خبرگزاری کار ایران

راحت ترین روش برای فروش محصولات دست دوم

راحت ترین روش برای فروش محصولات دست دوم
کد خبر : ۱۲۸۰۲۳۶

همه افراد برای فروش محصولات دست دوم خود همیشه به دنبال بهترین راه بوده اند به این دلیل که اکثر افرادی که تصمیم گرفته اند کالای دست دوم خود را بفروشند به پول نیاز داشته اند یا می خواهند کالای جدید تری را خریداری کنند که هر کدام از این نوع افراد دنبال راحت ترین و سریع ترین روش برای فروش کالا هستند، آیا برای شما این سوال پیش آمده است که چگونه محصولات دست دوم خود را بفروشید؟ یا آن که کدام روش ها را انتخاب کنید؟‌ قطعا که تمامی این سوالات توسط شما و افراد دیگر مطرح می شود که در ادامه از این مطلب برای شما به شرح خواهیم داد.

 

اولین موردی که به ذهن شما باید خطور کند سمساری فوری بوده است، این نوع از فروشگاه ها در اکثر نقاط ایران و به ویژه تهران محصولات دست دوم شما را به قیمت بسیار مناسبی خریدار هستند و البته که سریعا به شما وجه نقد هم خواهند داد؛ توجه داشته باشید پس از فروش کالای خود قطعا می توانید کالای دیگری از آن ها خریداری‌ کنید و این موضوع می تواند برای شما با یک تیر چند تا گزینه را هدف بگیرید؛ البته که سایت های همانند دیوار و... هم هستند که آگهی هایی منتشر می‌ کنند و برخی‌ مزایا و معایب زیادی دارند که در ادامه برای شما صفر تا صد آن ها را شرح خواهیم داد؛‌ پس همراه ما باشید.

چرا باید به روش های آسان فروش محصولات دست دوم توجه کنیم؟

قطعا که شاید برای شما هم این وسایل مطرح شده باشد که دلیل اصلی توجه ما به روش ها فروش محصولات چیست؟ یا چرا باید به آن ها توجه کنیم؟ ابتدا به آن توجه داشته باشید که اگر از این روش هایی که در ادامه برای شما شرح می دهیم استفاده نکنید ممکن است که فروش محصولات شما قطعا به تاخیر افتاده و یا اصلا ماه ها و... نتوانید فروش محصول داشته باشید؛ از طرفی توجه داشته باشید که استفاده کردن از روش های‌ محبوب برای فروش محصولات دست دوم همیشه سبب افزایش قیمت کالای شما هم خواهد بود؛ این روش ها عبارت اند از:

  • مراجعه به سمساری فوری: اولین مورد و به اصطلاح بهترین روش آن است که شما به سمساری فوری مراجعه کنید و این مورد خیلی مهم است، قطعا تنها فروشگاهی‌ که کالای شما سریعا خریداری کرده و البته که قیمت بالایی برای آن پرداخت می کند، سمساری فوری می باشد. علاوه بر این موضوعات قطعا که خدمات ارزنده ایی را هم برای‌ شما به صورت عالی ارائه خواهد داد و شکی در این موضوع نیست؛ توجه داشته باشید علاوه بر فروش می توانید کالای خود سمساری فوری را هم خریداری‌ کنید و شکی در این موضوع نیست.

 

  • ثبت آگهی: یکی از روش هایی که شما می توانید برای فروش محصولات خود انجام دهید آن است که آگهی ثبت کنید؛ ثبت آگهی قطعا می‌ توانید در سایت های همانند دیوار و شیپور و... اقدام کنید و البته که ثبت آگهی هم باید با هزینه ی قابل توجهی انجام شود؛ اما این موضوع قطعا با معایبی همراه خواهد بود. اولین معایبی‌ که این نوع از روش ها دارد آن است که اصلا شاید آگهی ها شما به فروش نرسد؛ قطعا افراد زیادی همانند شما هم وجود دارند که ثبت آگهی انجام داده اند و قطعا که تعداد آگهی ها هم افزایش خواهد یافت. علاوه بر این موضوع بهتر است که شما به تعداد کلاهبرداران هم توجه داشته باشید؛ برخی از افراد با پیدا کردن آگهی با شما تماس گرفته و به منزل شما خواهند آمد و کالای شما را بازدید خواهند کرد، این گونه از افراد قطعا که با بهانه تراشی و ایرادات الکی که از محصول شما می گیرند خواستار آن هستند که شما قیمت کالای خودتان را کاهش دهید و شکی در این موضوع نداشته باشید. پیشنهاد ما به شما آن است که به جای این همه فعالیت های ریسکی بهتر است همان ابتدا به سمساری فوری روی بیاورید و قطعا که این موضوع به نفع شما است.
  • تعیین قیمت پایه برای فروش: مهمترین عامل و روش برای فروش محصولات دست دوم خودتان آن است که قیمت پایه ایی را برای فروش انتخاب کنید و شکی در این موضوع وجود نخواهد داشت؛ برای درک بهتر شما از این موضوع بهتر است مثال را عنوان کنیم. فرض  کنید که شما می خواهید یخچال خودتان را برای فروش بگذارید قطعا یکی از عوامل مهمی که این مورد را برای شما به فروش می رساند پایه گذاری یک قیمت مناسب خواهد بود؛ اگر شما قیمت مناسبی را برای کالای خود انتخاب کنید قطعا که تعداد مشتری های کالای شما افزایش خواهد یافت و شکی در این موضوع نیست. نکته ایی که حائز اهمیت است قطعا گران فروشی می باشد، مشتریان ابتدا قیمت محصولات مرتبط را مشاهده و البته بعد با قیمت کالای شما مقایسه میکنند، اگر قیمت اختلاف زیادی داشته باشد قطعا مشتری محصول شما نخواهند بود و شکی در این موضوع نیست.
  • بهترین عکس ها را برای فروش انتخاب کنید: اگر شما می‌ خواهید به صورت اینترنتی مشتری برای محصولات دست دوم خود پیدا کنید بهتر است که ابتدا بهترین عکس ها را برای بازدید برای مشتری‌ خود ارسال کنید و قطعا که این موضوع تاثیر گذار خواهد بود و هیچ شکی نداشته باشید؛ برای اهمیت این موضوع فرض کنید شما می خواهید یک فرش بخرید اگر تصاویری از فرش فروشنده مشاهده کنید که تمیز نیست و لکه دارد آیا مایل به خرید خواهید بود؟ قطعا که قطعا باید برای خریداری کردن یک محصول باید تصاویر عالی و با کیفیت ارائه دهید و در این موضوع کوتاهی نکنید، توجه داشته باشید که انتخاب کردن تصاویری که عالی هستند همیشه مشتریان و افرادی زیادی را به خرید ترویج می کند.
  • شرح محصول را از قبل آماده کرده باشید: ‌برای فروش حضوری‌ و مجازی به سمساری فوری و یا افراد دیگر قطعا که باید توضیحات و آپشن و ویژگی های محصول خودتان را از ابتدا تعیین کرده باشید و البته که اگر فردی سوالی از شما کرد سریعا به آن پاسخ دهید و البته که این موضوع مهم است. این مورد در ثبت آگه های بسیار مهم واقع خواهد شد به این دلیل که اگر کاربر برای اولین بار از محصولات شما دیدن می کند قطعا که ابتدا شرح را می خواند و شما باید در آن نقاط قوت و تمامی موارد را بنویسید( به عنوان مثال فلان مورد تعویض شده یا اینکه نو است و...) قطعا که خریدار با خواندن این موارد درک می کند که شما تمامی موارد را لحاظ کرده اید و هیچ مشکلی وجود ندارد. البته که خواستید محصول خودتان را به سمساری فوری شمال تهران بفروشید قطعا که باید این بخش را به خوبی برای تکنسین ها شرح داده و البته که همه به صورت واقعیت باشد و اینکه اگر نقطه ضعفی هم وجود داشت سریعا آن را بیان کنید.

راحت ترین روش برای فروش محصولات دست دوم

چرا سمساری فوری را انتخاب کنیم؟

خدمات عالی، قیمت بالا، حمل و نقل کالا و از همه مهم تر تضمین تمامی کالا از جمله موارد مهم بوده که انتخاب سمساری ایران را حتمی می کند و شما باید به آن توجه کنید، سمساری فوری دارای پشتیبان تلفنی است که اگر شما علاقه داشته باشید میتوانید با آن ها تماس گرفته و از طرفی درخواست مشاوره داشته باشید؛ البته که با درخواست مشاوره تمام سوالات خودتان را مطرح خواهید کرد و البته که به شما می گویند با کدام بودجه می توان محصولات عالی را خریداری کرد.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز