خبرگزاری کار ایران

روش های تضمینی رسیدن به طرح لبخند جذاب

روش های تضمینی رسیدن به طرح لبخند جذاب
کد خبر : ۱۲۲۵۴۲۴

لمینت سرامیکی چیست و چه کاربردی دارد؟ لبخند یکی از بهترین هدیه‌های خداوند است که همیشه دلپذیر است. اما لبخندی که هماهنگی تمام اعضای صورت را دارد، بیشتر دلپذیر است.

وجود دندان‌هایی زیبا و یکنواخت و درخشان برای هر شخصی خواستنی و جذاب است که زیبایی شگفت‌انگیزی هم به چهره می‌بخشد. لبخند با دندان‌هایی جذاب، یکی از مسائل مهم و مؤثر در صورت است که هم‌اکنون اشخاص زیادی خواستار آن هستند.

آیا شما هم این‌گونه دندان‌ها را می‌خواهید؟ آیا شما هم می‌خواهید تا برای داشتن دندان‌هایی جذاب و دل‌نشین به کلینیک دندانپزشکی بروید، اما نمی‌دانید که چه شیوه‌ای برای شما مناسب است؟

اصلاح طرح لبخند چگونه انجام می‌شود؟

اصلاح طرح لبخند یا طراحی لبخند دسته‌ای از درمان‌های زیبایی را شامل می‌شود تا به، به وجود آوردن لبخندی جذاب منجر ‌شود.

این درمان‌ها عبارت‌اند از بلیچینگ ، لمینت سرامیکی دندان ، کامپوزیت ونیر ، روکش‌های سرامیک و غیره ، تا به‌وسیله آن‌ها رنگ ، شکل ، فرم ، موقعیت و دیگر موارد را اصلاح نماییم و لبخندی زیبا و دلپذیر را به فرد بدهیم.

یک مسئله دیگر در اصلاح لبخند آن است که این درمان فقط در اشخاصی که دارای دندانه‌ای نامنظم ، شکسته و دارای مشکل و بدرنگ هستند، انجام نمی‌گیرد بلکه در افرادی که دندانه‌ای مناسب و سالمی دارند هم برخی اوقات با تغییراتی جزئی در فرم و یا سفید نمودن دندان‌ها می‌توان تغییر خوب چشمگیری را در نمای فرد به وجود آورد.

ونیر کامپوزیت دندان نیز یکی دیگر از روش های اصلاح طرح لبخند در کنار لمینت سرامیکی می باشد که در این مقاله از سایت دکتر نوشین نصیری به آن پرداخته شده و نمونه کارهای واقعی کامپوزیت دندان دکتر نوشین نصیری را نیز می توانید مشاهده کنید.

مزایای اصلاح طرح لبخند با استفاده از لمینت سرامیکی

اگر شما در اجتماعی زندگی می‌کنید که به خاطر موقعیت شغلی و اجتماعی احتیاج بیشتری برای برقراری رابطه تأثیرگذار با افراد را دارید حتماً یکی از مسائل به وجود آوردن رابطه قدرتمند لبخند زدن است، در این قسمت موضوع اصلاح طرح لبخند می‌تواند نقش خوبی در بهتر شدن زیبایی لبخند و دندان‌ها شما داشته باشد  و با شیوه‌های درمانی متنوع این مسئله را برطرف کند.

اطلاع طرح لبخند با استفاده از لمینت سرامیکی می‌تواند مزایای زیر را داشته باشد:

  • به وجود آوردن طرح لبخند، با سفید و شفاف‌تر نشان دادن دندان‌ها، موجب جوان‌تر نشان داده شدن صورت شما می‌گردد.
  • خیلی از بیماری‌ها و مسائل دهان و دندانی، به یاری اصلاح طرح لبخند رفع خواهد شد.
  • این شیوه می‌تواند خیلی از پوسیدگی‌های دندانی، عفونت‌ها و بیماری‌های لثه را کاهش فراوان دهد.
  • به وجود آوردن طرح لبخند، با بهتر نمودن ساختار دهان و دندان می‌تواند جایگاه لثه را تنظیم نماید.

روش های تضمینی رسیدن به طرح لبخند جذاب

عوامل زیبایی لبخند با استفاده از لمینت سرامیکی

دندان یکی از اعضای خیلی مهم در صورت هر شخص است که بر روی طرح لبخند بسیار تأثیرگذار است. مواظبت از دندان‌ها اهمیت فراوانی دارد چون کوچک‌ترین مشکل در آن‌ها بر روی صورت شخص مؤثر است. برای دیدن نمونه کارهای لمینت سرامیکی دکتر نوشین نصیری اینجا کلیک کنید.

این مراقبت‌ها عبارت‌اند از معاینه منظم دندان‌ها، رعایت بهداشت دهان و دندان و … که مشکلات وارده به دندان را به کمترین میزان می‌رساند. ترمیم و مواظبت از دندان‌ها و همچنین زیباتر کردن آن‌ها یکی از مسائلی است که امروزه رواج فراوانی دارد.

اقداماتی مثل ارتودنسی دندان، جراحی لثه، کامپوزیت دندان، پر نمودن دندان‌ها، روکش دندان و … افزون بر سلامت دهان و دندان به‌عنوان اصلاح طرح خنده انجام می‌گیرد. در ادامه مسائل تأثیرگذار برداشتن لبخندی جذاب را بررسی خواهیم کرد.

۱- شکل یا نسبت طول و عرض دندان‌ها

زیبایی و جذابیت دندان‌ها مسئله‌ای کاملاً نسبی است و به علت هماهنگی دندان‌ها باهم اتفاق می‌افتد. ابعاد و فرم دندان‌ها در مسئله زیبایی لبخند نقش بسیار زیادی دارند.

طول دندان‌ها باید باهم متناسب باشد تا شکل و لبخند شخص زیباتر و شاداب‌تر به نظر می‌آید. برای اصلاح طرح لبخند نخستین مسئله‌ای که به آن توجه می‌شود کوتاه یا بلند بودن دندان‌ها به‌خصوص دو دندان جلویی فک بالا است.

۲- هماهنگی خطوط و قسمت‌های لثه‌ای

هماهنگی در خط‌های لثه یا همان قرینه بودن آن‌ها برای داشتن لبخندی جذاب بسیار ضروری و مهم است. لبخندی که لثه بیشتر از اندازه بیرون بیاید و به چشم آید، لبخند لثه‌ای است که یکی از مسائل تأثیرگذار بر زیبایی و جذابیت لبخند خواهد بود.

۳- به‌هم‌ریختگی یا نامنظمی دندان‌ها

تقارن و تناسب در دندان‌ها مسئله خیلی مهمی است. نامنظم بودن یا کج بودن دندان‌ها یکی از مسائلی است که هم‌اکنون خیلی از اشخاص به آن دچار هستند.

این مسئله معمولاً با ارتودنسی کردن دندان‌ها رفع می‌شود. البته در بعضی از مواقع مسائل حاد دهان و فک و نامنظم بودن دندان‌ها مسائل بزرگ‌تری را به وجود می‌آورد. باید بدانید که هزینه درمان ارتودنسی بر اساس مقدار به‌هم‌ریختگی دندان‌ها فرق دارد.

۴- از میان رفتن فواصل میان‌دندانی

این مسئله علت‌های زیادی دارد از جمله، ارثی یا مادرزادی بودن، کشیدن دندان‌ها و وجود فضای خالی آن‌ها، داشتن دندان‌های اضافی، کوچک بودن دندان‌ها در مقایسه با فک، چسبندگی لثه یا بیماری‌های مرتبط به لثه. وجود این فاصله لبخند زیبای شما را بدشکل می‌کند که برای رفع آن‌ها باید از شیوه درمانی ارتودنسی استفاده نمایید.

۵- ناهماهنگی‌های لبه‌ای دندان‌ها یا کوتاه و بلند بودن لبه نسبت به یکدیگر

این مسئله می‌تواند به علت دندان‌قروچه یا جویدن مواد غذایی سخت به وجود آید یا اینکه ابعاد دندان‌ها با یکدیگر فرق دارد. همین‌طور چگونگی قرارگیری آن‌ها در کنار هم نیز می‌تواند مسئله دیگری برای وجود این مسئله باشد.

روش های تضمینی رسیدن به طرح لبخند جذاب

راه های دست یافتن به لبخند جذاب و هالیوودی بدون نیاز به ارتودنسی را در این مقاله مطالعه کنید.

مراقبت‌های پس از اصلاح طرح لبخند به‌وسیله لمینت سرامیکی

اگر از لمینت سرامیکی برای اصلاح طرح لبخند خود استفاده کرده‌اید، بعضی مسائل و توصیه‌های یکسان و البته بسیار مهم وجود دارند که افزون بر نگهداری سلامت دهان و دندان، در بالا بردن ماندگاری طرح لبخند نیز تأثیرگذارند:

به‌صورت مرتب مسواک بزنید و همیشه از نخ دندان برای رفع پلاک‌های میان دندان‌ها استفاده کنید.

به کار بردن دهان‌شویه را اصلاً فراموش نکنید.

مواد غذایی سخت و سفتی که به دندان‌هایتان مشکل برساند را مصرف نکنید و یک رژیم غذایی درست را رعایت نمایید.

مصرف نوشیدنی‌های دارای رنگ مثل چای و قهوه را به میزان زیادی کاهش دهید و پس از نوشیدن آن‌ها، حتماً دهان خود را با آب شست‌وشو دهید.

برای چکاپ دندانه‌ای خود به‌صورت منظم به کلینیک دندانپزشکی و دندان‌پزشک متخصص مراجعه کنید.

اگر ورزش‌های رزمی و یا سنگین انجام می‌دهید، حتماً آن را به دندان‌پزشک خود اطلاع دهید تا در صورت نیاز ازنایت گارد استفاده نمایید.

بعضی از عادت‌های رفتاری نادرست مثل دندان‌قروچه می‌تواند آسیب‌هایی بسیار مهم و جدی به دندانه‌ای شما وارد نماید که باید آن‌ها را به اطلاع دندان‌پزشک خود رسانده باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز