خبرگزاری کار ایران

واسطه معتبر【 علیرضا روشناس 】خرید و فروش اکانت کلش رویال و کلش اف کلنز

واسطه معتبر【 علیرضا روشناس 】خرید و فروش اکانت کلش رویال و کلش اف کلنز
کد خبر : ۱۲۲۷۱۰۵

در دنیای بازی های موبایلی و آنلاین خرید و فروش اکانت های مختلف بسیار رایج می باشد. از جمله بازی هایی که  بسیار پرطرفدار می باشند کلش اف کلنز و کلش رویال می باشند. محبوبیت در این دو بازی تا جایی بالا رفته که افراد بسیاری این بازی ها را به صورت کاملا حرفه ای دنبال می کنند. برای خرید و فروش این دو بازی راه های بسیار زیادی وجود دارد. برای اینکه از این دو بازی بهترین استفاده را داشته باشید باید خرید و فروش اکانت را نیز تجربه کنید. برای خرید و فروش اکانت شما حتما به یک واسطه نیاز دارید. انتخاب یک واسطه معتبر خرید و فروش بسیار سخت بوده و نمی توان به هر شخصی اعتماد نمود. برای این دو بازی می توان سطح های بسیار زیادی را مشاهده نمود. 

سطح بندی در این دو بازی باعث رقابت بیشتر شده است. برای اینکه بتوانید به راحتی از این دو بازی لذت برده و از آن ها خسته نشوید خرید و فروش را به شما پیشنهاد می کنیم. در خرید و فروش اکانت بازی های مختلف از جمله کلش رویال و کلش اف کلنز باید به نکات بسیار زیادی توجه داشته باشید. دقت داشته باشید که به دلیل وجود تعداد گیمر های این بازی است که شما می توانید در کمترین زمان ممکن خرید و فروش را انجام دهید. با توجه به تعداد بسیار زیاد افراد در این بازی شما نمی توانید به راحتی به هر کسی اعتماد کرده و معاملات خود را انجام دهید.

برای این گیم ها تعداد بسیار زیادی واسطه خرید و فروش در فضای مجازی وجود دارد. واسطه گیم استور به عنوان برترین واسطه معتبر خرید و فروش اکانت کلش رویال و کلش اف کلنز به خوبی توانسته اعتماد گیمر ها را جلب کند. در این سایت شما به راحتی می توانید بالاترین خدمات را دریافت کرده و از آن ها استفاده کنید. مدیر این سایت آقای علیرضا روشناس با توجه به محبوبیت این دو بازی زمان بیشتری را به آن ها اختصاص داده است. در گیم استور شما به راحتی می توانید از واسطه کلش رویال و کلش اف کلنز استفاده کنید. 

واسطه معتبر【 علیرضا روشناس 】خرید و فروش اکانت کلش رویال و کلش اف کلنز

چرا باید از واسطه معتبر در خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز و کلش رویال استفاده کنیم؟

استفاده از واسطه معتبر خرید و فروش در ایران همیشه بهترین راه حل برای از بین بردن بسیاری از مشکلات می باشد. با استفاده از یک واسطه معتبر می توانید در کمترین زمان ممکن خرید و فروش اکانت ها را انجام دهید. بهترین واسطه کلش اف کلنز در ایران را می توان گیم استور معرفی نمود. این سایت به خوبی توانسته برای تمامی افراد ویژگی های بسیار زیادی را به وجود بیاورد. مدیریت این سایت آقای علیرضا روشناس با نیاز سنجی های بسیاری این مجموعه را راه اندازی نموده است. این گیم در ایران به شکلی ویژه قابل توجه افراد می باشد. با استفاده از یک واسطه معتبر خرید و فروش معتبر می توانید با خیالی آسوده پرداخت های مطمئنی را داشته باشید. افراد زیادی با واسطه کلش رویال توانسته اند به درآمد های بسیار خوبی برسند.

درآمد فروش اکانت های بازی بسیار عالی بوده و می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید. گیم استور دارای بخش های مختلف در خود بوده و توانسته رضایت کاربران را به خوبی به دست بیاورد. استفاده از بخش های متنوع خرید اکانت از گیم استور باعث شده است تا شما بتوانید تعداد زیادی اکانت را در اختیار داشته باشید. در خرید و فروش باید به نکاتی توجه داشته و آن را رعایت نمود. گیم استور به عنوان یک واسطه معتبر خرید و فروش بسیار معتبر توانسته بالاترین کیفیت در خدمات را ارائه کند. افراد به راحتی می توانند از پشتیبانی های این سایت استفاده کنند. باید توجه داشت که گیم استور در تمامی زمان ها می تواند به شما خدمات بسیار عالی را ارائه کند. 

آقای علیرضا روشناس به عنوان مدیر این سایت به زمان و پشتیبانی از کاربران بسیار توجه داشته و یک مکانیزم بسیار عالی را در سایت پیاده سازی کرده اند. وجود یک واسطه معتبر خرید می تواند برای شما تعداد زیادی از اکانت ها را آماده کند. هرچه تعداد اکانت های موجود در یک سایت بیشتر باشد قطعا خرید و فروش برای شما نیز راحت تر خواهد بود. در دو بازی کلش اف کلنز و کلش رویال نیز تنوع موجود میتواند بالاترین کیفیت را برای شما به وجود بیاورد.

واسطه معتبر【 علیرضا روشناس 】خرید و فروش اکانت کلش رویال و کلش اف کلنز

واسطه گری خرید و فروش اکانت کلش رویال چگونه است؟

کلش رویال ازجمله بازی هایی می باشد که توانست در مدت زمانی کم طرفداران بسیاری را به دست بیاورد. این بازی می تواند مقداری از محبوبیت خود را مدیون بازی کلش اف کلنز باشد. کلش رویال برای اولین بار یک سبک بسیار جذاب را ارائه داد. در این بازی شما باید با به دست آوردن کارت های متنوع به سطح های بالاتر برسید. سطح بندی در این بازی باعث شده است تا خرید و فروش اکانت در آن بسیار زیاد شود. یک واسطه معتبر خرید و فروش می تواند به شما در انتخاب اکانت های مختلف بسیار کمک کند. هرچه تعداد اکانت های موجود در یک سایت بیشتر باشد می توانید راحت تر انتخاب های خود را انجام دهید. در سایت گیم استور برای اینکه بتوانید سریع تر خرید و فروش را انجام دهید یک بخش تحت عنوان تخمین قیمت قرار داده شده است.

با استفاده از بخش تخمین قیمت اکانت کلش رویال می توانید در کمترین زمان ممکن خرید اکانت را انجام دهید. استفاده از واسطه معتبر خرید و فروش مزایای بسیار زیادی را برای شما خواهد داشت. میتوانید تمامی شرایط اکانت کلش رویال خود را بر روی سایت گذاشته و به راحتی آن را به فروش برسانید. مدیر سایت گیم استور آقای علیرضا روشناس به عنوان یکی از افراد مطلع درباره این بازی به خوبی می داند که گیمر های مختلف چه نیاز هایی را دارند. در این سایت در بخش کلش رویال شما قسمت های بسیار متنوعی را مشاهده خواهید کرد. امکان خرید انواع آیتم های بازی نیز از ویژگی های این سایت می باشد.

حق واسطه گری خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز و اکانت کلش رویال چقدر است؟

حق واسطه گری اگر با واسطه گیم استور معامله انجام شده باشد به دو صورت یعنی خرید از سایت گیم استور و یا معامله مستقیم می باشد. در صورتی که معامله از طریق درگاه های بانکی سایت گیم استور انجام شده باشد. حق واسطه 5 درصد می باشد و از فروشنده و خریدار به صورت جداگانه دریافت خواهد شد ولی اگر معامله به صورت مستقیم و در گروه های تلگرام یا واتساپ انجام شود. حق واسطه 5 درصد بوده و به صورت کلی بین خریدار و فروشنده تقسیم می شود و معمولا دو طرف معامله توافق میکنند و فقط یک شخص یعنی خریدار یا فروشنده 5 درصد مبلغ حق واسطه را پرداخت خواهند کرد

در خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز وجود یک واسطه معتبر بسیار با اهمیت می باشد. از زمانی که کلش اف کلنز به بازار آمده است روز به روز بر طرفداران آن افزوده می شود. هرساله با آپدیت های خیره کننده خود توانسته افراد را جذب خود کند. اضافه کردن بخش های مختلف در این بازی باعث شده است تا بتوانید به راحتی از این بازی استفاده کنید. اضافه شدن قسمت های مختلف به بازی خرید و فروش را نیز رونق بخشیده است. استفاده از یک واسطه معتبر خرید و فروش اکانت برای این بازی می تواند از سرمایه شما به خوبی محافظت کند. در کلش اف کلنز بخش های مختلف وجود دارد که شما برای خرید و فروش باید به آن ها توجه داشته باشید. 

به صورت ویژه ای سطح تان هال شما می تواند باعث افزایش قیمت و آیتم های درون بازی شود. گیم استور را می توان به عنوان بهترین واسطه معتبر خرید و فروش اکانت در ایران معرفی نمود. مدیریت این سایت آقای علیرضا روشناس به عنوان یک فرد دغدغه مند این سایت را بر پایه اعتماد بنا نموده است. در این سایت شما می توانید انواع نماد های اعتماد فضای مجازی را مشاهده کنید. واسطه کلش اف کلنز می تواند کار های بسیار زیادی را برای شما در هنگام انجام معامله انجام دهد. 

مهم ترین مزیت استفاده از واسطه معتبر علیرضا روشناس چیست؟

در یک جمع بندی کلی می توانید با استفاده از واسطه معتبر خرید و فروش بهترین معاملات را انجام داده و بالاترین کیفیت را نیز دریافت کنید. گیم استور اولین دغدغه خود را رضایت کاربران دانسته و با اقدامات مختلف نیز آن را نشان داده است. گیم استور از تمامی کارت های بانکی پشتیبانی کرده و به راحتی می توانید معاملات خود را تکمیل کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز