خبرگزاری کار ایران

دانلود فصل 3 قسمت 4 جوکر فصل سوم قسمت چهارم سریال جوکر (کامل با حجم نیم رایگان)

دانلود فصل 3 قسمت 4 جوکر فصل سوم قسمت چهارم سریال جوکر (کامل با حجم نیم رایگان)
کد خبر : ۱۱۹۶۲۹۹

دانلود جوکر فصل 3 قسمت 4 قانونی حجم نیم رایگان، دانلود سریال جوکر فصل سوم قسمت چهارم کامل، مسابقه جوکر ایرانی فصل ۳ قسمت ۴ و آخر به کارگردانی احسان علیخانی و اجرای سیامک انصاری تقدیم شما می شود.

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد.

مسابقه جوکر یا به فارسی‌اش لطیفه‌گو یا بذله‌گو، یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل آن ۸ هنرمند، ۶ ساعت زمان دارند تا ‌در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‌بخندند.‌ به همین سادگی و بامزگی! در این قسمت از سریال جوکر رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی پور، سروش جمشیدی، علیرضا استادی، حمید لولایی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی و بابک نهرین به هنرمندی پرداخته اند.

********************

برای دانلود مسابقه جوکر فصل سوم قسمت چهارم روی لینک زیر کلیک بفرمایید

دانلود جوکر فصل 3 قسمت 4

********************

گزارشی کوتاه از عملکرد هنرمندان:

در قسمت های قبل شاهد بودیم که 4 نفر از هنرمندان یعنی امیرغفارمنش و بابک نهرین و حمید لولایی و سیاوش چراغ پور حذف شدند و چهار نفر دیگر باقی مانده اند و تنها شخصی که هنوز نخندیده میرطاهر مظلومی است و در این قسمت خواهیم دید که چه کسی برنده فصل سوم جوکر خواهد شد.

داستان مسابقه جوکر

مسابقه جوکر یا به فارسی‌اش لطیفه‌گو یا بذله‌گو، یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل آن ۸ هنرمند، ۶ ساعت زمان دارند تا ‌در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‌بخندند.‌ به همین سادگی و بامزگی!

دانلود فصل 3 قسمت 4 جوکر فصل سوم قسمت چهارم سریال جوکر (کامل با حجم نیم رایگان)

شرکت کنندگان فصل سوم جوکر

  1. رضا شفیعی جم
  2. سیاوش چراغی‌پور
  3. سروش جمشیدی
  4. علی استادی
  5. حمید لولایی
  6. امیر غفارمنش
  7. میرطاهر مظلومی
  8. بابک نهرین

رضا شفیعی جم

احمدرضا شفیعی‌جم (زادهٔ ۱۰ تیر ۱۳۵۰) بازیگر سینما و تئاتر کار هنری را با نقاشی و کشیدن تابلو از چهره (پرتره) شروع کرد و از دوران مدرسه تقلید صدا می کرد و همین زمینه کاری هنری او را برای آینده فراهم کرد

فعالیت خود را با تئاتر از سال 1364 وقتی 16 ساله بود شروع کرد و از همین طریق با رضا عطاران آشنا شد او سپس سال 1369 نقش کوتاهی را با فیلم «دو همسفر» به کارگردانی اصغر هاشمی در کنار هما روستا ، ثریا حکمت و جمشید اسماعیل خانی تجربه کرد

 او برای چندین همکاری‌اش با مهران مدیری شهرت دارد و در چندین آثار او ایفای نقش کرده که می‌توان به شب‌های برره، نقطه‌چین، جایزه بزرگ، شوخی کردم، باغ مظفر و شب‌های مافیا اشاره کرد. او برای فیلم ارتفاع پست (۱۳۸۱) نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش دوم مرد از جشن سینمای ایران شد.

احمدرضا شفیعی‌جم فعالیت در تئاتر را از سال ۱۳۶۴ آغاز کرد و در سال ۱۳۷۰ فعالیت در تلویزیون با نقش‌های طنز را آغاز کرد. شفیعی‌جم با بازی در مجموعه ساعت خوش ساخته مهران مدیری به شهرت رسید و پس از آن در بیشتر مجموعه‌های طنز ظاهر شد. مشهورترین و به یادماندنی‌ترین نقش او بامشاد در مجموعه نقطه چین به کارگردانی مدیری است. شروع فعالیت سینمایی او با فیلم دو همسفر ساختهٔ اصغر هاشمی به عنوان بازیگر در سال ۱۳۷۱ بود.

در سال 1370 که 20 ساله بود با معرفی رضا عطاران وارد مجموعه «ساعت خوش» مهران مدیری شد و علاوه بر بازیگری نویسندگی بخشی از کار را نیز برعهده گرفت شهرت او اما بیشتر با نقش بامشاد در سریال «نقطه چین» سال 82 شروع شد و با سریال های جایزه بزرگ و شب های برره نیز خوش درخشید.

رضا شفیعی جم سال ها پیش ازدواج کرد اما این رابطه در نهایت به طلاق ختم شد، او مجبور شد تمام درآمد 20 ساله و خانه پدری خود را برای مهریه همسرش بفروشد.

یک واقعیت بگویم که من هیچگاه با مهران مدیری رفیق نبودم، معمولا با عنوان یک همکار در کنار ایشان بودم، باور کنید من هنوز نمی دانم خانه ایشان کجاست و شماره تلفنش چند است.

تدریس نقاشی می کنم و تابلو می کشم، هر چند خیلی ادعا ندارم، چون معتقد هستم آدم نمی تواند چند هندوانه را با هم بردارد و چند کار را حرفه ای انجام دهد.

شفیعی جم با بازی در مجموعه ساعت خوش ساخته مهران مدیری به شهرت رسید و پس از آن در بیشتر مجموعه های طنز ظاهر شد. شفیعی جم در فیلم های سینمایی بسیاری همچون سه بیگانه، دزدان خیابان جردن، داماد خجالتی، راز دشت تاران، فوتبالی ها، سفر خوش، افراطی ها و وفا 2012 حضور داشته است. ما دانلود سریال های جدید ایرانی را تقدیم شما می کنیم.

درباره سریال

برنامه یک میزبان دارد که نقش داور مسابقه را هم ایفا می‌کند. او یک اتاق جداگانه با فضایی شبیه به اتاق مانیتورینگ دارد که حین مسابقه در آن‌جا مستقر می‌شود و شرکت‌کنندگان را زیر نظر می‌گیرد. میزبان هرگجاه خنده یکی از شرکت‌کنندگان را از مانیتورهای اتاق خود مشاهده کند با دکمه قرمزی که جلویش قرار دارد بازی را متوقف می‌کند. سپس به اتاق بازی می‌رود و با نشان دادن صحنه آهسته خندیدن شرکت کننده خاطی را جریمه می‌کند. بعد از آن دوباره به اتاقش بر می‌گردد و با دکمه سبز ادامه مسابقه را اعلام می‌کند. در واقع شما با نخستین VAR ایرانی هم مواجه خواهید شد!

قانون مسابقه جوکر

جوکر یک مسابقه کمدی است که در آن ۸ شرکت‌کننده برای مدت مشخصی در یک اتاق بزرگ محبوس می‌شوند. شرکت‌کنندگان این مسابقه هنرمندان مشهور هستند. هر کس باید در طول مسابقه دیگران را بخنداند و در عین حال خودش نخندد. هر شرکت‌کننده‌ای که بخندد بار اول کارت زرد می‌گیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه و از اتاق اخراج می‌شود.

برندگان فصل قبل جوکر

حاضران فصل اول برنامه جوکر جوکر در هر فصل میزبان ۸ بازیکن است که در فصل نخست این چهره‌ها به مهمانی ما دعوت شده‌اند: سام درخشانی بیژن بنفشه‌خواه امیرمهدی ژوله امیر کاظمی هوتن حاجی‌عبداللهی | برنده مشترک جوکر سهیل مستجابیان | برنده مشترک جوکر رضا نیکخواه امین حیایی بازیکنان فصل دوم مسابقه جوکر در فصل جدید جوکر ۸ هنرمند دیگر به این مهمانی خاص دعوت شده‌اند. مهمانی‌ای که در آن، اگر بخندی، باختی. هومن برق‌نورد | برنده مشترک جوکر بهنام تشکر آرش نوذری سپند امیرسلیمانی عباس جمشیدی شهرام قائدی | برنده مشترک جوکر ایمان صفا وحید آقاپور.

دیگر عوامل جوکر

  • مجری جوکر: سیامک انصاری
  • بازیگر: علی لک‌پوریان
  • کارگردان مسابقه جوکر: احسان علیخانی، سیدحامد میرفتاحی
  • تهیه‌کننده اجرایی: امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی سولاری
  • تهیه‌شده: استودیو قرن جدید
  • خواننده تیتراژ: سینا حجازی
  • سرپرست نویسندگان: ایمان قیاسی و علی رضازاده
  • گویندگان: ناصر طهماسب و ژاله صامتی

جوکر یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر واقع‌نما است که توسط احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی کارگردانی شده‌است قسمت آخر فصل سوم جوکر تقدیم شما شد که می توانید به دانلود جوکر فصل سوم 3 قسمت چهارم 4 بپردازید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز