خبرگزاری کار ایران

سفر به دومین کشور اروپا، با تور اسپانیا

سفر به دومین کشور اروپا، با تور اسپانیا
کد خبر : ۱۱۹۷۵۰۷

پادشاهی اسپانیا، کشوری در اروپای غربی و عضو اتحادیه اروپاست. دومین کشور بزرگ اروپا، سیزدهمین اقتصاد دنیا است و قدمت این کشور به سی و پنج هزار سال پیش باز می گردد.

پس از لندن و پاریس، پایتخت اسپانیا یعنی مادرید، بزرگترین شهر اتحادیه اروپا است. با خرید تور اسپانیا، می توانید از این شهر دیدنی لذت ببرید.

اسپانیا، پنجمین مقصد توریستی جهان

اسپانیا، این کشور 47 میلیونی، پنجمین مقصد توریستی جهان است. گردشگری و جذب توریست به اقتصاد کشور ها کمک می کند. تور اسپانیا و یا هر تور گردشگری بارها توانسته است ناجی اقتصاد اسپانیا و یا هر کشور دیگری باشد. حتما شنیده اید که هر ساله در اسپانیا، کارناوال های خیابانی و جشن های بسیاری برگزار می شود به همین سبب، کشور اسپانیا، بیست و هفتمین کشور شاد دنیا در سال 2021 انتخاب شده است. به همین دلیل است که با خرید تور اسپانیا، می توانید لحظات شاد و به یادماندنی را تجربه کنید.

اسپانیا دارای تمدنی دیرینه است اما تفکرات حاکم بر این کشور مدرنیته بوده و سنت، در رفتار مردمان این کشور دیده نمی شود. گرچه اسپانیا را بیشتر با فوتبال و تیم های محبوب و مطرحی چون رئال مادرید و بارسلونا می شناسیم اما بهتر است بدانید به همان نسبت رقص و پایکوبی، عضوی جدا نشدنی از این فرهنگ است. حتی اسپانیا دارای رقص های بومی و خاص خود است.

با اینکه زبان رسمی این کشور اسپانیایی است اما شما می توانید به زبان انگلیسی در این کشور با مردم ارتباط برقرار کنید و مشکلی در رفع نیاز های خود نخواهید داشت گرچه تمام تور های اسپانیا که از ایران حرکت می کنند، به یک تور لیدر مسلط به زبان اسپانیایی، انگلیسی و فارسی مجهز هستند.

بهترین فصل برای خرید تور اسپانیا

بهترین زمان برای سفر به اروپا و خرید تور اسپانیا، فصل بهار و پاییز است. زیرا در این زمان هوای اسپانیا بسیار مناسب بوده و می توانید از آن لذت ببرید. ماه های آوریل (فروردین)، می (اردیبهشت)، ژوئن (خرداد)، سپتامبر (شهریور) و اکتبر (آبان) برای سفر بسیار مناسب هستند. تابستان های اسپانیا بسیار گرم است، به خصوص در شهرهای داخلی مانند سویا، کوردوبا و مادرید. ماه های جولای (تیر) و آگوست (مرداد)، استراحتگاه های ساحلی دریای مدیترانه بسیار شلوغ است، بنابراین اگر قصد خرید تور اسپانیا فرانسهرا در فصل تابستان دارید و می خواهید تابستان خود را کنار ساحل مدیترانه سپری کنید، بهتر است زودتر برای رزرو هتل و خرید تور اقدام کنید.

اگر توریستی بخواهد از شهر های شمال اسپانیا در نزدیکی اقیانوس اطلس، مانند سن سباستین، اویدو، و سانتیاگو د کامپوستلا ، گالیسیا و ... دیدن کند، ماه های جولای (تیر) و آگوست (مرداد) بهترین ماه برای سفر به اسپانیا هستند. بهترین زمان برای بازدید از شهر های بارسلونا، کوستا براوا، والنسیا، و جزایر بالئاریک از ماه می (اردیبهشت) تا سپتامبر (شهریور) است.

سفر به دومین کشور اروپا، با تور اسپانیا

مادرید، پایتخت اسپانیا

کوستا دل سول و آلمریا بهترین مکان‌ها برای بازدید در زمستان اسپانیا هستند، زیرا دمای هوا در این شهر ها در فصل زمستان، تقریبا گرم است. کوستا دل سول، در تابستان آب و هوای مطبوعی دارد. آلمریا در طول سال به ندرت باران می بارد. شب‌ های گرانادا همیشه خنک است، زیرا در ارتفاعات کوهستانی قرار دارد. فلات مرکزی در طول تابستان و زمستان دچار آب و هوای متغیری می شود و بهتر است پیش از خرید تور اسپانیا، آب و هوای مدت زمانی که در تور هستید را بررسی کنید.

سایت های آب و هوای زیادی وجود دارند که میانگین دمای ماهانه هر شهر اسپانیا را در اختیار توریست ها قرار می دهند. بهتر است قبل از برنامه ریزی سفر آن ها را بررسی کنید. در زمستان مراقب سفر به اسپانیا باشید، به خصوص اگر قصد رانندگی در این کشور را دارید. بسیاری از گردنه های کوهستانی بسته می شوند و داشتن زنجیر چرخ در خودرو بسیار مهم است.

سفر به دومین کشور اروپا، با تور اسپانیا

تور اسپانیا

سفر به مکان هایی مانند لئون، بورگوس، ویتوریا، پامپلونا و لوگرونو در زمستان بی معنی است زیرا این شهر ها بسیار سرد می شوند و برف و یخ زیادی دارند. تمام اسپانیا در تمام طول سال آفتابی نیست. قبل از برنامه ریزی برای سفر و خرید تور اسپانیا، آب و هوای هر مکانی را که می خواهید ببینید، بررسی کنید.

در طول پاییز، صاحبان بسیاری از استراحتگاه‌ ها در شمال کشور اسپانیا و در امتداد دریای مدیترانه، بسیاری از فروشگاه‌ ها و رستوران‌ های خود را برای تعطیلات فصلی، تعطیل می‌کنند! این تعطیلی ممکن است در اواسط سپتامبر (شهریور) رخ دهد. پس بهتر است در این فصل به کشور اسپانیا سفر نکنید و از خرید تور اسپانیا پرهیز کنید! زیرا خود اسپانیایی ها به تعطیلات رفته اند و آن طور که باید به شما خوش بگذرد، نمی گذرد! در کوستا دل سول که همیشه باز است، این اتفاق هرگز نمی افتد زیرا بسیاری از مردم شمال اروپا هستند که در این ماه برای گذراندن تعطیلات خود به این شهر سفر می کنند و زمستان خود را در این منطقه می گذرانند.

همچنین این یک اشتباه است که اکثر فروشگاه ها و رستوران ها در طول تابستان در شهرهای بزرگ بسته می شوند و درآمدی که از توریست ها بدست می آید را از دست می دهند. اما مادرید که شهری 5 میلیونی است در تمام طول سال، اکثر فروشگاه ها و رستوران هایش باز هستند.

آندلس، مقصد اول گردشگران اسپانیا

بیشتر توریست های تور اسپانیا، دوست دارند دیدن اندلس را تجربه کنند. بناهای تاریخی زیادی در اندلس وجود دارد، مانند کاخ الحمرا در گرانادا، جاذبه گردشگری شماره 1 اسپانیا که سالانه 3 میلیون بازدید کننده دارد. کوردوبا دارای Mezquita، و سویل دارای کلیسای جامع خود با برج Giralda و بسیاری از بناهای دیگر است. مالاگا را فراموش نکنید که دارای بناهای تاریخی و موزه های فراوان و همچنین سواحل و بهترین آب و هوای اروپا است.

بسیاری از توریست های اسپانیا می گویند بهترین اختراع اسپانیایی ها، تاپاس است. تاپاس یک پیش غذا یا میان وعده در غذاهای اسپانیایی است که در میان اسپانیایی ها و توریست ها بسیار پرطرفدار و محبوب است. حدود 30 درصد از بازدیدکنندگان می گویند که برای غذا به اسپانیا می آیند. در بیشتر نقاط اسپانیا می توان به طرز شگفت انگیزی غذا خورد. می توانید به جای ناهار یا شام، تاپاس بخورید و از غذاهای متنوع لذت ببرید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز