خبرگزاری کار ایران

5 عدد از گرانترین ویلاهای جهان که هوش از سرتان میبرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۸۷۹

اقامت داشتن در خانه ای مجلل و رویایی در یکی از بهترین نقاط دنیا قطعا یکی از بزرگترین آرزوهای انسان‌ها است. اکثر افراد ثروتمند دنیا که ممکن است از چهره‌های مشهور نیز باشند، معمولا بهترین طراحان را استخدام می‌کنند تا طراحی ویلای لاکچری خود را به آن‌ها بسپارند.

آشنایی با ویلاهای گران‌قیمت

شاید در گذشته فقط تعداد انگشت شماری ویلا و باغ مجلل در دنیا می‌توانستیم نام ببریم اما این روزها تعداد این خانه‌ها بسیار زیاد است و ممکن است حتی برخی رسانه ای نشده باشند. ما در این مقاله از بام آرک قصد داریم شما را با پنج ویلای گران قیمت در دنیا آشنا کنیم.

1.ویلای بهاری در باربادوس

واقع در باربادوس است. این خانه ۴۰ میلیون دلار ارزش دارد و cove spring یکی از گران قیمت ترین ویلاهای جهان، ویلای مشهورترین افراد دنیا مثل شاهزاده هری و مگان مارکل، آلتون جان، سیمون کاول، ریحانا، هیو گرانت و نیکول کیدمن مدتی را برای تعطیلات در اینجا گذراندند. این خانه ویلایی گران قیمت در بالای صخره و نزدیکی اقیانوس قرار دارد و لوکس ترین ویلای ساحلی در کارائیب شناخته می شود.

خانه بهاری ۱۹ کارمند تمام وقت اعم از سرآشپز، پرستار و خدمتکار دارد و شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن تناسب اندام، ساحل خصوصی و اتاق رسانه است.

2.ویلای سرولین در آنگویلا

این ویلای باشکوه در میان باغی آرام در آنگویلا ساخته شده است. طراحی ویلای سرولین توسط یک طراح داخلی مشهور به نام اسکات سالواتور انجام شده است.اسکات سالواتر اهل نیویورک است و طراحی‌های او شهرت زیادی دارد. از مجموعه امکانات ویلای سرولین میتوان به داشتن اتاق اسپا، سینمای خانگی، زمین تنیس خصوصی، والیبال ساحلی، دوچرخه و کارمندان ۲۴ ساعته اشاره نمود. شما برای اقامت در این هتل باید حداقل ۱۲۵ هزار دلار هزینه پرداخت کنید.

5 عدد از گرانترین ویلاهای جهان که هوش از سرتان میبرد

3.املاک پاوو رئال در مکزیک

املاک ساحلی پاوو رئال بهترین معماری مکزیک را همراه با دکوراسیون داخلی غنی به نمایش می گذارد. در این املاک یک باغ وسیع و زیبا با انواع گیاهان و گل های گرمسیری و استوایی قرار دارد که از تماشای آن سیر نخواهید شد. هزینه اجاره این ویلای گران قیمت از ۲۲ هزار دلار شروع می شود. علاوه بر امکانات رفاهی، اقامت کنندگان این مکان می توانند از زمین گلف، باشگاه تنیس و باشگاه ساحلی در جوار پاوو رئال استفاده کنند.

4. ویلای لالیوبولدا در فرانسه

ویلای لالیوبولدا در سال ۱۹۰۲ برای پادشاه بلژیگ لئوپولد دوم در ساحل ریویرا ساخته شد. این ویلای گرانقیمت نمای پانورامای بسیار لذت بخشی از دریای مدیترانه دارد.  قیمت این ویلای مجلل حدود ۷۵۰ میلیون دلار است و توسط باغ وسیعی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع احاطه شده است. در این باغ وسیع و زیبا شما بیش از هزاران انواع درخت مثل لیمو، نارنگی، زیتون و آلو خواهید دید. از امکانات این ویلای مجلل می توان به داشتن ۱۴ حمام، ۱۱ اتاق خواب، زمین بازی، سالن ورزشی، بولینگ و استخر اشاره کرد.

بعد از پادشاه بلژیک این ویلا به یک فرد ثروتمند لبانی به نام ادموند صفرا فروخته شد که پس از مرگش تا مدت ها همسرش لیلی در اینجا سکونت داشته است.

 در لس آنجلسBEL AIR SPEC MANOR 5.

شاید بتوان لقب گران قیمت ترین ویلا در ایالات متحده را به این مکان اختصاص داد که حدودا ۲۵۰ میلیون دلار ارزش دارد. مساحت این ویلای باشکوه حدود ۳۸ هزار فوت مربع است و دارای امکاناتی همچون سینمای اختصاصی، 21 حمام، 12 اتاق خواب، دیوار آبنبات، آسانسورهایی با پوست تمساح، تئاتر با تم جیمز باند، استخر روباز، سکوی فرود هلیکوپتر، سالن بولینگ و ... است. این ویلای مجلل که بسیاری آن را غول بل ایر می‌نامند، در تپه‌های بالای بلوار سانست توسط برووس ماکوسکی طراحی و ساخته شده است.

کلام آخر

تعداد این ویلاهای گران‌قیمت در دنیا بسیار زیاد است. اکثر ویلاهای مجلل و زیبا معمولا در حوالی فضای سرسبز یا نقاط ساحلی بنا می‌شوند. طراحی ویلا کار چندان آسانی نیست و نکات زیادی دارد که حتما باید به آن توجه شود. شما با انتخاب گروه معماری بام می‌توانید طراحی ویلای رویایی خود را با کمترین متراژ شروع کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز