خبرگزاری کار ایران

5 راهکار مناسب برای افزایش لایک در اینستاگرام

5 راهکار مناسب برای افزایش لایک در اینستاگرام
کد خبر : ۱۲۷۴۸۳۱

همان­طور که می­دانید این روزها استفاده از شبکه ­های اجتماعی مانند اینستاگرام، برای افراد زیادی تبدیل به یک عادت شده است؛ به طوری که زمان زیادی در روز را صرف گشت و گذار در این پلتفرم محبوب می­­کنند.

علاوه بر این، بخش زیادی از این افراد دارای کسب و کار در صفحات اینستاگرام بوده و در تلاش هستند تا با جذب فالور و افزایش لایک واقعی اینستاگرام درآمد خود را افزایش دهند.

البته کسب درآمد در فضای اینستاگرام، نیازمند مهارت و بالا بردن اطلاعات در زمینه تعامل با مخاطبان می­ باشد. افزایش فالوور ارزان اینستاگرام از طریق پلتفرم های معتبر و قابل اعتماد انجام می پذیرد. ارتباط مؤثر با بازدیدکنندگان میسر می­گردد و بنابراین لازم است راهکار جذب مخاطب را بدانید تا در نهایت، با افزایش محبوبیت و جلب اعتماد افراد به درآمد برسید. در این مطلب به این راهکار های ضروری پرداخته ایم پس با ما همراه باشید.

تولید محتوا

یکی از اساسی­ترین فاکتورهای رشد پیج در اینستاگرام، تولید محتوای جذاب است. به ویژه کسانی که دارای کسب و کار در این فضا هستند باید توجه داشته باشند که تهیه عکس، فیلم و محتوای باکیفیت بسیار ضروری می­باشد. در صورت عدم اهمیت به این فاکتور مهم، رشد و پیشرفت چندانی در صفحه اینستاگرام حاصل نخواهد شد. امروزه دیگر تبلیغات با روش­های قدیمی تاثیر چندانی بر مخاطب نخواهد داشت و لازم است تا به کمک شیوه­های جدید مانند: بازاریابی محتوا، کاربران را به بازدید از صفحه کسب و کارتان ترغیب نمایید.

نسبت محتوای فروش­محور و تعاملی

یکی از نکات مهم برای افزایش لایک در اینستاگرام، توجه به نوع محتوایی است که در اختیار مخاطبان قرار می­دهید. در واقع نسبت محتوای تعاملی و فروش­­ محور باید مورد بررسی قرار بگیرد. گاهی اوقات در فضای اینستاگرام با صفحاتی مواجه می­شویم که تنها به فروش محصول مورد نظر تاکید داشته و اهمیتی به ایجاد ارتباط مؤثر با مخاطب ندارند! فراموش نکنید که بسیاری از افراد تنها برای سرگرمی به اینستاگرام سر می­زنند. بنابراین ضروری است که 80 درصد محتوایی که تولید می­کنید تعاملی بوده و تنها 20 درصد آن فروش­محور و تبلیغاتی باشد.

استفاده از روش های خرید لایک واقعی

سریع ترین راه استفاده از سایت های معتبری است که مانند کافه مجازی فروش لایک واقعی ارزان انجام می‌دهند. این سایت ها با استفاده از پلتفرم هایی که دارند لایک هایی از طرف اکانت های کاملاً واقعی و غیر ربات را به پست مورد نظر شما وارد می‌کنند.

در نظر داشته باشید که بین لایک فیک و واقعی تفاوت هایی است. از جمله این تفاوت ها می توان به این مورد اشاره نمود که لایک واقعی از طرف اکانت واقعی است یعنی اکانت شخصی که هر از گاهی از آن استفاده می کند و از نظر الگوریتم های اینستاگرام یک کاربر فعال و زنده است.

اما لایک فیک از اکانت های مصنوعی و بصورت کد نویسی شده است که الگوریتم های اینستاگرام با توجه به آپدیت هایی که دریافت می کنند به راحتی این نوع اکانت و لایک هایشان را تشخیص داده و اکانتی که از طرف این ربات ها لایک دریافت کرده اند را مسدود می کنند.

5 راهکار مناسب برای افزایش لایک در اینستاگرام

روش آنالیز رقبا

همان­طور که در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز تولید محتوای باکیفیت، عامل مهم در موفقیت یک کسب وکار می­باشد، شناخت رقبا و تحلیل رفتار آنان هم از اهمیت بسزایی در این زمینه برخوردار است. شاید برایتان این سوال­ها پیش بیاید که چگونه می­توانم رقبای خود را بشناسم؟ و برای تحلیل و بررسی پیج آن­ها، دانستن چه نکات و فاکتورهایی ضروری است؟ ابزارهای مورد نیاز برای تحلیل پیج رقبا چیست و بعد از این بررسی، چگونه می­توانم به یک نتیجه کلی برای ارتقاء کسب و کار خود برسم؟

بهبود کپشن

یکی از دغدغه­ های مهم افراد در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، نوشتن یک کپشن CAPTION)) یا نگاره جذاب در پست می­باشد. نوشتن کپشن به شکل درست و اصولی، می­تواند تاثیر بسزایی در افزایش لایک پست ها در اینستاگرام داشته باشد.

در واقع برای اینکه بتوانید منظور خود را بهتر به مخاطب برسانید، نوشتن کپشن به عنوان مکمل و توضیح عکس یا ویدیویی که به اشتراک گذاشته ­اید، بسیار کمک­ کننده خواهد بود.

5 راهکار مناسب برای افزایش لایک در اینستاگرام

سریع ترین راه افزایش لایک

سریع ترین و بهترین روش خرید لایک واقعی اینستاگرام است که باید از فروشندگان معتبر خریداری نمایید.

علت این امر این است که رقبای شما با سرعت در حال پیشرفت و بیشتر شدن هستند و با گذشتن زمان شما از آنها عقب می افتید. حتی اگر راهکارهای سنتی و ارگانیک را برای جذب فالوور و لایک پیش بگیرید تنها از رقبای خود عقب تر می افتید.

علت تأکید برای خرید از فروشنده مطمئن این است که برخی از فروشندگان لایک از اکانت های فیک استفاده می کنند که در آینده این کار باعث مسدود شدن اکانت شما می شود.

بهترین و مطئمن ترین فروشنده لایک واقعی ارزان کافه مجازی می باشد که افزایش بازدید واقعی ارزان تر از کافه مجازی پیدا نخواهید کرد که علاوه بر قیمت بسیار مناسب از اکانت های کاملاً واقعی استفاده می کند.

جهت خرید انواع لایک و فالوور می توانید به وبسایت کافه مجازی به آدرس www.cafemajazi.net  مراجعه نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز