کد تخفیف راهکاری موثر و کاربردی برای افزایش فروش

بسیار روشن است، زمانی سود محقق می شود که فروش بیشتر شود و هزینه ها تا حدی کاهش یابد.
همه ما در مرحله اول بعد از ایجاد کسب و کار اینترنتی، برای اینکه فروش خود را افزایش دهیم ممکن است فکر به تبلیغات پرهزینه بدون بازدهی نماییم. اما قبل از درگیر شدن با این مسائل باید بدانید که راهکارهای بهتری برای تبلیغات کلیدی وجود دارد. موضوع اصلی این مقاله «کد تخفیف» می باشد. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
در ابتدا بدانید که کد تخفیف اصلا چه می باشد؟
تعریف کوتاه کد تخفیف این است، یک عبارتی تشکیل شده از اعداد و حروف که در حین انجام فرآیند خرید در بخش ویژه ای در فروشگاه اینترنتی وارد میشود.
مشتریان کد تخفیف را دوست دارند
برای هرکدام از ما پیش آمده که بصورت حضوری از یک فروشگاه به عنوان مثال پیراهن خرید کنیم و برای کسر مبلغی از هزینه سفارش خود با فروشنده چانی زنی کنیم، کد تخفیف در دنیای آنلاین همان چانی زنی می باشد وقتی از یک فروشگاه آنلاین یک پیراهن سفارش میدهیم و کد تخفیف وارد میکنیم در واقع همان چانی زنی را انجام دادیم اما راحت تر و بدون صحبت کردن بصورت مستقیم با فروشنده آن فروشگاه!
دسته بندی تخفیف ها
اگر بخواهیم تخفیف را بصورت کلی دسته بندی کنیم، به دو شکل «پیشنهاد تخفیف دار» و «کد تخفیف» را می توان اشاره کرد. در ابتدای این مقاله با کد تخفیف آشنا شدید اما بیاید درباره پیشنهاد تخفیف دار کمی بیشتر توضیح دهید:
پیشنهاد تخفیف دار همان تخفیف درصدی ثابت است که فروشگاه ها بصورت مستقیم بر روی محصولات خود وارد میکنند و در برخی فروشگاه ممکن است کد تخفیف بر روی این محصولات اعمال نشود.
اما بر اساس آمارهای ما در کوتخفیف پیشنهاد تخفیف دار در مقایسه با کد تخفیف از جذابیت کمتری برخوردار است، کاربران دوست دارند خود بر روی کالاهای مورد نظر خود تخفیف اعمال کنند و شما به عنوان مدیر کسب و کار باید این موارد را در کمپین های تبلیغاتی خود لحاظ نمایید، اما با این حال پیشنهاد تخفیف دار میتواند به عنوان پایه یک کمپین تبلیغاتی همچنان موثر باشد.
برندسازی با روش کد تخفیف! مشتری، مشتری میاره!
در آغاز این مقاله از مورد علاقه بودن کد تخفیف برای مشتریان گفته ایم اما کد تخفیف چگونه می تواند به برندسازی کمک کند؟ مشتری قبل از خرید خود جستجو میکند و بدنبال بهترین قیمت میگردد و سپس به دنبال بهترین کد تخفیف میگردد مانند کد تخفیف دیجی کالا جت ، اگر شما در فروشگاه خود تخفیفی ارائه کنید بدانید که در اولویت خرید توسط مشتری قرار میگیرید و اگر مشتری قیمتی بهتر از شما یافت نکند به سراغ فروشگاه شما می آید و اگر در خرید خود راضی باشد خریدهای بعدی خود را نیز از فروشگاه شما انجام میدهد و برند شما را به دوستان خود نیز معرفی میکند.
کد تخفیف ارزانتر از تبلیغات پرهزینه اینترنتی
در تبلیغات کد تخفیفی دستتان باز است و میتوانید هر زمان که تصمیم گرفتید با هزینه کمتری به مشتریان خود تخفیف دهید و یا بازدید کنندگان خود را به مشتری تبدیل کنید.
کوتخفیف فضای تبلیغاتی رایگان شما
کوتخفیف اولین پلتفرم کد تخفیف گزاری می باشد که بصورت لحظه ای تخفیف های فروشگاه های اینترنتی معتبر را به کاربران خود اعلام میکند. و از سال های گذشته با فروشگاه های بزرگی مانند دیجی کالا، اسنپ اکسپرس، اسنپ فود و نماوا همکاری داشته است و از فروشگاه های بزرگی مانند کد تخفیف اسنپ مارکت و مو تن رو و سایر شرکت های بزرگ کد تخفیف قرار میدهد.
شما به عنوان مدیر کسب و کار می توانید در هرزمانی که خواستید در کوتخفیف کد تخفیف منتشر کنید، ما تا حد توانمان از کسب و کار شما حمایت خواهیم نمود.
چرا کوتخفیف؟
کد تخفیف دارای بازدید میلیونی می باشد و روزانه هزاران نفر برای باخبر شدن از جدیدترین کد تخفیف ها از این وبسایت بازدید میکند. کوتخفیف با دارا بودن قابلیت های فراوان این امکان را فراهم نموده تا دیگر نیازی نباشد برای یافتن تخفیف چندین سایت را بازدید کنید.