خبرگزاری کار ایران

بسته بندی، حمل بار و اسباب کشی مطمئن با اتوبار میرداماد

بسته بندی، حمل بار و اسباب کشی مطمئن با  اتوبار میرداماد
کد خبر : ۱۲۲۴۹۲۰

این روزها بسیاری از افراد به دنبال اسباب کشی و جابجایی به منطقه و یا شهر دیگری هستند. اسباب کشی یک پروسه حساس و گاهی چالش برانگیز است که معمولا نیازمند توجه و دقت بالایی است و کار هر کسی هم نیست. به همین جهت امروزه بهترین شرکتهای باربری و خدمات اتوبار تهران تلاش می کنند تا با بهترین کیفیت در زمینه باربری و اسباب کشی به شما همشهریان گرامی کمک کنند و این پروسه را تا حد امکان کوتاه تر و سریع تر انجام دهند.

یکی از شرکت های فعال و با سابقه در شمال تهران، شرکت باربری و اتوبار میرداماد می باشد که با داشتن امکانات پیشرفته و پرسنل باتجربه بهترین خدمات اسباب کشی را به مشتریان ارائه می کند. 

خدمات باربری و اسباب کشی به تهران و شهرستان

شرکت باربری میرداماد تهران با داشتن بیش از 15 سال سابقه فعالیت در تهران آماده ارائه بهترین خدمات اسباب کشی و بسته بندی وسایل به تمام مناطق تهران و شهرستان بصورت همه روزه می باشد. تمام خدماتی که توسط شرکت ما ارائه می شود شامل بیمه نامه می شود و از بابت آسیب های احتمالی بارتان خیالتان راحت باشد.

لیست خدمات مهم:

  • اسباب کشی و حمل نقل با انواع ماشین های مخصوص باربری همچون کامیون، خاور، وانت بار و نیسان بار
  • بسته بندی هر گونه وسایل اعم از بزرگ و کوچک
  • جابجایی صفر تا صد وسایل از مبدا و چیدمان به سلیقه مشتری در مقصد 
  • تعرفه های  اسباب کشی و بسته بندی مناسب و مطابق با نرخ مصوب اتحادیه
  •  استفاده از پرسنل مجرب و متخصص و بااخلاق
  • ارائه بیمه نامه ایران برای تمامی حمل و نقل و جبران خسارت های احتمالی در حین باربری
  • سرویس دهی به تمام مشتریان همه روزه و شبانه روزی

بسته بندی لوازم حرفه ای و مطمئن

باربری میرداماد تهران با سالها تجربه در بسته بندی اثاثیه منزل، ادارجات، کارخانجات، بیمارستان ها، شرکت های خصوصی و دولتی و… با ارائه بهترین روش های بسته بندی لوازم منزل از جمله بسته بندی یخچال ساید بای ساید ، بسته بندی پیانو ، بسته بندی میز نهارخوری ، بسته بندی بوفه ، بسته بندی مبلمان ، بسته بندی گاز ، بسته بندی ماشین ظرفشویی ، بسته بندی سرویس خواب ، بسته بندی سرویس خواب کودک ، بسته بندی کمد ، بسته بندی تخت ، بسته بندی فرش و بسته بندی انواع وسایل بزرگ و هرگونه وسایل در ارائه ی بهترین روش اسباب کشی لوازم منزل بصورت کاملا تخصصی شما را همراهی می کند. خدماتی که باربری ما ارائه می کند همه روز ه و به صورت شبانه روزی می باشد.

گارگران حرفه ای و با تجربه ما با مهارت و تخصص لوازم حساس شما را از مرحله بسته بندی تا حمل و نقل نهایی جابجا می کنند . دیگر نگران شکستگی یا رنگ پریدگی وسایل منزل یا دفتر کار خود نباشید چرا که تمامی پرسنل ما تجربه چندین و چند ساله در زمینه باربری و بسته بندی دارند و همگی در کار خود وارد هستند. این شرکت جز برترین شرکت بسته بندی اثاثیه منزل می باشد و بارهای شما را با نهایت دقت با پرسنلی متخصص و زبده برای شما بسته بندی خواهد کرد و رضایت صد در صد شما را به دست خواهد آورد.

نازلترین تعرفه و قیمت را با باربری میرداماد تجربه کنید

نرخ و هزینه های حمل و نقل , بسته بندی بار و اثاث کشی منزل و …  درون شهری و برون شهری  کاملا براساس نرخ اتحادیه باربری تهران می باشد و شما عزیزان می توانید  از بخش تعرفه باربری و اتوبار اقدام به مشاهده تعرفه ها نمایید و با تعرفه دیگر باربری ها مقایسه کنید و خواهید که که تعرفه های باربری میرداماد کاملا کارشناسی شده و منصفانه در جهت رضایت مشتریان تعیین شده اند.

حمل بار و اثاث کشی با انواع ماشین های مخصوص

حمل نقل زمینی ، متداول ترین نوع حمل نقل است و به دلیل در دسترس بودن ، ارزانی و انعطاف پذیری حمل و نقل جاده ای این روش حمل و نقل مهم ترین و بهترین روش جابجایی مسافر و بار در سراسر دنیا می باشد. باربری ما با داشتن انواع ماشین های مخصوص هرنوع باربری را جابجا می کند. ماشین های موجود در شرکت، کامیون باربری مسقف، خاور، وانت و نیسان بار که برای ارسال بار به تمام نقاط تهران و شهرستان استفاده می شود. 

اگر قصد حمل بار ، جابجایی کالا و یا اثاثیه منزل در تهران را دارید میرداماد بار می تواند انتخاب مناسبی برای دریافت خدمات باشد. ما در ارائه خدمات حمل بار و باربری همواره دقت عمل را اولویت خود قرار میدهیم تا کیفیت ارائه خدمات ما مشتریان را راضی نگه دارد . حمل اثاث منزل و یا بار از هر نقطه از تهران به هر نقطه دیگر از شهر تهران یا حمل بار به شهرستان تخصص ماست

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز