خبرگزاری کار ایران

خرید صنایع دستی فیروزه کوبی و تشعیر با قیمت ارزان از فروشگاه بازار مینا

خرید صنایع دستی فیروزه کوبی و تشعیر با قیمت ارزان از فروشگاه بازار مینا
کد خبر : ۱۲۲۷۸۴۹

 

خرید تشعیر

خرید تشعیر در کنار ظروف مسی پر نقش و نگاری مثل مس و پرداز که شباهت ظاهری زیادی هم دارند افزایش چشمگیری پیدا کرده که به خاطر ویژگی‌های بی‌نظیر آن است. صنایع دستی تشعیر از ظروف مسی ساخته شده‌اند که بر روی آنها با قلم مو مخصوص، طرح و نقوش مختلف به نازکی و باریکی تار مو کار کرده‌‌اند. نکته بسیار مهم در مورد خرید ظروف هنر تشعیر این است که طرح و نقوش مختلف تنوع بالایی دارند و می‌توانید طرح‌های سفارشی خودتان را سفارش دهید. در انواع تشعیر از رنگ‌های طلایی و اخرایی و حالت‌های مختلف آنها استفاده شده که در زیبایی آن تأثیر زیادی دارد. تشعیر اصفهان نمونه درجه یک و مرغوب کشور است.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا طی سال های متمادی سعی داشته بهترین ظروف دست ساز ایرانی را با قیمت ارزان به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند. قیمت صنایع دستی ایران نسبت به محصولات خارجی بسیار ارزانتر و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. شما می توانید بهترین ظروف صنایع دستی میناکاری روی مس،فیروزه کوبی،خاتم کاری،قلم زنی،مسی و پرداز،تشعیر،ملیله کاری،نقره نما،الماس تراش، تندیس میناکاری و انواع هدایای تبلیغاتی اصفهان را با بهترین قیمت تهیه نمائید. تخفیف های ویژه فروشگاه شامل سفارشات کلی (عمده فروشی) می گردد.

تماس با واحد فروش : 09019277512   -  03134651271

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا    BazareMina.ir

تنوع محصولات بسیار بالاست تا بتوانید برای هر قسمتی از منزل یا محیط کار استفاده کنید. تابلو تشعیر، تشعیر مینیاتور و نقاشی برای نصب بر روی دیوارهای منزل یا محل کار و تندیس و هدایای تبلیغاتی برای استفاده سازمان و ارگان‌های مختلف ساخته شده‌اند. برای خرید تشعیر ساده و طلایی اصفهان فروشگاه بازار مینا را پیشنهاد می‌کنیم. این فروشگاه با اساتید برجسته هنر تشعیر به صورت مستقیم همکاری دارد و با عرضه مستقیم قیمت نهایی محصولات را هم به شدت کاهش داده است. شرکت‌های مختلف می‌توانند با خرید عمده تشعیر علاوه بر گرفتن تخفیف‌های بیشتر، محصول مدنظر را با بسته بندی سفارشی دریافت کنند.

خرید صنایع دستی فیروزه کوبی و تشعیر با قیمت ارزان از فروشگاه بازار مینا

خرید فیروزه کوبی

فروش فیروزه کوبی اصفهان در فروشگاه‌های مختلف و بازار صنایع دستی آن در انواع مختلف برای خریداران و علاقه مندان هر روز انجام می‌شود. اما انتخاب فروشگاهی مطمئن کار دشواری است. خرید فیروزه کوبی به عنوان یکی از بهترین روش های برای زیباسازی منزل و تهیه هدایای تبلیغاتی لوکس به شمار می رود. فروشگاه‌های منتخب و مطمئن، محصولاتی با کیفیت و درجه همراه با ضمانتنامه معتبر به فروش می‌رسانند. تنوع محصولات بالایی دارند و در صورت نیاز می‌توان با خرید عمده، سفارشی سازی خوبی هم انجام داد. فروش اینترنتی فیروزه کوبی اصفهان بسیاری از مسائل و مشکلات مثل کمبود وقت و فاصله جغرافیایی را حذف کرده و شما با شناخت فروشگاه معتبر می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان و با مقایسه کامل، بهترین محصولات را با قیمت مناسب سفارش دهید.

 

فروشگاه بازار مینا از جمله فروشگاه‌های بسیار معتبری است که شما می‌توانید برای زیبایی و تزیین دکور منزل یا محل کار خود و یا به عنوان یک سازمان یا شرکت، انواعی از محصولات فیروزه کوبی را ببینید و خرید کنید. محصولات فیروزه کوبی در فروشگاه صنایع دستی بازار مینا با قیمت عالی به فروش می‌رسند. فروش عمده فیروزه کوبی با تخفیف استثنایی و ثبت پلاک تجاری روی بدنه تندیس و هدایای تبلیغاتی برای سازمان‌های مختلف همراه است.

خرید صنایع دستی فیروزه کوبی و تشعیر با قیمت ارزان از فروشگاه بازار مینا

خرید مس و پرداز

خرید مس و پرداز اصفهان (نقاشی روی مس) تکی و عمده، با انواع محصولات و کیفیت مثال زدنی که حتی فراتر از حد انتظار هستند، و مهمتر از همه با قیمت مناسب، برای مصارف شخصی و سازمانی موضوع بسیار مهمی است. خرید صنایع دستی مس و پرداز که شاید طی یک دهه گذشته به شهرت رسیده و توجه علاقه مندان به حوزه صنایع دستی را به سمت خود جلب کرده به طرز چشمگیری رو به افزایش است. ظروف مس و پرداز با ورقه مسی ضخیم‌تر و بدون لعاب کاری و نقاشی مستقیم روی بدنه مسی از ظروف میناکاری قابل تشخیص هستند. خرید ظروف مس پرداز شده نه تنها با هدف تزیین منزل و محیط کاری بلکه برای هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی هم انجام می‌شود. خرید وسایل دکوری و تزیینی پای ثابت تمامی خانه‌های ایرانی است و نمی‌توان خانه‌ای را بدون آنها تصور کرد.

خرید صنایع دستی فیروزه کوبی و تشعیر با قیمت ارزان از فروشگاه بازار مینا

ظروف کریستالی و آنتیک قیمت‌های سرسام آوری دارند و با این حال هیچ گونه شناسنامه ساخت و یا ضمانت کیفی موقع خرید به شما نمی‌دهند. اما شما می‌توانید با انتخاب یک فروشگاه صنایع دستی مطمئن، هزینه بسیار کمتری بپردازید و ضمانت کیفیت و ماندگاری بالا هم دریافت کنید. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا خرید مس و پرداز قیمت مناسب و با کیفیت را امکان پذیر کرده که نه تنها برای تزیین منزل بلکه، تهیه هدایای تبلیغاتی سازمانی هم مناسب است.

صنایع دستی اصفهان

بهترین دست سازهای ایرانی در کشورمان و توسط بهترین هنرمندان با تجربه طراحی و تولید می گردد. صنایع دستی اصفهان همیشه نماد فرهنگی، تمدن و هنر ایرانیان بوده‌اند. صنایع دستی که در بازار اصفهان به همان سبک و سیاق قدیمی و همیشگی به فروش می‌رسند، نمونه‌ای از محصولات صنایع دستی این خطه است. تنوع و زیبایی صنایع دستی اصفهان بسیار زیاد است به همین دلیل امکان ندارد افراد مشکل پسند دست خالی از بازار سنتی یا یک فروشگاه معتبر صنایع دستی این شهر خارج شوند. فروش صنایع دستی اصفهان در فروشگاه بازار مینا در انواع مختلف و با کاربردهای گوناگون مثل ظروف دکوری و هدایای تبلیغاتی انجام می‌پذیرد. بازار مینا اولین فروشگاه صنایع دستی کشور است که امکان خرید عمده صنایع دستی را با تخفیف‌های عالی همراه با سفارشی سازی کامل فراهم کرده است.

 

 سازمان و ارگان‌های مختلف کشور می‌توانند با خرید عمده صنایع دستی استان اصفهان در قالب تندیس و هدایای تبلیغاتی، پلاک تجاری خود را بر روی پایه یا بدنه چوبی نصب کنند تا تأثیرگذاری و برندسازی تجاری بسیار بیشتر از قبل شود. برای خرید صنایع دستی در انواع مختلف و دریافت مشاوره رایگان با همکاران بازار مینا تماس حاصل فرمایید. خرید صنایع دستی اصفهان از جمله تشعیر، فیروزه کوبی و مس و پرداز با خرید از فروشگاه آنلاین و اینترنتی بازار مینا، صرفه جویی در وقت، زمان و اطمینان پیدا کردن از کیفیت و مرغوبیت است.

 

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا    BazareMina.ir

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز