خبرگزاری کار ایران

چگونه بهترین برنج‌های ایرانی را با قیمت مناسب بخریم؟

چگونه بهترین برنج‌های ایرانی را با قیمت مناسب بخریم؟
کد خبر : ۱۲۷۱۷۳۹

برنج یکی از بهترین غذاها در سفره ایرانیان است. بسیاری از غذاهای خوشمزه ایرانی در کنار برنج پخته می‌شوند. به دلیل محبوبیت فراوان این غذا، خرید برنج ایرانی با بهترین قیمت همواره یکی از دغدغه‌های بسیاری از ایرانیان بوده است. امروزه انواع مختلفی از برنج‌های ایرانی به بازار عرضه شده‌اند و همین امر خرید بهترین برنج را برای بسیاری از مصرف‌کنندگان دشوار کرده است. به ویژه در چندسال اخیر، با افزایش تعداد واسطه‌ها و افزایش قیمت برنج ایرانی، بسیاری از مصرف‌کنندگان خرید برنج ایرانی را متوقف کرده‌اند. به همین دلیل در ادامه قصد داریم ضمن ارائه راهنمای خرید بهترین برنج ایرانی، نکات مهمی درباره قیمت برنج ایرانی به شما ارائه دهیم.

بهترین برنج‌های ایرانی

برنج ایرانی بهترین کیفیت را در بین همه برنج‌های تولید شده در سراسر دنیا دارد. برنج‌های ایرانی انواع مختلفی دارند و در ارقام گوناگون مانند پرمحصول، معطر و ... به بازار عرضه شده‌اند. برنج طارم هاشمی، برنج فجر، برنج صدری و ... از مشهورترین برنج‌های ایرانی هستند.

برنج طارم هاشمی به عنوان بهترین برنج ایرانی به بازار عرضه می‌شود. از مهم ترین ویژگی‌های برنج طارم هاشمی می‌توان به عطر عالی در زمان پخت، دانه بلند بودن و طعم استثنایی اشاره کرد. قیمت برنج طارم هاشمی معمولا بالاتر از برنج‌های ایرانی (به ویژه برنج‌های پرمحصول) است.

برنج پرمحصول به برنج هایی گفته می‌شود که در شالیزارها، حجم بیشتری برنج نسبت به برنج‌های عطری از آن‌ها برداشت می‌شود. برنج‌های پرمحصول برنج هایی به‌صرفه هستند، اما از نظر عطر و طعم باید گفت که عطر و طعم برنج‌های پرمحصول معمولا کمتر از سایر انواع برنج‌هاست. برنج ندا، برنج فجر، برنج شیرودی و ... از انواع برنج‌های پرمحصول هستند.

نکات مهم در خرید برنج

اولین مسئله‌ای که لازم است در خرید برنج ایرانی مورد توجه قرار دهید، نوع برنج مدنظر شماست. برنج‌های ایرانی به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. قیمت برنج و ویژگی هایی مانند میزان عطر و قد کشیدن به نوع برنج مربوط می‌شوند.

برنج‌های پرمحصول مانند برنج فجر و ندا معمولا قیمت کمتری دارند و به همان نسبت، از عطر کمتری نیز نسبت به برنج‌های گران‌قیمت‌تر برخوردارند. به همین دلیل خرید برنج پرمحصول برای افرادی که قصد خرید برنج خوش عطر و خوشمزه ایرانی در حجم زیاد برای استفاده در هتل ها، رستوران‌ها و ... را دارند، بسیار مناسب است.

در مقابل، برنج‌های عطری مانند برنج طارم هاشمی و برنج صدری کیفیت بالاتر و قیمت بیشتری دارند. به همین دلیل خرید برنج‌های عطری مانند برنج طارم هاشمی بیشتر برای استفاده در مجالس و مهمانی‌ها مناسب است. کسانی که قصد خرید برنج ایرانی با طعم و عطر عالی را دارند، بهتر است اقدام به خرید برنج طارم هاشمی کنند.

اگر برنج بخش زیادی از وعده‌های غذایی شما را شامل می‌شود، بهتر است اقدام به خرید دوره‌ای برنج کنید. با خرید دوره‌ای (مانند خرید سالانه برنج) می‌توانید بخش زیادی از برنج موردنیازتان را با قیمت مناسب‌تر خریداری کنید.

قیمت برنج ایرانی

اگرچه قیمت برنج ایرانی معمولا از برنج‌های خارجی بالاتر است، اما باید گفت که این گرانی بی‌علت نیست. زیرا کیفیت بسیاری از ارقام برنج‌های ایرانی بالاتر از برنج‌های خارجی است. عوامل مختلفی در تعیین قیمت برنج ایرانی تاثیر دارند. نوع برنج ایرانی، پرمحصول یا کم‌محصول بودن، میزان عطر، میزان ری کردن و قد کشیدن دانه‌ها و ... از عوامل موثر در قیمت برنج ایرانی هستند.

خرید بهترین برنج‌های ایرانی با قیمت مناسب

چگونه بهترین برنج‌های ایرانی را با قیمت مناسب بخریم؟

راه‌های مختلفی برای خرید برنج باکیفیت وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، خرید اینترنتی برنج است. با خرید اینترنتی برنج می‌توانید برنج ایرانی مدنظرتان را به صورت آنلاین خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای خرید اینترنتی برنج، فروشگاه گالش است.

استارتاپ گالش با هدف ارائه بهترین برنج‌های ایرانی به خریداران و همچنین حمایت از کشاورزان آغاز فعالیت کرد. به این ترتیب، فروشگاه گالش بهترین برنج‌های شمال را پس از کیفیت‌سنجی، به صورت مستقیم از کشاورزان شمال کشور خریداری می‌کند و پس از پاکسازی برنج و جداسازی ضایعات، بدون هیچ‌گونه واسطه به مشتریان عرضه می‌کند. به همین دلیل قیمت برنج باکیفیت ایرانی در فروشگاه گالش بسیار مناسب است و محصولات این فروشگاه از بهترین کیفیت برخوردارند.

یکی از مزایای منحصر به فرد خرید از فروشگاه گالش، امکان خرید بسته تستی است. با خرید بسته تستی از هر محصول می‌توانید کیفیت پخت برنج‌ها را پیش از خرید حجم زیادی از آن، مورد بررسی قرار دهید و پس از بررسی و با خیال راحت اقدام به خرید برنج ایرانی موردنظرتان کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز