خبرگزاری کار ایران

2 نکته مهم در خرید هود شومینه ای ارزان + معرفی بهترین ها

2 نکته مهم در خرید هود شومینه ای ارزان + معرفی بهترین ها
کد خبر : ۱۲۶۷۵۷۳

خرید هود شومینه ای ارزان شاید معایبی به همراه داشته باشد که شما باید در زمان انتخاب محصول آن را در نظر بگیرید . به طور کلی هودی بهتر است که قدرت بالاتری در مکش ذرات چربی داشته باشد . نکته قابل اهمیت این است که  هر هود شومینه ای ارزان قیمت الزاما کیفیت پایینی ندارد و بین سایر محصولات ارزان بازار میتواند بهترین کیفیت و ویژگی را داشته باشد.

هود شومینه ای بهتر است یا مورب؟

2 نکته مهم در خرید هود شومینه ای ارزان + معرفی بهترین ها

هود های شومینه ای با طراحی فلت یا قوس دار یکی از پر مصرف ترین هود های بازار هستند. این محصول علاوه بر طاق یک لوله شومینه ای هم داد که از جنس فولاد و شیشه یا ترکیبی از هر دوست .  امروزه هود های شومینه‌ای در اشکال مدرن ‌تر و ابعاد مختلفی در بازار عرضه می ‌شوند و روز به روز امکانات ویژه‌ تری به این مدل ‌ها افزوده می ‌شود . هود های مورب یا شیب دار که بصورت زاویه دار در بالای اجاق گاز نصب می شوند به دلیل طراحی مدرن با آشپزخانه های امروزی هماهنگی بیشتری دارند و در طرح‌ های شیشه ای، استیل و ترکیبی از هر دو در قالب دو رنگ سفید و مشکی تولید می ‌شوند  اما زاویه 45 درجه این محصول توانایی پوشاندن صفحه اجاق گاز را ندارد.

مزایای هود شومینه ای

مزایای بسیاری برای هود شومینه ای وجود دارد که در هنگام خرید آن ها را در نظر داشته باشید . از بهترین مزایای این محصول میتوان به شکل ظاهری و تسلط کامل صفحه هود بر روی کل سطح اجاق گاز  و مکش کامل ذرات چربی و دود  اشاره کرد . همچنین بدنه فلزی آن در برابر حرارت و رطوبت بسیار مقاوم است و در کوتاه ترین زمان ممکن تمیز می شود.

* سنسور دود و حرارت

*مکش قدرتمند

* دودکش قابل تنظیم

* صفحه نمایش LCD

هود شومینه ای اخوان

برند اخوان بیش از نیم قرن سابقه در حوزه تولید لوازم خانگی دارد و میتوانید در محصولات این برند ویژگی های رقابتی را مشاهده کنید. هود شومینه ای اخوان از جمله بهترین تولیدات این برند است که از تجربه سال ها تخصص و فعالیت موفق در ساخت آن استفاده شده است .شما با در نظر گرفتن قیمت و ویژگی های مدرن مد نظر خود میتوانید از بین محصولات این برند بهترین را انتخاب کنید که مزیت مهم در قیمت پایین محصول خواهد بود . بهترین هود شومینه ای ارزان اخوان ویژگی ‌هایی مانند ساخت با کیفیت، پشتیبانی دائمی و برنامه ‌های متنوع را در اختیار شما قرار خواهد داد . تنوع محصول و دسترسی به طیف وسیعی از هود های شومینه ای چیزی است که در کمتر برندی در بازار مشاهده خواهید کرد و این مزیت با برند اخوان در اختیار شما قرار دارد .شما با خرید هود شومینه ای اخوان ویژگی های اساسی ریز را به دست خواهید آورد.

*جنس باکیفیت و دوام مناسب

*نمای ظاهری زیبا و طراحی خوب

*گارانتی قدرتمند

*مصرف انرژی بهینه

*نظافت آسان

*خدمات پس از فروش منحصر به فرد

*تولید شده برای کاربر ایرانی

 

کیفیت هود شومینه ای

هود های شومینه ای برند اخوان در رنگ های  مشکی، نقره ای و سفید و با طرح هایی خاص و مدرن در بازار عرضه می شوند و اصولا از جنس شیشه و استیل هستند که ظاهر زیبا و خاصی به آشپزخانه شما میبخشند  .هود های شومینه ای در نوع و مدل های مختلف دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند .اما ویژگی مشترک تمامی هود های شومینه ای اخوان قدرت موتور بالا ، قدرت مکش بالا برای جذب آلودگی ها و چربی ها ، تولید صدای کم دستگاه و کیفیت بسیار بالای بدنه است و همچنین دارای فیلتر آلمینیومی هستند که به راحتی قابل شست و شو می باشند و ماندگاری بالایی دارند.

بهترین هود های شومینه ای ارزان اخوان از نگاه خریداران

2 نکته مهم در خرید هود شومینه ای ارزان + معرفی بهترین ها

سه مدل از بهترین و محبوب ترین هود های شومینه ای ارزان برند اخوان که از دید کاربران انتخاب شده است را در ادامه به شما معرفی میکنیم.

هود شومینه ای اخوان مدل A11

هود شومینه ای A11 اخوان یکی از با کیفیت ترین و بهترین محصولات تولید شده برند اخوان است حسگر دود و حرارت از مورد اهمیت ترین و بهترین ویژگی های این هود های شومینه ای است.

مکش قدرتمند و فیلتر آلمینیومی از ویژگی های دیگریست که در اختیار کاربر قرار گرفته است .

هود شومینه ای اخوان مدل  H11-80

هود شومینه ای H11-80 اخوان یکی از محبوب ترین و بهترین محصولات بازار بشمار می رود و دارای ویژگی های بسیار خوبی است . برای مثال ظاهر استیل-شیشه و مکش قدرتمند و کم صدا بودن آن منجر شده تا خانواده ها روی کارایی آن حساب باز کنند.

دودکش قابل تنظیم و فیلتر آلمینیومی چند لایه با قابلیت شست و شو و صفحه نمایشگر LCD از ویژگی های دیگر این محصول بشمار میرود . شما با تهیه این محصول از برند اخوان به ضمانت بیست ماهه این برند دسترسی خواهید داشت .

هود شومینه ای اخوان مدل H4

هود شومینه ای H4 اخوان از محصولاتی است که با  نمای ظاهری شیشه مشکی و استیل تولید شده است  و شیشه آن از سکوریت نشکن و مقاوم به حرارت ساخته شده است .در این محصول شما به فیلتر آلمینیومی چند لایه و پنل لمسی با صفحه LCD و ریموت کنترل از راه دور دسترسی دارید .

کم صدا بودن و قدرت مکش 600 تا 800 متر مکعب و دودکش قابل تنظیم از دیگر ویژگی های هود شومینه ای H4 است.

سخن آخر

با کمی دقت و برسی بین محصولات بازار شما میتوانید یک هود شومینه ای ارزان را انتخاب کنید که هم قیمت پایینی داشته باشد و هم ویژگی های مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهد . شما میتوانید بهترین هود های شومینه ای مدنظر خود را میتوانید در بین محصولات اخوان پیدا کنید و به کیفیت بالا و طراحی زیبا و خاص آن دسترسی خواهید داشت . محصولات برند اخوان برای مصرف خانواده های ایرانی تولید شده است و هر آنچه که نیاز داشته باشید را در این برند خواهید یافت. اگر نظری یا تجربه ای در مورد هود های شومینه ای دارید خوشحال میشویم در کامنت ها با ما به اشتراک بگزارید .

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز