خبرگزاری کار ایران

برای استفاده از اسپیس فریم نمایشگاهی از چه نکاتی باید استفاده کرد؟

برای استفاده از اسپیس فریم نمایشگاهی از چه نکاتی باید استفاده کرد؟
کد خبر : ۱۲۴۴۲۶۴

 

افرادی که به دنبال تاسیس یه غرفه یا نمایشگاه موقت هستن، باید گزینه خرید یا اجاره اسپیس فریم رو به خوبی بررسی کنین. این نوع داربست که در نوع خود می تونه تا حد زیادی برای افراد کاربردی و مفید باشه، ابعاد و ویژگی های کاملا تغییر پذیری داره و شما می تونین اسپیس فریم متناسب با هدف خودتون رو سفارش بدین یا اجاره کنین. بعد از آماده سازی اسپیس فریم مطابق با سفارش، این داربست نمایشگاهی در مکان مورد نظرتان نصب می شه تا از آن استفاده کنین.

با توجه به ساختار آهنی و نه چندان جالبی که داربست نمایشگاهی داره، شما باید با اقدامات و وسایل مختلف ظاهرش رو بهبود ببخشین. اگه اسپیس فریم شما با استفاده از روکش ها و وسایل مختلف زیبایی لازمه رو به دست نیاره، بازدهی غرفه شما به حداقل می رسه و شاید حتی سودی توی این نمایشگاه کسب نکنین؛ بنابراین به شما توصیه می کنیم حین استفاده از اسپیس فریم، به جذابیت ظاهر اون اهمیت بدین و از هیچ اقدامی در راستای افزایش زیبایی اون غافل نشین. برای فروش اسپیس فریم نمایشگاهی میتوانید به لینک قبل مراجعه کنید.

از اونجایی که سازه اسپیس فریم اندازه و ابعاد بسیار بزرگی داره، شما قادر به تغییر مکان اون نیستین. بعد از نصب داربست نمایشگاهی، ممکنه سال ها در این مکان به تبلیغات و فعالیت بپردازین؛ اما اگه زمانی خواستین جهت و موقعیت مکانی اسپیس فریم خودتون رو تغییر بدین، بهتره قطعات این داربست رو به صورت موقت جدا کنین و اونا رو مجددا در مکان مورد نظرتون به همدیگه وصل کنین. توصیه میشه برای نصب اسپیس فریم در مکان های مختلف، از افراد حرفه ای و با تجربه توی این زمینه کمک بگیرید تا به مشکلی توی این زمینه بر نخورید.

برای استفاده از اسپیس فریم نمایشگاهی از چه نکاتی باید استفاده کرد؟

قاب بنر چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از انواع اسپیس فریم که عموما توی غرفه ها و نمایشگاه ها به کار برده میشه، قاب بنر نام داره. افرادی که می خوان بنر خودشون رو توی ابعاد بسیار بزرگ به نمایش بزارن، می تونن از قاب بنر استفاده کنن. این نوع اسپیس فریم که شباهت بسیاری با داربست داره، برای نصب بنر در مکان های مختلف مناسب هست؛ به خصوص در نمایشگاه ها و غرفه هایی که افراد نیاز دارن تا کسب و کار خودشون رو به بهترین نحو نمایش بدن، قاب بنر می تونه بهترین گزینه برای اون ها باشه. البته باید توجه داشت که اندازه بنر مطابق با اندازه قاب بنر باشه.

اصلی ترین دلیل استفاده از قاب بنر، اینه که بنر مورد نظر غرفه ها به صورت ایستاده و نمایان بمونه. از اونجایی که قاب بنر یک اسپیس فریم فلزی هست، شما می تونین انواع مختلفی از بنر هاتون رو روش نصب کنین و باهاش نظر تعداد زیادی از مخاطبان رو جلب کنین؛ چرا که اگه یک نوشته و طرح گرافیکی بزرگ کسب و کار شما رو توی یک نمایشگاه معرفی کنه، قطعا شانس خیلی بیشتری برای پیدا کردن مشتریان و مخاطبان خودتون خواهید داشت. به همین دلیل توصیه می کنیم در صورت تمایل برای فعالیت در نمایشگاه با اسپیس فریم، از قاب بنر غافل نشین.

 

اجاره اسپیس فریم بهتر است یا خرید آن؟

سوال رایجی که ممکنه برای تعداد زیادی از افراد پیش بیاد، اینه که اسپیس فریم رو بخرن بهتره یا اجاره کنن. قطعا خرید اسپیس فریم می تونه مزایای بیشتری رو براشون داشته باشه؛ اما با توجه به هزینه زیاد و مدت زمان طولانی که ساخت اسپیس فریم توسط تولید کننده نیاز داره، بهتره گزینه اجاره اسپیس فریم در نمایشگاه مورد نظر رو هم در نظر بگیرین. اجاره اسپیس فریم در مواقعی می تونه گزینه بهتر و با صرفه تری براتون باشه. برای اجاره اسپیس فریم میتوانید از لینک قبل استفاده کنید.

اگه می تونین از پس هزینه خرید اسپیس فریم بر بیاین و فرصت ساختش رو دارین، باید به این نکته هم توجه کنین که آیا از این داربست نمایشگاهی تا چه مدتی قراره استفاده بشه. اگه این مدت زمان کوتاهه و بعدش دغدغه فروش اسپیس فریم وجود داره، خریدش گزینه مناسبی نخواهد بود؛ چرا که پیدا کردن مشتری برای یک داربست نمایشگاهی با سایز و ابعاد خاص، کار ساده ای نیست و باید قطعات اون رو به صورت جداگانه و با شرایط پیچیده به فروش برسونین تا حداکثر نصف مبلغی که پرداختین بهتون برگرده.

از این رو، اجاره اسپیس فریم هم مشکلات مختص خودش رو داره. عمدتا افراد نمی تونن اسپیس فریم های مطابق با خواستشون و متناسب با چیزی که نیاز دارن رو پیدا کرده و اون رو اجاره کنن؛ چون همه کسایی که این اسپیس فریم ها رو ساختن، مطابق با نیاز و شرایط خودشون بوده. با این حال شاید نمایشگاه مورد نظرتون برخی از اسپیس فریم های متناسب با محیط رو داشته باشه و بتونین با پرداخت هزینه، گزینه مناسب و مطلوب رو تا مدتی اجاره کنین.

برای استفاده از اسپیس فریم نمایشگاهی از چه نکاتی باید استفاده کرد؟

حالا که اطلاعات کافی در مورد اسپیس فریم و قاب بنر به دست آوردین، بهتره شرکت اسپیس سازان کوثر هم بشناسین. این شرکت با فعالیت طولانی مدت در زمینه تولید قطعات و ساخت داربست نمایشگاهی، می تونه تمام نیازهای شما رو در این زمینه تامین کنه. برای ثبت سفارش اسپیس فریم و اجاره داربست های متنوع نمایشگاهی، به وب سایت اسپیس سازان کوثر مراجعه کنین.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز