خبرگزاری کار ایران

ترفندهای افزایش فروش اینترنتی در سال 2022 - شرکت آرتیاش

ترفندهای افزایش فروش اینترنتی در سال 2022 - شرکت آرتیاش
کد خبر : ۱۲۱۱۸۰۱

در سال های اخیر، در دوران پاندمی کرونا، زمانی که شهر در قرنطینه کامل به سر میبرد و در زمان هایی که دورکار بوده اید، چگونه خرید کرده اید؟

  • وقت و حوصله برای تردد و یافتن محصول موردنظر را داشته اید؟
  • یا اینکه مستقیماً به فروشگاه های سطح شهر مراجعه کردید؟
  • یا شاید قبل از خرید، محصول موردنظر را ابتدا در اینترنت جستجو کردید؟

احتمالا پاسخ شما همانند پاسخ درصد زیادی از کاربران گزینه سوم است.

از این اتفاق می توان نهایت استفاده را برد و محصولات را در جلوی چشم مخاطبان بی شمار اینترنت قرار داد؛ این امر منجر به دیده شدن محصولاتتان در سراسر کشور می شود؛ نه تنها ساکنین شهر محل سکونتتان.

این نکات به ما می گویند بهتر است در عصر حاضر، خدمات و محصولات خود را بصورت آنلاین عرضه کنیم که این امر مستلزم داشتن یک فروشگاه اینترنتی خوب است.

در این راستا، می توانید طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود را با وردپرس، مجنتو و پرستا شاپ بصورت اپن سورس و عمومی بسازید و یا توسط فروشگاه ساز اینترنتی آمیتیس 724 که بصورت اختصاصی در شرکت آرتیاش برنامه نویسی شده است میتوایند یک فروشگاه اینترنتی با هسته ای قوی و قابل توسعه راه اندازی کنید.

ترفندهای افزایش فروش اینترنتی در سال 2022 - شرکت آرتیاش

داشتن یک سایت و برخورداری از خدمات طراحی سایت شرکت های مطرح در این حوزه می تواند پلتفرمی جامع برای سایر خدمات و سرویس های شما باشد.

 چطور فروشمون رو افزایش بدیم !؟

اگر فرض کنیم همین امروز فروشگاه اینترنتی و سایت خودتان را راه اندازی کرده اید، حال در میان رقبایی که سابقه ی فعالیت بیشتری نسبت به شما دارند، چگونه میتوانید بهتر عمل کنید و فروش بیشتر و یک فروشگاه اینترنتی متمایز داشته باشید؟

 8 ترفند افزایش فروش اینترنتی در سال 2022 

  1. افزایش فروش با شبکه های اجتماعی

از قدرت شبکه های اجتماعی بهره ببرید، امروزه مخاطبان علاوه بر جستجوی محصولات در گوگل، به جستجوی آن ها در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام می پردازند. خریداران سادگی و ارتباط مستقیم را دوست دارند. شبکه های اجتماعی فرصتی برای ارتباط مستقیم با خریداران به شیوه ای که آن ها دوست دارند رقم می زنند.

همچنین از طریق اینستاگرام می توانید محصولات خود را به فروش برسانید. کافیست از قابلیت Instagram Shopping بهره ببرید و تولید محتوای محصولات خود را شروع کنید.

  1. افزایش فروش با سئو و بهینه سازی سایت

قدرت بی نظیر سئو وب و موبایل را دریابید، بهینه سازی یک وب سایت برای موتورهای جستجو را سئو SEO می نامیم؛ حال اگر وب سایت فروشگاهی ما بر روی انواع دستگاه های قابل حمل- نظیر موبایل و تبلت- به خوبی نسخه ی دسکتاپ به نمایش درآید را سئو موبایل می نامیم.

ربات های گوگل از یکم جولای 2019 سایت شما را از منظر موبایل می نگرند و بر این اساس شروع به ایندکس- Index- کردن و رتبه دهی صفحات و محتوای وب می کنند؛ حال آنکه در گذشته این عمل توسط 2 نسخه ی دسکتاپ و موبایل انجام می شده است. بنابراین سرعت وب سایت خود را بالا برده، اگر می توانید از AMP استفاده کنید و فروشگاه اینترنتی خود را واکنش گرا- Responsive- کنید.

در صورتی که برای فروشگاه اینترنتی خود نیاز به دریافت خدمات تخصصی سئو و بهینه سازی داشته باشید میتوانید از تجربه و دانش متخصصان شرکت برنامه نویسی آرتیاش در زمینه تولید محتوا متنی و تصویری و ویدیویی بهرمند شوید ، جالبه بدونید آنالیز سئو تکنیکال و بررسی وضعیت سایت شما از نظر رتبه و نتایج گوگل بصورت رایگان انجام میشه و در قالب گزارش تمامی نقاط ضعف و قوت سایت شما به اطلاعتون میرسه.

  1. افزایش فروش فروشگاه اینترنتی با جشنواره ها و تخفیف ها

قیمت های کمتر را بصورت دوره ای و مدت محدود پیشنهاد دهید، ارائه قیمت های کمتر و چشم پوشی از درصد سود خودتان می تواند مشتریان جدیدی را به فروشگاه اینترنتی شما جذب کرده و مشتریان قبلی را وفادارتر کند. این کار در مناسبت های ویژه نظیر عید نوروز، شب یلدا، روز مادر و پدر، بلک فرایدی و سایر جشن ها و مراسم ها می تواند انجام شود. این پیشنهادها می توانند شامل تخفیف چند درصدی بر روی محصولات دسته ی بخصوصی در فروشگاه شما و یا تخفیف برای خریدهایی با مبالغی بالاتر از عددی مشخص یا تا پایان تاریخ مشخص تعریف شود. همچنین تخفیف ها می توانند به راحتی مشتریان را برای خریدهای بعدی ترغیب کنند.

  1. از بیش از 1 درگاه پرداخت و روش پرداختی استفاده کنید

استفاده از تنها 1 درگاه پرداختی و روش پرداخت باعث می شود انتخاب عمل مشتری کاهش یابد. در این حالت، چنانچه درگاه پرداختی از دسترس خارج شود یا نتواند عملکرد صحیح مدنظر مخاطب را ارائه دهد، می تواند او را از خرید منصرف کرده و برای همیشه از فروشگاه اینترنتی شما براند.

همچنین امکان پرداخت بصورت پسکرایه یا پرداخت درب منزل هم می تواند اختیار عمل خریدار را افزایش دهد، هم اعتماد او را جلب کند.

  1. چندین سرویس مشاوره و پشتیبانی ارائه دهید

مشتریانی که بتوانند پیش از خرید با تیم مشاوره و پشتیبانی در ارتباط باشند و یا از کارشناسان راهنمایی های لازم را دریافت کنند، تمایل بیشتری به خرید و وفاداری پیدا می کنند.

سرویس پشتیبانی در فروشگاه اینترنتی همچون چت آنلاین موجود در فروشگاه، ایمیل یا شماره تماس و مشاوره قبل از خرید می توانند برای خدمات آنلاین شما راهکارهای مناسبی باشند.

  1. با سفارشی سازی پیشنهادها، دلبری کنید

براساس تحقیقی که در سال 2021 توسط مجله فوربس انجام شد، 91 درصد خریداران اذعان داشته اند که تمایل بیشتری به خرید از برندهایی دارند که به خرید آن ها توجه داشته و محصولات شخصی سازی شده را پیشنهاد می دهند. این تحقیق نشان میدهد که تمرکز بر فرآیند فروش مهم تر از عرضه ی محصولات و رویکرد محصول محور است و تعامل سازنده با مشتری نقش بسزایی در تجربه ی خرید دارد. بعنوان مثال، برای مشتری ای که لوازم تحریر زیادی از شما میخرد، یک بسته خودکار چند عددی همراه با آخرین خریدش به عنوان هدیه ارائه دهید.

  1. بهترین توضیحات محصول را بنویسید

نوشتن توضیحات محصول از جذاب ترین هنرهای عصر دیجیتال است. کافیست مهم ترین و بهترین ویژگی های محصول را بطوری که بتواند مخاطب را بصورت واقعی راهنمایی کند بنویسید. مثلا: این نیم بوت با روکش چرم طبیعی خود می تواند تا عمق 7 سانتی متر پاهای شما را از ورود هرگونه مایعات محافظت کرده و با پوشش پشمی داخل خود، از سرمای نافذ بر پاهای شما جلوگیری کند. این محتوا م  ی توانند در قالب متن، تصویر و یا فیلم های نقد و بررسی محصول باشند.

  1. در راستای مسئولیت های اجتماعی پیشرو شوید

استفاده از مواد اولیه گیاهی و تجدیدپذیر با توجه به تغییرات اقلیمی کره ی زمین، این روزها به جدیدترین ترند روز دنیا تبدیل شده است. اگر همین حالا این ترند را در کسب و کار آنلاین خود اجرا کنید، تا سالیان آینده از برجستگان حوزه کاری خود و پیشروان "محیط زیست سالم" می شوید.

می توانید به 2 روش عمل کنید:

1) در توضیح محصولات نحوه ی بازیافت بسته بندی آن ها را شرح داده

2) یک بلاگ پست اختصاصی نوشته و نحوه ی بازیافت هر یک از بسته بندی های رایج را توضیح دهید.

 

ترفند ها و موارد بالا به طور کامل در شرکت طراحی سایت آرتیاش توسط نیروهای متخصص و آموزش دیده قابلیت پیاده سازی خواهند داشت . 

تا به اینجا تمامی تکنیک های افزایش فروش را با هم برسی کردیم، در صورتی که تخصص یا زمان لازم برای اجرای این ترفندهارو ندارید میتوانید با استفاده از فروشگاه ساز آمیتیس بخش زیادی از این مسیر را طی کنید.

 

آیا خرید فروشگاه ساز آمیتیس واقعاً ارزشش را دارد؟

برای اکثر افراد این سؤال پیش می آید که آیا خرید از شرکت آرتیاش و محصول فروشگاه اینترنتی آمیتیس آن ‌طور که گفته می‌شود در زمان و پول افراد صرفه‌جویی می‌کند یا خیر؟

در پاسخ باید بگوییم که بله، چندین فاکتور در ارزشمند بودن خرید فروشگاه ساز آمیتیس وجود دارد که میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • طراحی و برنامه نویسی اختصاصی پر سرعت که قابلیت توسعه هر امکانی را به شما میدهد
  • قابلیت اتصال به سیستم های حسابداری همچون هلو، سپیدار سیستم، محک، پارسیان، چابک، اخوان محاسب جنوب و...
  • دارای صفحه ساز اختصاصی با قابلیت مدیریت و ویرایش ظاهر صفحه نخست فروشگاه اینترنتی
  • دارای باشگاه مشتریان و سیستم کیف پول مجازی
  • دارای سیستم مرجوعی کالا و مدیریت ارسال پستی مرسولات
  • پیشتیبانی از ارزیابی سود خالص فروشگاه

ترفندهای افزایش فروش اینترنتی در سال 2022 - شرکت آرتیاش

  • ماژول سئو و بهینه سازی پیشرفته فروشگاهی
  • پشتیبانی بیش از 120 واحد پولی رسمی در دنیا
  • پشتیبانی از کشور ها و زبان های بی شمار، بدون پرداخت هزینه مازاد ( 205 کشور جهان )
  • قابلیت استفاده همزمان به صورت زبان های راست به چپ ( فارسی و عربی و...)
  • دارای صفحات اختصاصی ( ورود و عضویت ، صفحه نخست اختصاصی ، صفحه محصولات، صفحه جستجوی محصولات ، صفحه مقایسه، صفحه پردازش و پرداخت ، صفحه پروفایل کاربری)
  • دارای شیوه های پرداختی انواع بانک های ایرانی همچون بانک ملت، پاسارگاد، سامان و... ، درگاه های واسط پرداخت ایرانی همچون زرین پال، درگاه های پرداخت جهانی همچون پی پال، استرایپ، اینستا موجو، پرداخت در هنگام تحویل، کارت به کارت ، سفارشی چکی و واریز فیش بانکی
  • ثبت محصولات ( چند عکس از محصول، قیمت محصول، گزینه سایزبندی بصورت عکس، مالیات، هزینه باربری کلی، نام محصول ، توضیحات محصول ، موجود یا عدم موجود ، پرسش و پاسخ و نظر سنجی محصول بر اساس ستاره)
  • سیستم گزارشگیری پیشرفته ( گزارشگیری بر اساس فروش، بازدید محصولات، کد تخفیف های استفاده شده ، سفارشات جاری، سفارشات در حال ارسال ، بازدید محصولات، مالیات ها و...)
  • قابلیت عضویت در فروشگاه با تلفن همراه ، ایمیل و یا شبکه های اجتماعی همچون گوگل و فیسبوک
  • قابلیت اتصال به قویترین سیستم ایمیل مارکتینگ میل چیمپ
  • قابلیت تعریف ارز و واحد پولی تمامی کشور ها
  • قابلیت تعریف مالیات بر اساس کشور، استان ، شیوه های حمل و...
  • جستجوی پیشرفته و هوشمند با قابلیت پیشنهاد محصولات و دیگر امکانات اختصاصی و ضروری 

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
پیشنهاد امروز