش ذکر شده است.

شیوه رزرو هتل در فلایتیو

پس از این که در مورد رزرو هتل به قطعیت رسیدید و یک گزینه را انتخاب کردید، بار دیگر تاریخ و تعداد مسافران را در صفحه‌ی هتلی که انتخاب کرده‌اید وارد کنید و گزینه‌ی رزرو را کلیک کنید. پس از آن وارد   وارد صفحه‌ی دیگری می‌شوید که باید نام و مشخصات شما و همراهانتان را در آن وارد نمایید. با انجام این کار وارد مرحله‌ی بعدی می‌شوید که قسمت پرداخت مبلغ است. در اینجا پس از بررسی و کنترل اطلاعات داده شده‌، مبلغ رزرو را پرداخت کرده و کار رزرو آنلاین از سایت فلایتیو را به پایان برسانید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز