خبرگزاری کار ایران

بهترین افزونه‌های سئو وردپرس

بهترین افزونه‌های سئو وردپرس
کد خبر : ۱۲۰۳۱۲۹

افزونه‌های سئو وردپرس، ابزاری فوق‌العاده کاربردی هستند که سئو کردن و بهینه‌سازی سایت را برای همه کاربران ساده کرده‌اند. ولی با توجه به اینکه تعداد زیادی افزونه سئو وردپرس وجود دارد، باعث شده است که بسیاری از کاربران دچار سردرگمی شوند و ندانند که برای سئو و بهینه‌سازی سایت، باید از کدام افزونه استفاده کنند. حالا در این مقاله همراه ما باشید که قصد داریم درمورد افزونه‌های سئو وردپرس صحبت کنیم و بهترین افزونه را معرفی کنیم.

چرا باید از افزونه‌های سئو وردپرس استفاده کنیم؟

قبل از اینکه بهترین افزونه سئو وردپرس را معرفی کنیم، باید بدانید که چرا یک سایت به افزونه‌های سئو وردپرس نیاز دارد؛ یا اگر اینکه سایتی از افزونه‌های سئو وردپرس استفاده نکند، چه مشکلاتی به وجود می‌آید.

افزونه‌های سئو وردپرس، ابزارهای مختلفی در اختیار شما قرار می‌دهند. برای مثال یکی از مهم‌ترین ابزارها، ریدایرکت (Redirect) است. ابزار ریدایرکت زمانی کاربرد دارد که قصد دارید یک صفحه از سایت را حذف کنید یا می‌خواهید نام یک صفحه را تغییر دهید. اگر از ابزار ریدایرکت استفاده نکنید، هنگام حذف کردن یک صفحه و یا تغییر نام یک صفحه، سایت با خطای 404 مواجه می‌شود. بنابراین یکی از قابلیت‌های فوق‌العاده کاربردی که در افزونه‌های سئو وردپرس وجود دارد، قابلیت ریدایرکت کردن است.

حالا علاوه‌بر ریدایرکت کردن، امکانات و قابلیت‌های بی‌شمار دیگری در افزونه‌های سئو وردپرس وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و سئو سایت را بهبود ببخشید تا با خطاهایی همچون Error 404 روبرو نشوید.

بهترین افزونه‌های سئو وردپرس

آموزش سئو وردپرس

ابتدا باید به این مورد اشاره کنیم که افزونه‌های سئو وردپرس، قرار نیست برای یک سایت جادو کنند و بعد از نصب یک افزونه، انتظار داشته باشید که یک سایت در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید. در واقع افزونه‌های سئو وردپرس صرفا یک ابزار هستند که کمک می‌کنند یک سایت، سئو بهتری داشته باشد.

 

آموزش سئو وردپرس

حالا برای اینکه بتوانید از افزونه‌های سئو وردپرس استفاده کنید، باید در زمینه SEO دانش مناسبی داشته باشید. چرا که اگر دانش مناسبی نداشته باشید، از افزونه‌های سئو هم نمی‌توانید به خوبی استفاده کنید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که حتما آموزش سئو  را مشاهده کنید و در این زمینه حرفه‌ای شوید.

اگر بدون دانش بخواهید از افزونه‌های سئو وردپرس استفاده کنید، دقیقا مثل فردی خواهید بود که دانشی در زمینه رانندگی ندارد ولی می‌خواهد اتوموبیل براند.

بهترین افزونه‌های سئو در سال 2022

تاکنون به خوبی متوجه شدید که چرا باید از افزونه‌های سئو وردپرس استفاده کنید؛ همچنین به خوبی درک کردید که افزونه‌های سئو برای یک سایت جادو نمی‌کنند و برای اینکه بتوانید به خوبی از افزونه‌ها استفاده کنید، باید آموزش ببینید.

حالا نوبت به آن رسیده است که بهترین افزونه‌های سئو وردپرس را معرفی کنیم. با توجه به بررسی‌های انجام شده و آمارهای در دسترس، افزونه یوست سئو و افزونه رنک مث، دوتا از بهترین افزونه‌های سئو وردپرس در سال 2022 هستند.

افزونه یوست سئو و افزونه رنک مث

جالب است بدانید که افزونه یوست سئو، سال‌های زیادی است که بین کاربران وردپرسی شناخته شده است و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. افزونه رنک مث نیز در چند سال اخیر منتشر شده است ولی با توجه به امکانات و قابلیت‌های بسیار خوبی که دارد، طی همین مدت کوتاه طرفداران زیادی پیدا کرده است و تبدیل به یک رقیب جدی برای افزونه یوست سئو شده است.

 

حالا شاید بپرسید که بین افزونه یوست سئو و افزونه رنک مث، کدامیک بهتر است و در نتیجه از کدام افزونه باید برای یک سایت وردپرسی استفاده کنیم؟ در پاسخ باید بگوییم که افزونه یوست سئو و افزونه رنک مث هر دو خوب هستند و استفاده از کلمه خوب یا بد، روش صحیحی برای اظهار نظر درمورد این دو افزونه نیست.

بهترین افزونه سئو وردپرس کدام است؟ یوست سئو یا رنک مث!

بهترین افزونه‌های سئو وردپرس

افزونه رنک مث و یوست سئو، هر دو امکانات متنوعی دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توان راحت‌تر اقدامات سئو را انجام داد و اینطور نیست که مثلا معجزه‌ای در کار باشد. سئو قبل از هر چیزی به محتوای سایت شما و اینکه چقدر کاربر از سایت شما راضی است و لذت می‌برد بستگی دارد.

حتی با توجه به اینکه بسیاری از متخصصان سئو در ایران و جهان، آزمایش‌های مختلفی را با افزونه‌های یوست سئو و رنک مث انجام داده‌اند، نتایج بدست آمده کاملا یکسان بوده است؛ به همین دلیل با قاطعیت نمی‌توان گفت که کدام افزونه نسبت به دیگری برتری دارد. در حال حاضر هم اکثر افراد به صورت سلیقه‌ای عمل می‌کنند و نمی‌توان از نظر علمی این موضوع را ثابت کرد که کدام افزونه قوی‌تری از دیگری می‌باشد.

البته با بررسی ویژگی‌های افزونه یوست سئو و افزونه رنک مث، متوجه خواهید شد که به صورت کلی افزونه رنک مث قابلیت‌ها و امکانات بیشتری نسبت به افزونه یوست سئو ارائه کرده است. به همین دلیل برخی کاربران ترجیح می‌دهند از افزونه رنک مث استفاده نمایند. همچنین این موضوع را در نظر بگیرید که رابط کاربری افزونه رنک مث، نسبت به افزونه یوست سئو بسیار جذاب‌تر است. ولی همان‌طور که گفته شد، برای عملکرد حرفه‌ای، ابتدا باید آموزش‌های مرتبط با سئو وردپرس را مشاهده کنید.

بدون دانش می‌توان از افزونه‌های سئو استفاده کرد؟

بعد از اینکه افزونه‌های سئو وردپرس را نصب و فعالسازی می‌کنید، به صورت خودکار برخی قطعه کدها به سایت اضافه می‌شود؛ یا هنگامی که نامک یک صفحه را تغییر می‌دهید، به صورت خودکار درخواست تغییر مسیر یا ریدایرکت به شما نمایش داده می‌شود. ولی با همه این وجود، اگر واقعا دانش بالایی در زمینه سئو (SEO) و استفاده از افزونه‌های سئو وردپرس نداشته باشید، نباید انتظار داشته باشید که معجزه‌ای صورت بگیرد. چرا که استفاده از هر ابزاری، نیازمند دانش است و قطعا کسی که آموزش دیده باشد، موفق‌تر از فردی است که بدون آموزش قصد دارد از این ابزارها استفاده کند.

کلام آخر

در کل همیشه این موضوع را در نظر داشته باشید که برای کار با افزونه‌های سئو وردپرس، باید دانش مناسبی از علم SEO داشته باشید و برای اینکه بتوانید در این زمینه دانش خود را افزایش دهید، باید آموزش‌های مرتبط با سئو وردپرس(wordpress) را مشاهده کنید. افزونه‌های یوست سئو و رنک مث نیز به عنوان بهترین افزونه‌های سئو وردپرس خدمت شما معرفی کردیم که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز