۱۰ راهکار برای رشد سریع پیج اینستاگرام فروشگاه شما
اگر میخواهید صفحه اینستاگرام شما هدفمند باشد و درآمدزایی داشته باشد، تنها با خرید فالوور اینستاگرام میتوانید یک راه صدساله را یک شبه طی کنید، در غیر این صورت به دنبال یک سفر صد ساله یک شبه نباشید. اینستاگرام به آن دسته از صفحات اینستاگرامی که به قوانین احترام میگذارند و به دنبال استفاده از روشهای جعلی نیستند توجه زیادی دارد.
اگر میخواهید صفحه اینستاگرام شما هدفمند باشد و درآمدزایی داشته باشد، تنها با خرید فالوور اینستاگرام میتوانید یک راه صدساله را یک شبه طی کنید، در غیر این صورت به دنبال یک سفر صد ساله یک شبه نباشید. اینستاگرام به آن دسته از صفحات اینستاگرامی که به قوانین احترام میگذارند و به دنبال استفاده از روشهای جعلی نیستند توجه زیادی دارد.
از چه راهی برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنیم؟
قبل از تابستان ۲۰۱۸، امکان استفاده از روشهای تقلب زیادی وجود داشت و افراد میتوانستند با تنظیم سرعت فالو و آنفالو یا کامنت و لایک اینستاگرام را دور بزنند، اما اینستاگرام نشان داده است که نسبت به رباتهای جعلی و صفحات اینستاگرامی که از آنها استفاده میکنند بسیار حساس است. البته سایت دیجی فالوور به گونهای طراحی شده است که شما با این مشکلات روبرو نباشید و به عنوان یک کاربر واقعی شناخته شوید اما برخی از افراد از رباتهای نا معتبر استفاده میکنند، به همین دلیل اینستاگرام آنها را جریمه میکند.
به همین دلیل روشها و راهکارهایی که در این قسمت به شما ارائه کردهایم که میتوانید رشد سریع صفحه اینستاگرام خود را تجربه کنید و فروش خوبی داشته باشید.
البته باید به این موضوع دقت کنید که جذب مخاطب در اینستاگرام کار آسانی نیست، اما راه حلهایی وجود دارد و میتوان از آنها به عنوان یک استراتژی رشد اینستاگرام استفاده کرد. و اگر به دنبال این هستید در کمترین زمان و بدون صرف وقت و یا انرژی پیجی با فالوور بالا و فعال داشته باشید میتوانید با صرف هزینه و خرید پیج اینستاگرام واقعی و با کیفیت از دیجی فالوور سریعا پیج خود را دریافت و برای کسب و کار یا پیج شخصی استفاده کنید.
راه حلهای طلایی برای رشد سریع صفحه اینستاگرام عبارتند از:
۱: اینستاگرام را بشناسید:
برای اینکه بتوانید در اینستاگرام کسب درآمد کنید و از آن استفاده کنید باید آن را بشناسید و بتوانید از قسمتهای مختلف آن برای نیازهای خود استفاده کنید. اینستاگرام امکانات مختلفی را برای نیاز افراد با فعالیتهای متنوع در نظر گرفته است و کاربران با توجه به نوع کاربری خود میتوانند از اینستاگرام استفاده کنند.
اینستاگرام دارای تنظیمات و ویژگیهای تخصصی است، افراد میتوانند بدون در نظر گرفتن اینکه حساب کاربری آنها شخصی یا تجاری باشد از اینستاگرام استفاده کنند. اینستاگرام با امکانات بسیار مهمی مانند امکان تگ، منشن، هشتگ و کپشن، فضای رقابت و فعالیت گسترده برای تولید محتوای ارزشمند را فراهم کرده است.
یکی از مهمترین ابزارهای اینستاگرام برای بررسی تخصصی فعالیت یک صفحه اینستاگرام، بخش Insight آن است. شما میتوانید از این بخش برای تجزیه و تحلیل و ارزیابی صفحه خود یا هر صفحه دیگری استفاده کنید.
۲: یک عکس پروفایل واقعی انتخاب کنید:
عکس پروفایل اولین تصویری است، که کاربر جدید از فروشگاه اینترنتی شما میبیند. عکس نمایه شما باید نشان دهنده نوع فعالیتی باشد که انجام میدهید تا مخاطب مناسب را جذب کنید. استفاده از یک عکس پروفایل پر مشغله که مملو از متنهای کوچک باشد، نتیجه خوبی نخواهد داشت.
طبق نتایج و تحلیلهای شرکتهای دیجیتال مارکتینگ، آن دسته از صفحات اینستاگرام و فروشگاههای اینترنتی که عکس پروفایل آنها یک عکس شخصی واقعی است، کارایی بهتری در جذب مخاطب دارند. پس تنبلی را کنار بگذارید و برای عکس پروفایل فروشگاه اینستاگرام خود به دنبالایدههای خلاقانه باشید.
طبق تجربههای سایت دیجی فالوور یکی از جذابترین عکسهای پروفایل که تاثیر مثبتی داشته است عکس صفحات فروشگاه اینستاگرام است که با توجه به نوع فعالیت خود عکس برجستهای برای پروفایل خود گرفتهاند.
۳: بیو اینستاگرام باید مخاطب را جذب کند:
یکی از راههای رشد سریع صفحه اینستاگرام، تغییر بیو اینستاگرام است، اگر میخواهید در نگاه اول کاربر جذب فروشگاه اینترنتی شما شود، باید اطلاعات دقیق، جامع و کاملی را در بیوگرافی خود بنویسید.
بیوگرافی شما اولین شرح فعالیت شما است و باید شامل موارد زیر باشد:
- نام و نشان یک شخص یا فروشگاه اینترنتی
- شعار اصلی فروشگاه اینترنتی
- نکات شاخص و متمایز فروشگاه اینترنتی در صورت نیاز
- نکات لازم جهت استعلام اعتبار فعالیت یا شماره تماس و نام شهر و یا آدرس فروشگاه حضوری
قابل ذکر است که بسیاری از افراد در بیو خود به جزئیات بسیار غیر ضروری اشاره میکنند، که نه تنها باعث جذب کاربر نمیشود، بلکه عدم آگاهی صاحب اصلی صفحه اینستاگرام نیز وجود دارد.
به همین دلیل دیجی فالوور پیشنهاد میکند که بهتر است، نکات مهم و متمایز فعالیت در بیوگرافی ذکر شود. این جزئیات و نکات ساده یکی از مهمترین راه حلها برای رشد سریع صفحه اینستاگرام است، زیرا بیو اینستاگرام باید مخاطب را جذب کند.
۴: استراتژی ارسال پست داشته باشید
یکی از مهمترین راهکارها برای رشد سریع صفحه اینستاگرام تولید محتوای حرفهای و اختصاصی است، شما باید در فروشگاه اینترنتی خود محتوا تولید کنید. عکاسی خوبی داشته باشید و ویدیوهای جذابی تهیه کنید که مختص فروشگاه اینترنتی شما باشد. پس از آن میتوانید استراتژی محتوای خود را تعیین کنید. دقت داشته باشید که ارسال پست یکی از مهمترین فعالیتهای اینستاگرام است و نشان دهنده فعالیت شماست.
از طریق ارسال، میتوانید مخاطب جذب کنید، نظرات و لایک دریافت کنید و با تشویق مخاطبان خود به انتشار محتوا بیشتر دیده شوید. اینستاگرام بسیاری از فعالیتهای شما در این فضا را بر اساس استراتژی ارسال پست شما تحلیل میکند و مشخص میکند که آیا فعالیت قابل قبولی در این فضا دارید یا خیر! ارزش تعداد پستهایی که میگذارید کمتر از کیفیت پستهایی است که منتشر میکنید.
بنابراین به جای تمرکز روی کمیت پستها، روی کیفیت آنها تمرکز کنید تا بتوانید صفحه اینستاگرام خود را به سرعت رشد دهید.
۵: فراموش نکنید که برای رشد سریع صفحه اینستاگرام خود، استوری ارسال کنید
روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون استوری در اینستاگرام منتشر میشود. به نظر شما اگر داستان ارزشی نداشت یا پرمخاطب نبود، این حجم زیاد داستان در این فضا منتشر میشد؟
ارسال استوری یکی از بهترین راهها برای رشد سریع صفحه اینستاگرام شماست. با ارسال استوری میتوانید چالشهای زیادی برای کاربران ایجاد کنید و آنها را مشتاق دنبال کردن فروشگاه اینترنتی کنید. در استوری باید از ابزار اینستاگرام برای طراحی استوری استفاده کنید تا نظرسنجیهای زیادی را ارسال کنید تا بیشتر دیده شوید.
۶: برنامه زنده هفتگی داشته باشید
لایو اینستاگرام برای فروشگاههای آنلاین ارزش زیادی دارد، یکی از بهترین روشهایی است که از طریق آن میتوانید با کاربران در تعامل باشید و به سؤالات آنها به صورت زنده پاسخ دهید که در نهایت باعث رشد سریع صفحه اینستاگرام شما میشود.
لایو اینستاگرام بهترین ابزار برای اثبات هویت صفحه اینستاگرام شماست و میتوانید محصولات و خدمات جدید خود را در لایو منتشر و معرفی کنید تا کاربران بتوانند با آنها آشنا شوند... سعی کنید یک لایو هفتگی برگزار کنید تا کاربران و فالوورها بدانند که میتوانند هر هفته با شما به صورت زنده ارتباط برقرار کنند و اگر با چالشی مواجه شدند آن را حل کنند.