خبرگزاری کار ایران

برترین فرش کاشان در سال 1401

برترین فرش کاشان در سال 1401
کد خبر : ۱۲۱۷۳۱۴

در مقاله حاضر قصد داریم برترین فرش کاشان در سال 1401 را به شما معرفی کنیم تا سال نو را با فرشی بی نظیر و جدید آغاز کنید.

فرش یکی از لوازم لوکس و با اصالت در خانه هر ایرانی است که از فرهنگ و تمدن کهن ما سرچشمه گرفته است. در میان مدل های متنوعی که در بازار وجود دارد می‌توان از فرش های ماشینی کاشان به عنوان برترین و با کیفیت ترین محصولاتی نام برد که طرح و نقش متنوع شان طرفداران زیادی را به خود جذب می‌کند.

با پیشرفت‌های زیادی که در دستگاه های بافندگی فرش ماشینی ایجاد شده می ‌توانید انتظار داشته باشید که در سال 1401 شاهد عرضه طرح های مدرن، زیبا و به روز در صنعت فرش ماشینی باشید.

به عنوان برترین فرش کاشان که با استقبال بی نظیری در سال 1401 روبرو شد می توان به مدل های متنوع فرش بدون حاشیه اشاره کرد که اغلب با دکوراسیون مدرن هماهنگ می شود.

اما جدیدترین و پرفروش ترین مدل های فرش به همین یک نمونه ختم نمی شود، تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا برترین نمونه های فرش کاشان را در سال 1401 به شما معرفی نماییم.

طرح های جدید فرش کاشان در سال 1401

برترین و جدیدترین طرح فرش کاشان در سال ۱۴۰۱ را می توان در دسته ‌بندی های متفاوتی جای داد، بنابراین برای خرید برترین فرش در ابتدا باید دکوراسیون داخلی منزل خود را تعیین کنید و سپس مطابق با دکوراسیون خود یکی از فرش های سبک های مدرن و کلاسیک را انتخاب نمایید.

همچنین باید به رنگ مبل، رنگ پرده، و میزان نور اتاق توجه کنید و فرش را با توجه به سلیقه و نوع چیدمان منزل خود انتخاب نمایید تا هماهنگی بیشتری با لوازم منزل تان داشته باشد.

تمامی  فرش هایی که در سایت های اینترنتی معتبر نظیر یلدای کویر کاشان عرضه شده اند از طرح های جدید و پرفروشی هستند که در سال ۱۴۰۱ بیشترین استقبال از آنها شده است.

الیاف مورد استفاده در این فرشها از نوعی اکریلیک هیت ست شده هستند که بافت انواع فرش ماشینی با  بالاترین کیفیت را ممکن می سازند.

طرح کلاسیک از برترین فرش های کاشان در سال 1401

برترین فرش کاشان در سال 1401

یکی از طرح های پرفروش فرش ماشینی، طرح کلاسیک است. فرش کلاسیک به فرشی گفته می شود که با طرح و نقشه ای اصیل بافته شده باشد. فرش های سنتی جدید از دسته فرش های کلاسیک هستند و بیشتر برای سالن های پذیرایی خریداری می شوند.

فرش های کلاسیک با نقش و نگاره های اصیل ایرانی تولید می شوند و در بافت اینگونه فرش ها بیشتر رنگ های زمینه ای گرم را مورد استفاده قرار می دهند.

به عنوان برترین فرش ماشینی کلاسیک سال 1401،  که در سال قبل بسیار پرفروش بوده می توانید یکی از مدل های زیر را برای منزل خود خریداری نمایید:

- فرش 1500 شانه طرح شهناز،

- فرش 1000 شانه طرح لیلی،

- فرش 1200 شانه طرح آرشیا

پرفروش ترین فرش ماشینی کاشان: فرش ۱۵۰۰ شانه

یکی از  پرفروش ترین و شاید بتوان گفت برترین فرش های کاشان در سال 1401  فرش های 1500 شانه هستند.  فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه دارای تراکم ۴۵۰۰  است که به عنوان جدیدترین دستاورد صنعت فرش ماشینی کاشان شناخته می شود که به علت ریز بافت بودن شباهت زیادی به فرش های دستباف  دارند.

برترین طرح های فرش 1500 شانه در سال 1401:

  • فرش 1500 شانه طرح نارسیس
  • فرش 1500 شانه طرح آدینه
  • فرش 1500 شانه طرح ویونا

از ویژگی های فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان این است که جزو گران قیمت ترین فرش های ماشینی به شمار می آیند که از نظر ظاهری فوق العاده ظریف و زیبا می‌باشند.

فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان می‌ تواند بهترین جایگزین برای فرش دستباف اصیل ایرانی به شمار بیاید.

مهم ترین ویژگی که تاثیر مستقیمی در زیبایی بافت آنها دارد، شانه و تراکم بالای این فرش ها است.

تفاوت فرش 1200 شانه با فرش 1500 شانه

برترین فرش کاشان در سال 1401

فرش ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه از نظر ضخامت فرقی باهم ندارند اما با توجه به گره‌های ریزتری که در بافت فرش ماشینی 1500 شانه به کار می رود، بافت آنها ظریفتر بوده و زیبایی بیشتری نیز دارند.

با افزایش شانه و تراکم فرش ها، تعداد گره‌ها در بافت فرش افزایش می‌یابد، به همین خاطر زیبایی آنها دوچندان می ‌شود.

همانگونه که با زیاد شدن پیکسل، عکس واضح و شفاف تر بنظر می‌آید با زیاد شدن تراکم و شانه در فرش زیبایی آنها نیز افزایش یافته و نقش و نگار آنها بیشتر نمایان و جذاب می‌شود. به همین خاطر فرش 1500 شانه با تراکم 4500 می‌ تواند زیباترین و برترین فرش کاشان در سال 1401 باشد که مدل های مختلف آن فروش بالایی در سال گذشته داشته اند.

جدیدترین مدل فرش کاشان: فرش وینتج

یکی دیگر از برترین فرش های کاشان در سال 1401 ، فرش وینتج است که به نام کهنه نما یا پتینه نیز شناخته می شود. این فرش، در ظاهر، حالت کهنه نماست و نمای فرش های قدیمی را دارد.

اگرعلاقمند به سبک مدرنیته و سنتی معاصر هستید می‌توانید فرشهای وینتج را سفارش دهید و سبک چیدمان منزل خود را با آنها طراحی کنید. فرش های وینتج دارای جدیدترین طرح های پس زمینه هستند که نسبت به نقشه های دیگر فرش های ماشینی طرح های متفاوت تری دارند.

در سال 1401  مردم تا حد زیادی به دنبال عوض کردن سبک دکوراسیون داخلی منزل خود بوده اند و بیشتر افراد به دنبال طرح های مدرن و جدید می گشتند.

به همین علت فرش پتینه در سال جدید نیز به علت سبک مدرن، ساده و خلوتی که دارد همچنان مورد استقبال قرار گرفته و می تواند برای سبک دکوراسیون مدرن، بسیار عالی و بی‌نظیر باشد.

خرید برترین فرش کاشان

برترین فرش کاشان را می‌توانید از سایت فرش یلدای کویر کاشان خریداری کنید که دارای بیش از سی سال سابقه در زمینه تولید و عرضه انواع فرش ماشینی است. این کارخانه فرش بافی از سال 1370 راه اندازی شده و همواره برترین و جدیدترین محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه کرده است.

برخی از برترین مدل های فرش کاشان تولید شده درش این مجموعه عبارتند از:

  • فرش 1200 شانه،
  • فرش 1000 شانه،
  • فرش پتینه (کهنه نما)،
  • فرش 700 شانه،

از مهم‌ ترین ویژگی های برترین فرش کاشان می توان به عدم پرزدهی ضد حساسیت بودن اشاره کرد. علاوه بر این تمام مدل های تولید شده در کارخانه یلدای کویر کاشان، برابر سایش، شستشو و نور مقاوم می ‌باشند.

بافت این فرش های ماشینی به گونه ای است که آنها را شبیه به فرش های دستباف کرده و با ضمانت 20 ساله عرضه می ‌گردند.

قیمت فرش کاشان سال 1401

قیمت مدل های مختلف عرضه شده در سایت یلدای کویر کاشان به علت فروش مستقیم از کارخانه، بر اساس قیمت تولیدی عرضه می شوند. بنابراین، قیمت خرید اینترنتی از سایت، حدود ۳۰٪ ارزان تر از فروشگاه های حضوری است.

تمام انواع فرش های کاشان در سایت با قیمت کارخانه عرضه می گردد و امکان سفارش آنها در ابعاد مختلف از جمله 12 متری، 9 متری، 6 متری، قالیچه 4 متری و …  وجود دارد.

با مراجعه به سایت یلدای کویر کاشان، می تواند برترین، جدیدترین و باکیفیت ترین مدل فرش کاشان را مشاهده نمایید و یک خرید آسان و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز