خبرگزاری کار ایران

محمد حسن محمودی؛ مدیریت برترین شرکت تامین کننده تجهیزات برق صنعتی

محمد حسن محمودی؛ مدیریت برترین شرکت تامین کننده تجهیزات برق صنعتی
کد خبر : ۱۲۸۶۸۲۴

چنانچه در صنعت برق و حوزه‌های مختلف آن فعالیت دارید، حتما می‌دانید که کیفیت این تجهیزات تا چه اندازه مهم است. محمد حسن محمودی که در این مطلب به معرفی وی و همچنین وب‌سایت ایده گستر الکتروشایلی خواهیم پرداخت، یکی از افراد فعال در این حوزه است که می‌تواند بهترین و کامل‌ترین تجهیزات مرتبط با صنعت برق را، چه در خصوص تاسیسات صنعتی و چه ساختمانی در اختیار شما قرار دهد.

محمد حسن محمودی کیست؟

مهندس محمد حسن محمودی ساربانقلی مدیر شرکت ایده گستر الکتروشایلی است که درزمینۀ تامین تجهیزات باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه اقتصادی فعالیت دارد و این مجموعه را از سال 1398، تاسیس کرده است. اما با نگاهی دقیق‌تر به این مجموعه، می‌توان فهمید که با تکیه بر 15 سال تجربه، مدیران این امر پدید آمده‌است و اکنون ایشان مدیریت شرکت ایده گستر الکتروشایلی را برعهده دارد.

تلاش بی‌وقفه تیم این مجموعه سبب شده‌است تا این شرکت بتواند نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش را از معتبرترین برندهای تجهیزات برق و اتوماسیون صنعتی و سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق به‌دست آورده و در این راستا، اقدام به خدمات‌دهی به مشتریان نماید.

اگر مایلید بیشتر با این مجموعه به مدیریت مهندس محمد حسن محمودی و محصولاتی که به کاربران و مشتریان ارائه می‌نماید آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم ادامۀ این مطلب را بخوانید، زیرا ما سعی داریم ضمن معرفی برندهای معتبری که این مجموعه به فروش و تامین تجهیزات آن‌ها پرداخته‌است، به چند نمونه از پرکاربردترین محصولات این شرکت درزمینۀ صنعت برق نیز اشاره کنیم.

الکتروشایلی عرضه‌کنندۀ تجهیزات برق صنعتی از برندهای زیر است:

  • SCHNEIDER
  • SIEMENS
  • HYUNDAI
  • ISBS
  • CHINT
  • LS

و تیم آقای محمد حسن محمودی در این مدت کوتاه آغاز به فعالیت خود توانسته است به شرکت‌های مرتبط با نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع ماشین‌سازی، صنایع ساختمانی، صنایع خودروسازی، شرکت‌های توزیع، شرکت‌های آب و فاضلاب، صنایع دارویی و پزشکی، شرکت‌های تابلوسازی، شرکت‌های آسانسورسازی و ... محصولات و تجهیزات متنوعی را ارائه نماید.

دربارۀ صنعت برق

همان‌طور که می‌دانید، یکی از صنایعی که جزو مهم‌ترین صنایع کشور به شمار می‌آید، می‌توان به صنعت برق اشاره کرد، زیرا بدون وجود برق، بسیاری از صنایع دیگر در این کشور قادر به فعالیت نخواهند بود، بنابراین با توجه به حساسیت‌های بالایی که این صنعت دارد، لازم است در هر بخشی، از قطعات و تجهیزات مناسبی استفاده شود تا از به وجود آمدن خطرات احتمالی جلوگیری نماید.

به‌عنوان مثال، می‌توان محصولاتی از قبیل سیم و کابل، تابلو برق، کلید هوایی، شاسی استارت استاپ، ریل مینیاتوری، رله شیشه‌ای، کلیدگردان، ترمینال ریلی و چراغ سیگنال و .... را به‌عنوان مهم‌‎ترین تجهیزات این صنعت نام برد. لازم است تمامی افرادی که قصد دارند از این تجهیزات استفاده نمایند، تجربۀ کافی در این خصوص داشته باشند.

تابلو برق چیست و چه کارکردی دارد؟

همیشه یک تابلو برق به کمک طراحان به شکلی طراحی می‌شود که بتواند برق را از منبع اصلی دریافت کرده و با انشعابات مختلف، به ساختمان برساند؛ به‌گونه‌ای که توزیع انرژی بین قسمت‌ها و واحدهای مختلف به اندازۀ مساوی باشد. با کمک گرفتن از تابلو برق است که تمامی تجهیزات مختلف در ساختمان‌های مسکونی، صنعتی و ... می‌توانند عملکرد مشخص خود را داشته باشند. به همین علت است که هر تابلو برق ویژگی‌های خاص و متفاوت خود را دارد. برای انجام چنین امری، متخصصان و تکنسین‌هایی که در مجموعه آقای محمد حسن محمودی مشغول به کاراند، می‌توانند در انجام صفر تا صد کار به شما کمک نمایند.

لازم به ذکر است طراحان برای طراحی این تابلو، سه نکتۀ مهم را در نظر می‌گیرند که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت:

  1. تابلو برق باید بتواند جریان برق را به خوبی کنترل نماید.
  2. حفاظت‌های الکتریکی مناسبی برای آن طراحی شده باشد.

  3. چنانچه بخشی از تابلو برق با مشکل مواجه شود، باید بتواند آن بخش را مجزا کرده و از به وجود آمدن شوک‌های الکتریکی که می‌تواند خطر انفجار در پی داشته باشد، جلوگیری نماید.

 

نمایندگی ایده گستر الکتروشایلی برای تاسیسات صنعتی برق، انواع محصولات زیر را در اختیار مجریان این امر قرار داده است:

  1. کلید مینیاتوری

  2. کلیدهای اتوماتیک

  3. کلیدهای حرارتی کنتاکتور و بی‌متال

  4. کلید اتوماتیک هوائی و کنترل فاز

  5. رله‌های هوشمند سیستم مدیریت و حفاظت موتور

  6. کلید و پریز در طرح‌های استثنائی با دوام فوق‌العاده و امکان کنترل از راه دور

  7. استارتر ابزار دقیق و ...

اما تجهیزات و قطعاتی که مجموعه آقای محمد حسن محمودی، به ارائه آ‌ن‎‌ها پرداخته‌است و در حوزۀ برق ساختمان‌‎های مسکونی کاربرد دارد را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  1. کلید برق
  2. روشنایی اضطراری
  3. قطعات مرتبط با هوشمندسازی خانه
  4. تجهیزات امنیت خانه
  5. محافظ برق
  6. تهویه مطبوع

سیم، کابل و تاثیر آن بر عملکرد تاسیسات ساختمانی و صنعتی

اگر به تمامی دستگاه‌هایی که از گذشته تاکنون تولید شده‌اند و با نیروی برق و باتری کار می‌کنند نگاهی بیندازید، خواهید دید که در تمامی آن‌ها، سیم و کابل به‌کار رفته‌است. سیم و کابل‌ها سبب می‌شوند تا بتوان جریان الکتریسیته را از قسمتی به قسمت دیگر انتقال داد، بنابراین بهتر است در انتخاب این محصول حساسیت به خرج داده و بهترین سیم و کابل موجود در بازار را انتخاب کرد.

همچنین انتخاب صحیح سیم و کابل از آن جهت اهمیت دارد که اگر بدون توجه به استانداردها و اصول کیفی تولید شده باشند، می‌توانند ضمن به وجود آوردن خسارات زیاد برای دستگاه و یا تاسیسات فوق، خطرات مالی و جانی بسیاری را درپی داشته باشند. برای خرید بهترین سیم و کابل بهتر است شرکت ایده گستر الکتروشایلی محمد حسن محمودی را مدنظر داشته باشید.

 

محمد حسن محمودی؛ مدیریت برترین شرکت تامین کننده تجهیزات برق صنعتی

کلید هوایی چیست و چه کاربردی دارد؟

از دیگر محصولات و تجهیزاتی که در صنعت برق کاربرد بسیار زیادی دارد، می‌توان به کلید هوایی اشاره کرد. ما در این بخش قصد داریم شما را با این محصول آشنا کرده و دربارۀ طرزکار و موارد استفاد از کلید هوایی، اطلاعاتی را با شما در میان بگذاریم.

کلید هوایی به‌عنوان یکی از کلیدهای اتوماتیک فشار ضعیف به شمار می‌آید که در آمپرهای بالا، استفاده می‌گردد. انواع کلید هوایی در نوع 63 آمپر تا 6300 آمپر تولید می‌شوند و کارایی آن به این صورت است که از مدار، در برابر اضافه باری که به آن وارد می‌شود محافظت کرده و در دو نوع NT و NW و در مدل‌های سه پل و چهار پل و در دو نوع ثابت و کشویی، تولید می‌شود.

برای استفاده از کلید هوایی می‌توانید پیش از خرید، از تیم محمد حسن محمودی راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، تابلو برق از مهم‌ترین قسمت‌های برق تاسیسات صنعتی و خانگی به شمار می‌آید، موارد کاربرد کلید هوایی نیز در ورودی تابلوهای برق است و به جهت آن‌که دارای سیستم اطفای جرقه توسط هوای آزاد هستند، به آن‌ها کلید هوایی گفته می‌شود. این کلید حالت سلکتیو را بین کلیدهای ورودی و کلیدهای خروجی فراهم می‌کند و عموما عمر مفیدشان دو برابر کلید اتوماتیک یا کمپکت خواهد بود. این محصول را می‌توانید از شرکت الکتروشایلی خریداری نمایید.

محمد حسن محمودی؛ مدیریت برترین شرکت تامین کننده تجهیزات برق صنعتی

  • کلید هوایی از چه اجزایی تشکیل شده‌است؟

  1. دکمۀ قطع کلید
  2. دکمۀ وصل کلید
  3. کنتاکت‌‌های اصلی
  4. کنتاکت‌های جرقه‌زن
  5. محفظه‌های جرقه‌گیر
  6. ترمینال‌های ورودی و خروجی

جمع‌بندی

اگر به دنبال مجموعه‌ای کامل برای خرید تجهیزات برق صنعتی هستید، انتخاب الکتروشایلی به مدیریت محمد حسن محمودی که نمایندگی برندهای معتبری را دارد، همراه بی‌نظیر شما و همچنین انتخاب سودمندی برایتان خواهد بود، زیرا می‌توانید تمام محصولات و تجهیزات موردنیاز خود را به‌طور یکجا از این مجموعه خریداری نمایید. ضمن آن‌که کلیۀ محصولات ارائه‌شده دارای ضمانت‌نامۀ اصل بودن و تعهد خدمات پس از فروش خواهد بود.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز