خبرگزاری کار ایران

تیغه فولادی

تیغه فولادی
کد خبر : ۱۲۸۰۳۱۰

امنیت یکی از مهم ترین نیاز های بشر در طول تاریخ بوده است. مجموعه ی پانچ ایران با ساخت کرکره های برقی گوناگون می کوشد امنیت را برای شما فراهم آورد.

فرقی نمی کند کرکره برقی را برای درب مغازه، گاراژ ماشین، باغ ویلا، پنجره یا بالکن بخواهید. شما می توانید مطابق با نیاز خود بهترین و استاندارد ترین کرکره را در مجموعه ی پانچ ایران پیدا کرده و ثبت سفارش نمایید.

در ادامه ی این مقاله می خواهیم شما را با چند نمونه از کرکره برقی ها آشنا کرده و بررسی کنیم چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند پس با ما همراه باشید.

تیغه فولادی

 تیغه های فولادی به دلیل ساخته شدن از آلیاژ فولاد در برابر ضربه بسیار مقاوم است. ضد ضربه بودن تیغه های فولادی باعث شده سارقان نتوانند با وارد کردن ضربه به کرکره به آن آسیب زده و وارد ساختمان شوند. کرکره هایی که از تیغه های فولادی ساخته شده اند به کرکره ضد سرقت نیز معروف هستند.

غیر قابل نفود بودن و استحکام بالای کرکره های فولادی سبب محبوبیت بالای این نوع از تیغه ها در بین مردم شده است. اما باید در هنگام خرید کرکره برقی به چند نکته توجه نمایید تا بتوانید بهترین کرکره با تیغه فولادی را خریداری نمایید.

برخی از فروشندگان کرکره تیغه های گالوانیزه را بجای کرکره فولادی به مشتریان میفروشند که این موضوع کاملا اشتباه بوده و تیغه های گالوانیزه به اندازه تیغه های فولادی از مقاومت بالایی برخوردار نمی باشند.

تیغه های گالوانیزه تیغه هایی از جنس آهن هستند که با یک لایه رنگ گلوانیزه پوشانده شده اند. این رنگ از فرسایش و زنگ زدگی تیغه جلوگیری می نماید که به دلیل داشتن همین ویژگی مشترک با تیغه ی فولادی سبب شده تیغه ی گالوانیزه را بجای تیغه ی فولادی به فروش برسانند.

تیغه های فولادی برای جلوگیری از زنگ زدگی و یا فرسایش نیازی به هیچ نوع رنگی نداشته و به دلیل واکنش پذیر نبودن آلیاژ فولاد با اکسیژن ترکیب نشده و زنگ نمیزند.

علاوه بر ضد زنگ بودن فولاد مقاومت و استحکام این تیغه از مهم ترین ویژگی آن به حساب می آید. برای برقراری امنیت بیشتر از تیغه های فولادی اصل استفاده نمایید.

کرکره فولادی

کرکره فولادی از تیغه های فولادی تشکیل شده اند. این کرکره ها به دلیل مقاومت بالا در برابر فرسایش و ضربه قابل استفاده در تمام آب و هواها مانند: آب و هوای گرم و مرطوب، آب و هوای گرم خشک و یا در شهرهایی با دمای 40 درجه و ... قابل استفاده می باشند.

مزایای کرکره برقی فولادی

1- اصلی ترین مزیتی که این نوع کرکره ها دارند ضد ضربه بودن است. ضد ضربه بودن میتواند به شما این اطمینان را بدهد که می توانید خانه، ویلا و یا هر مکانی که امکان سرقت از آن وجود دارد را برای مدت چند ساعت و یا چند روز ترک نمایید بدون آنکه نگران به سرقت رفتن باشید.

2-  کرکره های فولادی به دلیل آلیاژی که در ساخت آن به کار رفته به شدت در مقابل فرسایش مقاوم بوده و به راحتی می توانید در مناطق گرم 40 درجه و یا مناطق شرجی از آن استفاده نمایید بدون آنکه نگران پوسیده شدن و آسیب رسیدن به آن باشید.

کرکره بالکن

بالکن هایی که در طبقه اول هستند و یا بالکن هایی که در ساختمان های ویلایی هستند می تواند یک راه ورود ساده برای سارقان به شمار آید. زیرا اکثر بالکن ها با یک درب شیشه ای از محیط خانه جدا شده اند. سارقان می توانند با شکستن شیشه به راحتی وارد ساختمان شوند. دزدی ها همیشه اموال ما را تهدید نمی کنند گاهی ممکن است برای یک دزدی جان انسان هایی که در محل وجود دارند نیز به خطر بیفتد. بنابراین بهتر است در حفظ امنیت محل کار، زندگی و یا هر مکان مهم دیگری بکوشیم.

در گذشته برای ایجاد امنیت بالکن ها از جوش دادن میله های آهنی استفاده میکردند اما یکسری مشکلات وجود داشت که میتوان به موارد ذیل اشاره کرد

1- این میله ها بر خلاف کرکره بالکن برای همیشه در آن جا قرار داشت و امکان جا به جا کردن آن ها وجود نداشت در صورتی که با استفاده از کرکره برقی بالکن شما میتوانید هر زمان که خواستید کرکره را باز و بسته کنید.

2-  این میله ها ساخته شده از آهن بوده و به مرور دچار زنگ زدگی میشدند اما کرکره های جدید به دلیل استفاده از تیغه های فولادی کاملا ضد زنگ بوده و تغییرات آب و هوایی نمیتواند باعث آسیب رسیدن به آن شود.

قیمت کرکره برقی

کرکره های برقی در قیمت های مختلفی وارد به فروش میرسند. اگر جهت خرید کرکره برقی به بازار بروید با تنوع زیادی از قیمت و مدل کرکره برقی رو به رو میشوید. شاید برای شما نیز این سوال پیش بیاید که چرا بین این کرکره ها تفاوت قیمت وجود دارد؟ در ادامه میخواهیم به شرح دلیل تفاوت قیمت بپردازیم:

1- جنس تیغه: تیغه های کرکره برقی با 3 جنس مختلف مانند: گالوانیزه، فولادی و آلومینیومی در بازار به فروش میرسند. به دلیل تفاوت در قیمت فلز به کار رفته در هر یک از این تیغه ها طبیعی است که قیمت آن ها با یکدیگر تفاوت داشته باشد.

برای مثال به دلیل گران بودن فلز فولاد تیغه های فولادی دارای بالاترین قیمت در بین تیغه های کرکره برقی هستند و ارزان ترین تیغه تیغه های گالوانیزه می باشد.

2- موتور کرکره برقی: موتور های کرکره برقی دارای انواع مختلفی می باشد که هر یک دارای قدرت متفاوتی هستند. درست است که موتورهای کرکره برقی در مدل های مختلفی وارد بازار شده اند اما 3 نوع از آن ها بسیار پرکاربرد بوده و بیشتر افراد از آن ها برای کرکره های برقی استفاده می کنند. هرچقدر قدرت موتور کرکره برقی بیشتر باشد دارای قیمت بالاتری نیز می باشد.

3- ابعاد کرکره برقی: کرکره های برقی در ابعاد مختلف با توجه به ابعاد درب، پنجره و ... ساخته می شود. هر چقد کرکره دارای ابعاد بزرگ تری باشد میزان فلز به به کار رفته در آن نیز بیشتر است به همین دلیل کرکره هایی با ابعاد بزرگتر دارای قیمت بیشتری هستند.

شرکت کرکره سازی پانچ ایران

تا اینجا با انواع کرکره برقی و موتور های آن آشنا شدیم و مزایای هر یک از کرکره ها را مورد بررسی قرار دادیم و گفتیم که در هنگام هرید کرکره فولادی چه نکاتی را رعایت نمایید.

اما برای خرید کرکره تنها دانستن این نکات کافی نمی باشد و برای خرید بهترین کرکره علاوه بر در نظر گرفتن نکات مختلف باید یک مجموعه ی معتبر در زمینه ی فروش کرکره پیدا نمایید. شرکت پانچ ایران با سال ها تجربه در زمینه ی تولید و فروش کرکره های برقی فعال بوده و همواره می کوشد امنیت را با کمترین هزینه برای شما عزیزان فرآهم آورد. شرکت پانچ ایران به دلیل تولید کننده و ارتباط بدون واسطه با مشتری تمام کرکره های خود را زیر قیمت بازار به فروش میرساند برای استعلام قیمت با مجموعه پانچ ایران تماس بگیرید.

اگر قصد خرید کرکره برقی دارید می توانید با مجموعه ی پانچ ایران تماس گرفته و از کارشناسان ما مشاوره بگیرید تا آن ها مطابق با شرایط و نیاز شما بهترین کرکره را به شما پیشنهاد نمایند.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز