خبرگزاری کار ایران

اپلیکیشن فروشگاهی چیست و چه مزایایی دارد؟

اپلیکیشن فروشگاهی چیست و چه مزایایی دارد؟
کد خبر : ۱۲۷۱۳۶۱

در عصر اینترنت و استفاده همه گیر از موبایل، کسب و کارها تحول یافته اند. مدیران کسب و کارها جهت دستیابی به فروش بالاتر و پیشی گرفتن از رقبای خود از حالت سنتی خارج شده اند و محصولات خود را به صورت آنلاین عرضه می دارند.

یکی از روش های عالی جهت ورود به دنیای تجارت الکترونیک و همچنین رشد و معرفی کسب و کار، استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی است. یک اپلیکیشن فروشگاهی منحصر به فرد به راحتی می تواند با کاربر ارتباط برقرار کند و با داشتن امکانات بالا و اعتمادسازی، مشتری را متقاعد سازد تا محصول را خریداری نماید و حتی در صدد تبلیغ آن برآید.

اگر شما به تازگی کسب و کاری را راه انداخته اید و یا درصدد آن هستید تا فروشگاه خود را ارتقا دهید، مجموعه ما در این پروسه همراه شما خواهد بود. شرکت تجارت الکترونیک سُها با داشتن اعضایی توانمند، حرفه ای و خلاق بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی در زمینه های مختلف مانند رستوران، سوپرمارکت، لوازم دیجیتال و ... را طراحی و پیاده سازی می کند. تیم ما با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و در کنار آن با مدیریت اینستاگرام به صورت منحصر به فرد، بستری مناسب جهت افزایش مشتری و در نتیجه بالا بردن فروش به طور چشمگیر برای شما فراهم می کند. پس همین الان با ما تماس بگیرید تا از خدمات مجموعه ما بهره مند گردید.

اپلیکیشن فروشگاهی چه امکاناتی باید داشته باشد؟

با داشتن اپلیکشن فروشگاهی مخصوص به کسب و کار خود می توانید هزاران کاربر را از طریق موبایل و تبلت به سمت خود جذب کنید. حال این سوال مطرح می شود که برای جذب حداکثری مشتری، اپلیکیشن چه ویژگی و امکاناتی باید داشته باشد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • علاوه بر پرداخت در محل، امکان اتصال به درگاه اینترنتی و پرداخت آنلاین را داشته باشد.
  • خرید هر کالا باید دارای اعلان باشد و خریدها به صورت فاکتور شده باشد، تا مشتری بتواند هزینه کلی را مشاهده نماید.
  • مکان ثبت نام و همچنین ویرایش اطلاعات مشتری فراهم باشد.
  • در نظر گرفتن دو قیمت برای کالا (اصلی و تخفیف دار) مهیا باشد.
  • کالاها باید دارای جزئیات، توضیح و همچنین تصویر باشند تا مشتری در هنگام خرید امکان مقایسه داشته باشد.
  • باید امکان فیلتر کردن، دسته بندی و جستجوی کالاها به راحتی فراهم باشد.
  • امکان نظردهی برای مشتریان وجود داشته باشد. این امر موجب می گردد تا کارفرما از اشکالات نرم افزار فروشگاهی و همچنین نیازهای مشتریان مطلع گردد.
  • طراحی منحصر به فرد آن باید به نحوی صورت گیرد که برای عموم قابل فهم باشد. همچنین جلوه های بصری اپلیکیشن باید به نحوی باشدکه مخاطب را به سوی خود جذب نماید.
  • اپلیکیشن فروشگاهی باید از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار باشد تا به راحتی اشکالات در خرید و نیازها مرتفع گردد.
  • نرم افزار باید قابلیت ارسال نوتیفیکیشن را داشته باشد تا مشتری از اخبار، کالاهای جدید و همچنین تخفیفات باخبر شود.

اپلیکیشن فروشگاهی چیست و چه مزایایی دارد؟

مزایای اپلیکیشن فروشگاهی

با ظهور و ساخت اپلیکیشن یا نرم افزار فروشگاهی، خرید کالاها با آگاهی بیشتری صورت می گیرد و علاوه بر این بسیار راحت شده است. این امر موجب سود قابل توجه برای کارفرما و مشتری می شود. از دیگر مزایای اپلیکیشن فروشگاهی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کاربر در هر ساعت از شبانه روز می تواند خرید خود را به راحتی انجام دهد. از بُعد دیگر کارفرما در هر ساعت از شبانه روز می تواند کالای خود را به راحتی به فروش برساند.
  • صرفه جویی در زمان و هزینه؛ به طوری که مشتری نیاز به هدر رفتن وقت خود برای بیرون رفتن ندارد و از طرف دیگر می تواند کالا را با صرف هزینه کمتر (بدون پرداخت حمل و نقل) و بدون واسطه تهیه نماید.
  • با داشتن اپلیکیشن فروشگاهی اعتبار و کلاس کاری و برند کارفرما افزایش پیدا می کند.
  • کارفرما می تواند در کمترین زمان، برای محصولات خود تبلیغ کند.
  • علاوه بر جذب مشتری، وفاداری مشتریان بالا می رود.
  • کاربر از شر خریدهای اجباری راحت می گردد. به طوری که مشتری می تواند با خیال راحت و بدون فشار فروشنده، کالای خود را با اعتماد بالا خریداری نماید.

اگر به فکر طراحی یک سایت و یا اپلیکیشن فروشگاهی هستید و هنوز مطمئن نشده اید از مشاوره رایگان تیم دیجیتال مارکتینگ سها بهره مند شوید کافیست با همکاران ما تماس بگیرید و هم از خدمات ما برای طراحی سایت و اپلیکیشن مطلع شوید و هم از مشاوره ما استفاده کنید.

ذکر این موضوع که ما بر روی پکیج طراحی سایت و اپلیکیشن خود تخفیف داریم، می تواند مفید باشد. همچنین مجموعه ای از خدمات پس از فروش و حین فروش را نیز به شما ارائه دهیم که هم می توانید در سایت مطالعه کنید و هم از همکاران ما کمک بگیرید.

قیمت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی چقدر است؟

از آنجایی که امروزه آمار فروش اینترنتی در تمام جهان و همچنین کشور ما بالا رفته است و اکثر افراد در کنار طراحی سایت فروشگاهی از اپلیکیشن نیز بهره می برند، بنابراین اطلاع از قیمت ساخت این نرم افزار دارای اهمیت است. قیمت طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی به عواملی مانند موارد زیر وابسته است:

  • نوع اپلیکیشن (تحت وب یا قابلیت نصب بر روی اندروید یا IOS)
  • نوع طراحی گرافیکی و بصری و امکانات در نظر گرفته شده
  • هزینه کدنویسی و برنامه نویسی
  • هزینه پیاده سازی و بهینه سازی
پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز