خبرگزاری کار ایران

طراحی سایت پزشکان چیست؟ نکات مهم در این نوع طراحی

طراحی سایت پزشکان  چیست؟ نکات مهم در این نوع طراحی
کد خبر : ۱۲۵۵۶۷۹

در سالهای نه چندان دور نوبت گیری پزشکان یا به صورت حضوری یا تلفنی صورت می گرفت. امروزه پیشرفت تکنولوژی بسیاری از کارها را برای انسان راحت کرده است.

شما به راحتی می توانید بدون دیدن پرسنل و صحبت با آن ها نوبت بگیرید. طراحی سایت پزشکان این مسیر را برای بیماران هموار نموده است. در این مقاله درباره این مقوله توضیحاتی می دهیم. پیشنهاد می کنیم که برای اطلاع بیشتر در زمینه طراحی سایت ها به سایت کار سر بزنید و از خدمات آن بهره ببرید.

توضیحی مختصر درباره طراحی سایت پزشکان

با طراحی سایت پزشکان، بیماران بیشتری به سمت شما جذب می شوند. اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که اولین برداشت بیمار از سایت شما بسیار حائز اهمیت است. در واقع بازدید اولیه را می توان نخستین تعامل بیمار با مطب شما در نظر گرفت. پس اگر طراحی سایت شما جذاب و کاربردی نباشد، اولین بازدید بیمار می تواند آخرین تعامل وی باشد. باید به فکر طراحی سایتی باشید که سریع، کاربردی، جذاب و سازگار با موبایل باشد که بیماران بیشتری به مرکز شما جذب شوند‌. این نکته را یادآور شویم‌ که سایت پزشکی علاوه بر زیبا و جذاب بودن باید سریع و‌در دسترس باشد‌. قابل اجرا بر روی موبایل و لب تاب باشد و با استانداردها و مقررات مراقبت های بهداشتی مطابقت داشته باشد. در مورد طراحی سایت پزشکان مطالبی را در ادامه خواهید خواند.

نکات کاربردی در طراحی سایت پزشکان

در این قسمت نکات مهم در طراحی سایت پزشکان را برای آکاهی شما می آوریم. بررسی و اجرای این نکته ها کمک شایانی به شما می کند‌.

طراحی سایت پزشکان باید آموزنده باشد

اطلاعات اولیه در طراحی سایت پزشکان اهمیت ویژه ای دارد. وقتی بیمار از سایت شما بازدید می کند باید یک سری اطلاعات را به راحتی پیدا کرده و از آن استفاده نماید. شماره تلفن، آدرس و ساعات کار از مهمترین نکات است و باید به راحتی در صفحه قرار بگیرند. اطلاعات مفید درباره موقعیت کاری و‌ نحوه فعالیت شما نیز برای بیماران اهمیت دارد. قرار دادن یک بیوگرافی از خودتان می تواند کنجکاوی بیمار را برطرف کند. باید دلیل برتری خود، نوع بیمه، سیاست های کاری و هر نکته مهم دیگری را در این صفحه قرار بدهید.

ایجاد صفحه های زیاد

در زمینه طراحی سایت پزشکان نکات زیادی وجود دارد که باید در صفحه های زیادی لحاظ شود. مثلا یک سایت پزشکی کمتر از پنج صفحه نمی تواند کامل و جامع باشد و نشان می دهد که خوب کار نکرده اید. برای خاص بودن باید تمام نکات ریز و درشت را به کار ببرید و یک سایت بی نقص داشته باشید. پس با طراحی یک وب سایت می توانید این نکات را تمرین کنید.

داشتن چندی صفحه برای هر موضوع

طراحی سایت پزشکان باید کمترین ضعف را داشته باشد. برای این کار سعی کنید در مورد هر موضوع چندین صفحه در نظر بگیرید. شما با این طراحی تجربه بیمار را افزایش خواهید داد. اگر دسترسی به مطالب در سایت شما مشکل باشد، بیماران ارزشی قائل نخواهند شد و ادامه نمی دهند. برای رسیدن به نتیجه مطلوب می توانید از دوستان و خانواده خود بخواهید که از وب سایت شما بازدید نمایند و هر کدام صفحه خاصی را پیدا کنند. سپس از آن تقاضا کنید که بدون اغراق و صادقانه و واضح نظر بدهند. با این کار می توانید تجربه هر بازدید را بهبود ببخشید و نقاط ضعف را مشخص نمایید.

طراحی زیبا و تمیز

در نظر بگیرید که سایت شما سازماندهی نشده، بهم ریخته و بی برنامه باشد. آیا انتظار می رود که بیمار از این سایت استقبال نماید. مطمئن شوید که با این سایت می توانید پیام درستی به بازدیدکنندگان بدهید.

ایجاد فراخوان های جذاب و واضح در طراحی سایت پزشکان

زمان طراحی سایت پزشکان، برای ارائه هر صفحه فراخوان جالبی در نظر بگیرید. به این ترتیب کاربر بعد از مطالعه یک صفحه با یک فراخوان روبرو می شود و به صفحه های بعدی رجوع می کند. در واقع حس می کند از او دعوت به عمل می آید و این یک نکته جذاب است.

طراحی یک فرم تماس

یکی از مواردی که در طراحی سایت پزشکان تقریبا نادیده گرفته می شود، فرم تماس می باشد. آدرس ایمیل به تنهایی کافی نیست. این کار ارتباط بیمار با شما را مشکل خواهد کرد. باید راه های تماس را برای آن ها باز کنید که به راحتی به شما دسترسی داشته باشند.

ایجاد طرح ریسپانسیو یا واکنشگرا

پاسخگویی به سوالات مطرح شده یک امر مسلم در طراحی سایت پزشکان است. این مسئله را اصلا فراموش نکنید.‌ امروزه اکثرا از گوشی های هوشمند استفاده می کنند. اگر طرح واکنشگرا نداشته باشید به طریقی مشتری را از دست می دهید.

حفظ انسجام طرح و‌ پیام ها در طراحی سایت پزشکان

ابتدا مطمئن شوید که در تمام صفحه ها پیامی ثابت ارائه می دهید. سازگاری طراحی را نیز رعایت کنید. فونت ها به یک صورت و از نظر اندازه هم مساوی باشند. اگر استایل متفاوت و ناسازگاری داشته باشید، برای کاربر گیج کننده می شود و انسجام نخواهد داشت.‌

اجرای کامل عملکرد سایت

یکی از اصلی ترین نکات در طراحی سایت پزشکان، نشان دادن صحیح عملکرد است. تصاویر استوک را فراموش کنید و عکس های با کیفیت از دفتر و محیط کاری خود استفاده نمایید. به این صورت بیماران پس از مراجعه به محل کار شما محیط واقعی را هماهنگ با سایت مشاهده می کنند و انتظار غیر واقعی ندارند.

سخن پایانی

به جرات می توان گفت که تمام مشاغل باید از دنیای دیجیتال و آنلاین بهره ببرند. در این نوشته از سایت کار درباره طراحی سایت پزشکان صحبت های مفیدی صورت گرفت. این سایت از مهمترین ها به شمار می رود و باعث می شود بیماران برای نوبت دهی و کسب اطلاعات به مطب مراجعه نکنند. سوالات احتمالی شما در این زمینه در سایت کار پاسخ داده خواهد شد.‌

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز