خبرگزاری کار ایران

5 دلیل برای تعطیلات در کنار سواحل ساید آنتالیا

5 دلیل برای تعطیلات در کنار سواحل ساید آنتالیا
کد خبر : ۱۱۹۶۰۴۲

در دوران اوج خود، آمفی‌تئاتر عظیم رومی در ساید پذیرای تماشاگران 15000 نفری بود. امروزه ویرانه های قرن دوم نمونه ای شگفت انگیز از معماری آن دوران باستان است. شما همچنین می توانید از آگورا یا بازار و همچنین معبد قدیمی Tyche که به الهه ثروت رومی تقدیم شده است، دیدن کنید.

اگر به دنبال نگرش آرام‌تری به زندگی هستید، منطقه ساید ممکن است از قبل در رادار شما باشد. محبوبیت فزاینده‌ای در میان کسانی پیدا می‌شود که فضای خنک را با مهمانی‌های کم‌تر در تور آنتالیا ترجیح می‌دهند.حال و هوای راحت این شهر بندری آرام به این معنی است که این شهر مقصد مورد علاقه خانواده ها است و تعداد فزاینده ای از افرادی را که به دنبال خرید خانه تعطیلات در تور ارزان آنتالیا هستند جذب می کند تا بتوانند زمان بیشتری را در این منطقه سپری کنند.اگر هنوز لذت های فراوان آن را کشف نکرده اید، در اینجا دلیلی است که باید تعطیلات خود را در ساید رزرو کنید.

خیلی آرامش بخشه

نکته اصلی تعطیلات تور لحظه آخری آنتالیا دور شدن از مشغله های روزانه و لذت بردن از استراحت است. پرسه زدن در اطراف ساید - که "روز دریا" تلفظ می شود - و در حال گشت و گذار در مغازه ها و خیابان های فرعی است. شنبه روز بازار در مرکز شهر است و فرصت خوبی است تا در حالی که بنشینید و شلوغی را تماشا کنید، چند ساعت دور باشید.البته یکی از جاذبه های اصلی سیده سواحل آن است. پهنه های شنی طلایی از دو طرف شهر پخش شده است و فضای زیادی برای یافتن نقطه آفتابی ایده آل خود وجود دارد. حتی در فصل تابستان، فضای کافی برای همه وجود دارد. اگر از ورزش‌های آبی لذت می‌برید، به ساحل غربی بروید، جایی که می‌توانید چتربازی، موج سواری و سایر فعالیت‌ها را پیدا کنید. ساحل شرقی کمی ساکت تر است و همچنین بسیاری از مردم محلی ترک برای روزهای ساحلی خود به آنجا می روند.

بخور، بیاشام و شاد باش

وقتی می گوییم ساید طبیعت آرام تری دارد، به این معنی نیست که زندگی شبانه وجود ندارد - برعکس! بسیاری از بارها، کافه‌ها و رستوران‌های عالی وجود دارد که می‌توانید در طول تعطیلات خود در ساید آن را کشف کنید. طرفداران موسیقی و ورزش می توانند مطمئن باشند که مکان های زیادی وجود دارد که سرگرمی ها و رویدادهای زنده را ارائه می دهند، در حالی که مکان هایی که در امتداد گردشگاه بندر و ساحل قرار دارند کمی خنک تر هستند. و اگر می‌خواهید در شب شاد باشید، خوش شانس هستید.

انبوهی از تاریخ

در دوران اوج خود، آمفی‌تئاتر عظیم رومی در ساید پذیرای تماشاگران 15000 نفری بود. امروزه ویرانه های قرن دوم نمونه ای شگفت انگیز از معماری آن دوران باستان است. شما همچنین می توانید از آگورا یا بازار و همچنین معبد قدیمی Tyche که به الهه ثروت رومی تقدیم شده است، دیدن کنید.

بقایای معابد آپولو و آتنا را در شبه جزیره خواهید یافت. معبد آپولو معروف ترین نقطه عطف سیده و مکان ایده آلی برای تماشای غروب خورشید در سراسر دریای درخشان مدیترانه است. در شهر قدیمی، موزه ساید، با نمایشگاه‌های یونانی-رومی و باغی فوق‌العاده مشرف به دریا، و همچنین خرابه‌های کاخ اسقف بیزانسی وجود دارد.

آبشار شگفت انگیز ماناوگات

به خصوص مرتفع نیست، اما گسترده است - آبشار ماناوگات به طرز خیره کننده ای زیبا است. شما می توانید از طریق یک سری مسیرهای پیاده روی به آب های رعد و برق نزدیک شوید، و این یک منظره طبیعی است که واقعاً نباید از دست بدهید. این اسکناس در سراسر ترکیه مشهور است و از سال 1968 تا 1983 حتی بر روی اسکناس پنج لیره ای نیز نقش بسته بود.اگر می خواهید درست در میان طبیعت بگردید، سفرهای قایق در کنار رودخانه وجود دارد. همچنین باغ های چای سایه دار برای استراحت وجود دارد، یا این مکان ایده آلی برای پیک نیک است. اگر می توانید، در طول هفته از آن بازدید کنید - می تواند به خصوص در آخر هفته ها با افراد محلی و گردشگران شلوغ شود.

5 دلیل برای تعطیلات در کنار سواحل ساید آنتالیا

پارک ملی کوپرولو کانیون

کمی دورتر از ساید ، اما کاملاً ارزش سفر را دارد، پارک ملی کوپرولو کانیون است. عمق این تنگه 400 متر است و منظره ای شگفت انگیز برای تماشا. گیاهان و جانوران فراوان است، و مسیرهای زیادی وجود دارد که هم برای کوهنوردان مشتاق و هم برای کسانی که قدم زدن آرام را ترجیح می دهند، مناسب باشد.جویندگان هیجان می‌توانند قایقرانی در آب سفید را در هشت و نیم مایل رپید امتحان کنند، اما اگر مقداری برای خون شما غنی است، نگران نباشید – تجربه‌های آرام‌بخش قایق‌سواری نیز در دسترس است. هنگامی که برای نوشیدنی آماده شدید، چندین رستوران ماهی پیدا خواهید کرد که ماهی قزل آلای تازه صید شده را به عنوان تخصص خود ارائه می دهند.

به خرید فکر می کنید؟

شن‌های سفید سیده با ویرانه‌های پراکنده در امتداد سواحل شبه جزیره‌ای پراکنده از کاج ، خانه یکی از باستانی‌ترین شهرهایی است که در تعطیلات ترکیه خواهید یافت . این اقامتگاه زیبا به وقت خود میزبان ارتش های پیروز اسکندر مقدونی و همچنین بازدید از رومی ها و البته گردشگران بوده است!چرا به آن شماره ملحق نمی‌شوید و تعطیلات خود را به ساید با آن‌دِ بیچ ترتیب می‌دهید که تنها پنج ساعت با آن‌ها به آنتالیا پرواز می‌کنید !

اگر قصد خرید خانه ای برای تعطیلات در سیده یا هر منطقه دیگری از آنتالیا را دارید، مجموعه گسترده ای از املاک متناسب با هر بودجه ای وجود دارد.

 

تعطیلات جانبی

ساید یک دهکده ساحلی آرام در ترکیه است که شما را هم در بهشت ​​تعطیلات معاصر و هم در بقایای تاریخ باستان غرق می کند. در کنار بندر جذاب، رستوران‌های عالی برای امتحان کردن غذاهای محلی و طیف وسیعی از غذاهای دیگر وجود دارد، در حالی که بارها کوکتل‌هایی ارائه می‌دهند که شروعی عالی برای یک شب بیرون را فراهم می‌کنند.سیده با فضایی راحت و نزدیکی به استراحتگاه‌های سرزنده‌تر مانند آنتالیا و پارک‌های آبی و شب‌های شلوغ آن، زوج‌ها و خانواده‌ها را به خود جذب می‌کند. فرهنگ و مناظر خیره کننده در تعطیلات ساید با هم برخورد می کنند، جایی که می توانید آبشارهای باشکوه ماناوگات و کوه های توروس و همچنین مکان های تاریخی مانند حمام های رومی و معبد آپولو را تحسین کنید. اگر می‌خواهید هیجان را بالا ببرید، ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز، سافاری با جیپ، و تورهای چهار دوچرخه‌سواری نیز وجود دارد!

عالی برای…

خانواده‌ها - آرام و جذاب، سواحل و پارک‌های آبی اطراف، کل خانواده را هیجان‌زده می‌کنند، و کلوپ‌های بچه‌ها بچه‌ها را سرگرم می‌کنند.

زوج‌ها – پیاده‌روی‌های رمانتیک و ویرانه‌های تاریخی، سیده را به استراحتگاهی جذاب و آرام برای زوج‌هایی تبدیل می‌کند که به دنبال آب‌وهوای خوب، فرهنگ، و مکان‌های خوشمزه برای غذا خوردن هستند.

دوستداران تاریخ - ویرانه‌های باستانی، بناهای تاریخی، و ساختمان‌هایی در سرتاسر سیده وجود دارد که دارای نکات برجسته‌ای مانند آمفی‌تئاتر رومی و حمام‌های رومی قرن پنجم است.

انواع تعطیلات

ساید و استراحتگاه‌های اطراف هر نوع تعطیلاتی را که می‌خواهید ارائه می‌کنند، با هتل‌هایی که شامل All Inclusive، Full Board، Half Board، Bed and Breakfast، Self Catering و Room Only هستند.

فرهنگ - ساید غرق در تاریخ باستانی است که در سراسر استراحتگاه، از تئاتر باورنکردنی رومی تا حمام‌های قرن پنجم پس از میلاد، قابل مشاهده است. موزه جانبی کوچک است، اما مطمئناً ارزش بازدید را دارد، با مجسمه‌ها و آثار به جا مانده از دوره‌های یونانی و رومی منطقه. همچنین می‌توانید از ساختارهای تاریخی باورنکردنی مانند معابد آپولو و آتنا، آگورای ایالتی که در زمان رومیان به عنوان فضای باز برای اجتماعات و بازارها عمل می‌کرد و ویرانه‌های شهر سلوکیا لذت ببرید.

رستوران و سالن استراحت کیو بیچ – غذاهای ایتالیایی، غذاهای دریایی تازه و عالی، طیف وسیعی از گزینه های غذایی، و مکانی عالی برای تماشای غروب های شگفت انگیز استراحتگاه.

5 دلیل برای تعطیلات در کنار سواحل ساید آنتالیا

خانواده – تعطیلات ترکیه در سیده یک انتخاب عالی برای بچه ها و خانواده هایشان است که خواهان تعطیلات با آب و هوای کاملا آفتابی و هتل هایی با امکانات عالی برای خانواده هستند. کودکان از فرصتی که در استخر هتل، خود اقیانوس، و پارک های آبی در ماناوگات در کمتر از 4 مایلی دورتر و آنتالیا، که در صورت کرایه ماشین در عرض یک ساعت قابل دسترسی هستند، لذت خواهند برد. نزدیک‌تر، یک مرکز آبگرم و سلامتی وجود دارد که مکانی فوق‌العاده برای گذراندن روز با نوازش است.

منبع: تور آنتالیا گلبرگ سیر

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز