خبرگزاری کار ایران

اجرای صفر تا صد سقف کشسان با کالکر

اجرای صفر تا صد سقف کشسان با کالکر
کد خبر : ۱۱۹۵۴۰۵

سقف کشسان یکی از سازه‌های جدیدی بوده که باعث تغییر و تحولات زیادی در دکوراسیون داخلی شده است. استفاده از این سقف‌ها در محیط‌های داخلی سبب زیبایی چشمگیری خواهد شد.

از آنجایی که سقف کشسان از جنس PVC بوده و قابلیت کششی دارد، به این نام معروف شده است. بخش عمده‌ای از این سقف را PVC و حدود 10 درصد از آن را پلاستی سایزر و افزودنی‌های دیگر تشکیل می‌دهد. افرادی که از سقف‌های کاذب کناف خسته شده و به دنبال متریال‌های جدیدی هستند، سقف کشسان گزینه مناسبی برایشان خواهد بود. این سقف‌ها به عنوان سبکی مدرن در دکوراسیون داخلی شناخته شده و با هر سلیقه‌ای قابل پیاده‌سازی هستند.

برترین مزایای سقف کشسان نسبت به سایر سقف‌های کاذب

سقف‌های کشسان از جمله سقف‌های کاذب مدرنی هستند که امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته‌اند. این سقف‌ها به دلیل مزایا و ویژگی‌هایی که دارند، نسبت به سقف‌های کاذب دیگر مانند سقف کناف، سقف چوبی، سقف گچی و... برتری پیدا کرده‌اند. مزایای سقف کشسان نسبت به سایز سقف‌های کاذب عبارت است از:

  • قابلیت جابجایی: شاید برایتان جالب باشد که بتوانید سقفی را از مکانی به مکان دیگر منتقل کنید! این یکی از خصوصیات بارز سقف‌های کشسانی است. زمانی که شما سقف کشسان را در منزل یا محیط کار خود نصب کنید، می‌توانید در زمان جابجایی سقف را با خود به مکان جدید ببرید. برای همین اگر مستاجر هستید، نگران نصب سقف کشسان نباشید؛ چرا که هر زمانی که بخواهید می‌توانید سقف را از زیرسازه‌های خود جدا کرده و در محیط جدید نصب کنید.
  • ایمنی بالا: سقف‌های کشسان ضد حریق هستند و اگر در محیط آتش سوزی رخ دهد، موجب اشتعال آتش نمی‌شوند. این سقف‌ها غیر قابل اشتعال هستند و می‌توانند به عنوان یک اطفای حریق عمل کنند.
  • ضد آب و رطوبت بودن: از خصوصیات مهم دیگر سقف‌های کشسانی، قابلیت ضد آب و ضد رطوبت بودن آنها است. یکی از دغدغه‌هایی که بیشتر مردم با سقف‌های گچی و کناف دارند، ایجاد لکه‌های زرد رنگ ناشی از ترکیدگی لوله است. زمانی که در سقف لک‌های کوچک و بزرگی ایجاد می‌شود، محیط زیبایی خود را از دست می‌دهد. اما سقف‌های کشسان این مشکلات را نداشته و از آنجایی که ضد آب هستند، در برابر نفوذ آب به خوبی عمل می‌کنند.

بهترین سقف‌های کشسان را از کالکر بخواهید!

سقف‌های کشسان باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا بتوان برای چندین سال از آنها استفاده کرد. این سقف‌ها همچون هر جنس دیگری، دارای درجات مختلفی در بازار هستند. هر چقدر کیفیت کار بالاتر باشد، قیمت کار بیشتر خواهد بود. علاوه بر کیفیت پارچه و مواد اولیه، کیفیت چاپ تصاویر نیز باید بالا باشد. دستگاه چاپی که برای چاپ تصاویر بر روی سقف کشسان استفاده می‌شود، باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد تا تصاویر در بهترین حالت به چاپ برسند. شرکت کالکر کلیه سقف‌های خود را با بهترین متریال تولید کرده و از بروزترین دستگاه‌های چاپی برای چاپ تصاویر بر روی سقف کشسان استفاده می‌کند. همین امر سبب شده تا سقف‌های کشسان این شرکت، جزو بهترین سقف‌های کاذب ایران قرار بگیرند. برای همین اگر قصد خرید و نصب سقف کشسان را دارید، می‌توانید با خیال آسوده آن را از شرکت کالکر به آدرس (https://colker.org/) تهیه کنید. همچنین می توانید قیمت نصب سقف کشسان را به صورت حدودی در سایت کالکر مشاهده کنید.

مراحل نصب سقف کشسان توسط شرکت کالکر

اجرای صفر تا صد سقف کشسان با کالکر

به طور کلی برای نصب هر نوع سقف کشسانی، باید چند مرحله اصلی را پشت سر گذاشت. در واقع تمامی شرکت‌های سازنده سقف‌های کاذب، از همین روش‌ها برای نصب سقف کشسان استفاده می‌کنند. چیزی که مهم است، نتیجه نهایی کار و نصب سقف بدون افتادگی و چروک است. در اینجا به چند مرحله اصلی نصب سقف کشسان اشاره می‌کنیم:

1- اندازه‌گیری سقف کشسان

اولین قدم برای ساخت و نصب سقف کشسان، اندازه‌گیری دقیق محیط است. اندازه‌گیری اتاق بر اساس اینکه ظاهر آن ساده یا چند ضلعی است، متفاوت خواهد بود. ابعاد محیطی که به شکل مستطیل یا مربع باشد، به راحتی محاسبه شده و نیازی به محاسبات پیچیده نخواهد داشت. اما اگر محیط چند ضلعی بوده و در سقف خود قوس داشته باشد، اندازه‌گیری آن کمی پیچیدگی خواهد داشت. اندازه‌گیری محیط کاری تخصصی بوده و باید توسط خود شرکت سازنده انجام شود. برای همین شرکت کالکر با اعزام نیروهای متخصص خود به محل، کار اندازه‌گیری را انجام می‌دهد.

2- تولید سقف کشسان

پس از مرحله اندازه‌گیری، مرحله تولید سقف کشسان آغاز می‌شود. در این مرحله تیم سازنده سقف کشسان کالکر، اقدام به نقشه‌کشی کرده و با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص مانند اتوکد طرح کار را پیاده می‌کند. اگر سقف کشسان سفارشی از نوع چاپی باشد، باید طرح را بر اساس ابعاد سقف اضافه کرد. پس از آن برش سقف صورت گرفته و سقف آماده خواهد شد.

3- علامت گذاری برای نورپردازی سقف کشسان

برای نورپردازی‌هایی که پشت سقف کشسان انجام می‌شود، باید در ابتدا محل قرارگیری لامپ‌ها را مشخص کرد. این کار با نشانه‌گذاری انجام شده و باید پیش از نصب سقف کشسان صورت گیرد. علاوه بر این، در این مرحله باید سیم‌کشی‌های لازم انجام شود و بستر دستگاه‌ها آماده شود.

4- زیرسازی سقف کشسان با پروفیل

برای زیرسازی سقف کشسان می‌توان از پلی وینیل کلرید یا آلومینیوم استفاده کرد. البته به دلیل مقاومت بالایی که آلومینیوم دارد، بیشتر از این پروفیل برای زیرسازی سقف کشسان استفاده می‌شود. اگر دیوار پستی بلندی نداشته و سطح صافی داشته باشد، می‌توان پروفیل را به دیوار وصل کرد. در غیر این صورت باید در ابتدا سطح دیوار را صاف کرده و سپس زیرسازی سقف کشسان را انجام داد. پروفیل‌ها باید دقیقا به دیوار بچسبند. برای این کار می‌توان از رولپلاک استفاده کرده و پروفیل را به دیوار پیچ کرد. معمولا برای پیچ کردن پروفیل آلومینیوم به دیوار، در ابتدا و انتهای پروفیل دو عدد پیچ به فاصله 5 سانتی‌متر از هم و مابقی را به فاصله 15 سانتی‌متر از هم قرار می‌دهند.

5- درزگیری‌های لازم

پس از زیرسازی باید به سراغ نصب سقف کشسان رفت. در ابتدا اگر درزی میان دیوار و پروفیل‌ها باقی مانده باشد، باید آنها را درزگیری کرد. این کار توسط چسب‌های مخصوص صورت می‌گیرد. درزگیری باعث شده تا از ورود گردوغبار و هرگونه آلودگی جلوگیری شود.

6- نصب سقف کشسان

برای نصب سقف کشسان نیاز به ابزارهای خاصی است. اصلی‌ترین اقلامی که بی این کار لازم است، می‌توان به هیتر جهت اعمال گرما، کاردک‌های مخصوص و گیره اشاره کرد. کاردک‌ها انواع مختلفی دارند و جهت باز و بسته کردن سقف به کار می‌روند. گیره‌ها نیز برای نگه داشتن سقف به کار رفته و به تعداد حداقل 4 عدد از آنها نیاز است. برای شروع نصب سقف کشسان در ابتدا سقف را با استفاده از گیره‌ها به سقف اصلی گیر می‌دهیم. سپس با استفاده از هیتر به سقف حرارت وارد کرده تا در جای خود شکل بگیرد. از آنجایی که سقف کشسان خاصیت کششی داشته و درصدی از سقف اصلی کوچکتر است، با اعمال گرما کمی کشش پیدا خواهد کرد. این کشش باعث شده تا بتوان یک گوشه از سقف را با کاردک درون پروفیل هدایت کرد. این کار را باید برای تمام گوشه‌های سقف انجام داده و سقف را درون پروفیل‌ها قرار داد. زمانی که کار به اتمام رسید، یک بار دیگر سقف را با هیتر گرما داده تا موج‌ یا چروک‌های احتمالی از سقف مرتفع شود. در اینجا کار نصب سقف کشسان به پایان رسیده و  مشتری می‌تواند از محیط جدید خود نهایت لذت را ببرد.

پروفیل‌های اصلی در نصب سقف کشسان کدامند

بسته به محیط و نوع پروژه، ممکن است نیاز باشد از پروفیل‌های مختلفی استفاده شود. بیشترین پروفیل‌هایی که برای نصب سقف کشسان استفاده می‌شوند شامل پروفیل دیواری، پروفیل سقفی و پروفیل جداکننده هستند. پروفیل دیواری یکی از پراستفاده‌ترین مقاطع در سقف کشسان است. از این پروفیل زمانی استفاده می‌شود که نیاز به اتصال سقف کشسان به دیوار باشد. در شرایطی که از سقف کشسان برای پوشش دیوار، ستون و یا استندهای نمایشی استفاده می‌شود، پروفیل انتخابی از نوع دیواری خواهد بود. پروفیل سقفی بیشتر برای سقف‌های الکر و گاها برای سقف‌های چاپی و ترنس به کار برده می‌شود. و پروفیل میانی یا جداکننده برای زمانی استفاده می‌شود که نیاز به نصب دو تکه از سقف کشسان باشد. در این شرایط میان دو سقف کشسانی درزی به وجود خواهد آمد که کاملا طبیعی است. البته برخی از شرکت‌ها برای جلوگیری از ایجاد درز، دو تکه سقف را به هم جوش می‌دهند که این امر درست نیست. زیرا پس از مدتی محل اتصال پاره شده و سقف زیبایی اولیه خود را از دست خواهد داد. 

کالکر؛ از بهترین مجری‌های سقف کشسان در ایران

اجرای صفر تا صد سقف کشسان با کالکر

شرکت کالکر یکی از تولیدکنندگان بزرگ سقف‌های کشسان و سه بعدی در ایران است. سقف‌های کالکر از کیفیت بالایی برخوردار هستند و تنوع بسیار زیادی دارند. مشتریان عزیز می‌توانند سقف کشسان مورد نظر خود را در طیف وسیعی از طرح و رنگ سفارش داده تا در سریعترین زمان ممکن آن را دریافت نمایند. تیم کالکر از بهترین کارشناسان مجرب تشکیل شده و با اعطای نمایندگی‌های مختلف، در حال گسترش شبکه فروش خود می‌باشد. 

  • نصب سقف کشسان توسط کالکر چقدر زمان خواهد برد؟

پس از اینکه کارشناسان ما با مشتری تماس گرفته و طرح و نوع سقف کشسان مورد تایید مشتری قرار بگیرد، مرحله تولید سقف آغاز خواهد شد. تولید سقف کشسان توسط تیم کالکر در سریعترین زمان ممکن انجام شده و پس از آن برای مشتریان در هر نقطه‌ای از ایران ارسال خواهد شد. نصب سقف کشسان، کمتر از یک روز کاری زمان خواهد برد.

  • قیمت نصب سقف کشسان کالکر به چه صورت محاسبه می‌شود؟

هزینه سقف کشسان کالکر بر اساس متراژ و نوع سقف محاسبه خواهد شد. متریال‌هایی که در ساخت سقف‌های کشسان به کار می‌روند، متفاوت هستند و همین سبب اختلاف قیمت‌ها خواهد شد. تیم کالکر پس از تایید طرح و محاسبه متراژ، قیمت نهایی سقف کشسان را به مشتری اعلام خواهد کرد.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز