خبرگزاری کار ایران

بهترین هتل‌های قشم کدام‌ها هستند؟

بهترین هتل‌های قشم کدام‌ها هستند؟
کد خبر : ۱۱۹۸۱۸۳

اگر قصد داشتید سفری به قشم داشته باشید و از زیبایی‌های طبیعت بکر آن لذت ببرید، در ابتدا این را باید بدانید که در کدام هتل قرار است اقامت داشته باشید. در این جزیره هتل‌های متعددی وجود دارد که می‌توانید پیش از سفر به قشم، بصورت آنلاین هر کدام که خواستید را رزرو کنید و با خیال راحت به این جزیره سفر کنید. ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از هتل‌های خوب و معروف قشم را به شما معرفی کنیم تا هر زمان قصد داشتید به این جزیره جنوبی کشورمان سفر کنید، اینها را برای اقامت در نظر داشته باشید. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بوتیک هتل ایرمان قشم

اولین بوتیک هتل جزیره قشم که جزو هتل‌های نوساز این جزیره نیز بحساب می‌آید، هتل ایرمان قشم است. این بوتیک هتل پنج طبقه و زیبا که معماری آن ترکیبی از معماری سنتی و مدرن است، کمتر از 5 سال از ساخت آن در بلوار ولیعصر قشم می‌گذرد و در کل 38 واحد اقامتی برای میزبانی از مسافران جزیره قشم دارد. اگر در این بوتیک هتل متفاوت اقامت داشتید، می‌توانید هر زمان که دلتان خواست به کافی شاپ آن سر بزنید و از صرف نوشیدنی‌های جذاب و خوشمزه آن، لذت ببرید.

هتل آوینا قشم

یکی دیگر از هتل‌های محبوب جزیره قشم که جزو هتل‌های 4 ستاره این جزیره است و در بلوار باهنر ساخته شده، هتل آوینا قشم می‌باشد. این هتل هفت طبقه مجموعا 40 اتاق برای میزبانی از مسافرانش دارد و جزو هتل‌های نوساز این جزیره بحساب می‌آید، زیرا در سال 1399 افتتاح شده است. شما می‌توانید در رستوران هتل، انواع غذاهای ایرانی و سنتی و در کافی شاپ آن نیز انواع نوشیدنی‌ها را میل کنید. یکی از نکات مثبت اقامت در هتل آوینا، قرار گرفتن در موقعیت مکانی خیلی خوب در جزیره قشم است و به خیلی از جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید و رستوران‌های خوب این جزیره، دسترسی آسانی خواهید داشت.

راهنمای رزرو هتل در قشم

برای رزرو هتل قشم در سریع‌ترین زمان و با بهترین قیمت، کافیست وارد سایت و یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شوید. سپس در بخش هتل داخلی، نام جزیره قشم را جستجو کنید و مشخص کنید که در چه تاریخی قصد ورود به هتل و قصد خروج از آن را دارید. سپس اسنپ تریپ بر اساس جستجوی شما، لیستی از هتل‌های قشم را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید بر اساس قیمت، موقعیت مکانی و امکانات هر هتل، آنها را با هم مقایسه نموده و هتل مورد نظرتان را انتخاب و رزرو کنید و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزرو خود را قطعی کنید و با خیال راحت به این جزیره جنوبی زیبای کشورمان سفر کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز