تاکید بر مشتریمحوری پیوان در سالگرد تاسیس
شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان) پس از نیم قرن فعالیت در حوزه تامین و توزیع مقاطع و ورقهای فولادی و همچنین انواع تختههای نراد به صورت آنلاین محصولات مختلف را در کوتاهترین زمان ممکن با بهترین کیفیت و با شرایطی مطلوب در اختیار مشتریان قرار میدهد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان)؛ از نظر کارشناسان پیوان مشتریان تنها یک مصرفکننده نیستند، بلکه باید همواره در کانون اصلی فعالیتهای شرکت حضور داشته باشند، بر همین اساس جلب رضایت، شناسایی دقیق خواستهها، انتظارات و تمایلات آنها همواره در سرلوحه فعالیتهای پیوان قرار گرفته است. در واقع شرکت پیوان با گسترش حوزه فعالیتهای خود در سطح کشور تلاش میکند تا ارتباط موثری را با حضور نیروهای باتجربه و مشاورههای تخصصی برقرار نماید.
کارشناسان پیوان تکمیل تمامی زنجیرههای تامین و توزیع را متناسب با نوآوری مدنظر دارند و پایداری پیوان را مدیون اعتماد مشتریان میدانند. متخصصان پیوان براین باور هستند که نیاز اصلی مشتریان تامین و توزیع مناسب است.
لذا تلاش میکنند ضمن کاهش هزینهها در هنگام خرید محصولات مختلف بر اساس تعهد و صداقت، رفتاری حرفهای با مشتریان وفادار داشته باشند. گفتنی است؛ شرکت پیوان در شرایط کنونی محصولاتی مانند هاش، ناودانی، ورق استیل و گالوانیزه را با انباری به وسعت 30 هزار متر و انبار مسقف 5 هزار متری(برای در دسترس بودن سریع کالا) به همراه خدمات و تجهیزات حملونقل انبارداری، کنترل کیفیت(QC)، فرمینگ و برش را با هدف جلب اطمینان مشتریان ارائه میکند. در واقع شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان) با ایجاد مزیتهایی مانند ارسال سریع بارهای موجود در انبار، هزینه انبارداری صفر از برخی صنایع، کنترل کیفیت توسط تیم متخصص پیوان، نگهداری کالاها در شرایط مناسب و در نهایت امکان مشاهده بار قبل از خرید توسط مشتری یا نماینده مشتری شرایط ایدهآلی برای خریداران ایجاد کرده است.
لازم به ذکر است؛ شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان) روز چهارشنبه 30 شهریور به مناسبت فرارسیدن سالگرد تاسیس در هتل اسپیناس پالاس به همراه شرکای تجاری و همکاران، مجلس گرامیداشت را برگزار میکند.