بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر چیست؟
امروزه بازاریابی نقش مهمی در بهبود فروش و در نهایت ارتقای کسب و کار دارد. یکی از بازارهای مهم اقتصادی کشور ایران، صنعت ساختمان می باشد. مشاغل مرتبط با صنعت ساختمان روز به روز در حال افزایش بوده و رقابت بازار فروش در صنعت ساختمان بیشتر و بیشتر می شود. بانک اطلاعات ساختمان کمک میکند تا شما فعال محترم در صنعت ساختمان در بازار رقابت جای خود را داشته باشد. در این مقاله اطلاعات مفیدی در اختیار شما خواهیم گذاشت.
بانک اطلاعات ساختمان در واقع بازار هدف شما را در اختیارتان خواهد گذاشت. هر اطلاعاتی که شما برای شناسایی مشتری جدید نیاز داشته باشید در این بانک اطلاعاتی در اختیار خواهید داشت. آدرسی که پروژه در آن واقع شده است، متراژ ساختمان، تعداد طبقات و واحد، نوع سازه، موقعیت روی نقشه، نام کارفرما و یا سازنده و راه های تماسی با ایشان و در نهایت مرحله ی ساختی که پروژه در آن واقع شده است.
وقتی شما از بانک اطلاعات ساختمان استفاده کنید، تمام بازار هدف و مشتریان بالقوه خود را پیش رو خواهید داشت. دیگر نیاز نخواهید داشت زمان و هزینه گزافی را صرف پیدا کردن مشتری بالقوه کنید. شما میتوانید تمام انرژی، هزینه و تمرکز خود را بر روی جذب و متقاعد سازی این بازار هدف به صورت متمرکز و هدفمند قرار دهید.
بسیاری از شرکت ها، کارشناس فروش دارند اما در واقع یک منشی تلفنی استخدام کرده اند که پاسخ مشتریان را بدهد. نکته جالب اینجاست که عموما همین کارشناسان فروش در مکالمه به قدری ضعیف عمل می کنند که همان فرصت فروش را هم از بین میبرند. علت چیست؟
کارشناس فروشی که در طول روز با مشتری زیادی صحبت نمیکند به مرور نه تنها تقویت نمیشود بلکه توانایی های اولیه خود را نیز از دست می دهد. تمام وقت کاری کارشناس فروش در طول روز به بطالت می گذرد. وقتی شما کارشناس فروش تلفنی استخدام می کنید، در واقع یک سرباز برای کسب و کار خود بکار گرفته اید تا برای شما بجنگد و از میان رقبای زیاد مشتری جذب کند. پس از سرباز خود استفاده کنید. از ساعت هایی که در اختیار شرکت هست نهایت استفاده را بکنید. بانک اطلاعات ساختمان راهی برای استفاده بهتر شما از کارشناسان فروشتان خواهد بود.
بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، چیزی در حدود 23000 پروژه ساختمانی را تحت پوشش قرار داده است. تیم بازنگری و پرسشگری آجر رو آجر، روزانه به صورت حضوری به پروژه ها مراجعه نموده و از وضعیت پروژه ها باخبر شده و بر روی بانک اطلاعاتی بروز رسانی انجام میدهد. از طرف دیگر تیم پرسشگری روزانه در سطح شهر، هر پروژه ای که شروع به کار نوسازی و ساخت و ساز انجام دهد رصد نموده و اطلاعات آن را بر روی بانک اطلاعاتی قرار میدهد. درواقع آجر رو آجر بخش مهمی از فعالیت بازاریابی مجموعه شما را با بهترین کیفیت و دقت انجام می دهد. از شناسایی بازار هدف، کسب اطلاعات، بروزرسانی اطلاعات و علاوه بر آن امکانات لازم برای استفاده بهتر شما از بانک را نیز فراهم نموده است.
شما با داشتن اشتراک بانک اطلاعات ساختمان کلی امکانات و خدمات رایگان جانبی دریافت میکنید تا در نهایت بیشتری بهره وری را از اطلاعات داشته باشید. در ادامه کمی راجع به این خدمات و امکانات بیشتر صحبت خواهیم نمود.
برای استفاده از بانک اطلاعات ساختمان در حیطه فعالیت خود نیاز به یک محیط کاربری مناسب دارید تا بتوانید از میان 23000 پروژه ساختمانی، آنهایی که نیاز به محصولات و خدمات شما دارند را بیابید. بسته به اینکه محصولات شما در چه مرحله ای از ساخت و ساز مورد نیاز است. شما میتوانید به کمک فیلترهای مختلفی که در نظر گرفته شده است، برحسب مرحله ساخت، منطقه ای که پروژه در آن واقع شده، متراژ پروژه تعداد طبقات و کلی پارامتر مختلف دیگر این پروژه ها را فیلتر نموده و در نهایت به بهترین اطلاعات برسید.
وقتی اطلاعات را فیلتر کردید میتواند نسخه چاپی تهیه کنید و به کارشناسان فروش خود بدهید تا شروع کنند به بازاریابی تلفنی. در کنار امکان پرینت، شما میتوانید به صورت آنلاین نتایج مذاکرات و پیگیری های خود را در پرتال کاری خود ثبت نمایید. و یا هشدار پیگیری ثبت کنید تا در موعد مقرر سیستم به شما یادآوری کند که پیگیری انجام دهید.
یکی از امکانات رایگان و کاربردی دیگر بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، پنل ارسال پیامک انبوه میباشد.
شما میتوانید برای سازندگان ساختمانی پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید و کلی سرنخ ورودی ارزشمند برای یم فروش خود فراهم کنید.
و بسیاری خدمات رایگان دیگر که کارشناسان آجر رو آجر مشتاقانه خدمت شما معرفی خواهند نمود.
نکته بسیار مهمی که باید در نظر داشته باشید، اگر از بانک اطلاعات ساختمان استفاده هم نکنید، مشتریانتان
شما جز این پروژه های ساختمانی نخواهند بود. پس بهترین راه آن است که کل بازار هدف خود را با تهیه اشتراک بانک اطلاعات ساختمان در اختیار تیم فروش خود قرار دهید.