خبرگزاری کار ایران

سایت برتر دانلود آهنگ بی کلام برای کلیپ(ایرانی و خارجی!!)

 سایت برتر دانلود آهنگ بی کلام برای کلیپ(ایرانی و خارجی!!)
کد خبر : ۱۱۹۰۲۳۰

اگر سر و کار شما با آهنگ و مخصوصا از نوع بی کلام آن می باشد و برای ساخت کلیپ یا تیزر و یا به صورت تفریحی از این نوع آهنگ ها استفاده می کنید، حتما این مقاله را تا آخر بخوانید.

چون در این مقاله 5 سایت برتر دانلود آهنگ بی کلام برای کلیپ را به شما معرفی خواهیم کرد که با داشتن چندین هزار آهنگ، شما را بی نیاز از هر سایت دیگری خواهند کرد.

استوک موزیک.مرجع دانلود آهنگ بی کلام برای کلیپ و افکت صدا

استوک موزیک یکی از بزرگترین سایت های دانلود آهنگ بی کلام و افکت صوتی در ایران می باشد که با کتابخانه ای از هزاران فایل و افکت صوتی، یکی از اولین گزینه های افراد متخصص در این زمینه می باشد.

برای مشاهده 12000 آهنگ بی کلام سایت استوک موزیک اینجا کلیک کنید.

تنوع فایل های موجود در این سایت به حدی است که اگر به دنبال ساخت یک فیلم سینمایی و یا یک کلیپ حرفه ای هستید و یا حتی اگر می خواهید برای آرامش خود، آهنگ بی کلام گوش کنید، این سایت با تنوع و دسته بندی های مختلف خود، نیاز شما را تامین خواهد کرد.

سایت دارای دو دسته بندی اصلی شامل آهنگ بی کلام و افکت صدا می باشد که بعد از وارد شدن به دسته های مورد نظر، می توانید هر کدام از زیرمجموعه های آن ها را نیز مشاهده کنید که از مهمترین زیر دسته های آهنگ بی کلام می توان به آهنگ حماسی، آهنگ ترسناک، آهنگ برای کلیپ عروسی ، آهنگ بی کلام ملایم،آهنگ بی کلام ریتمیک و تند و... اشاره کرد. 

در دسته بندی افکت صدا هم انواع افکت های صوتی برای میکس و تدوین وجود دارد که شامل انواع افکت صدای کوتاه و بلند مانند افکت صداهای حیوانات، طبیعت، وسایل نقلیه و ... می باشد.

یکی از مزیت های مهم استوک موزیک این است که دیتابیس جامعی از انواع آهنگ های بی کلام سایت های معروف دنیا از جمله Audio jungle، Motion Array و Envato Elements را در خود جای داده است.

به عبارتی با عضویت در سایت استوک موزیک، بدون اینکه نیاز به خرید دلاری و دانلود آهنگ از سایت های معروف خارجی داشته باشید، می توانید این فایل ها را به راحتی از یک سایت ایرانی تهیه کنید.

تایم کد، بزرگترین مرجع ایرانی پروژه های آماده پریمیر و افتر افکت

سایت تایم کد دومین سایتی است که در این مطلب به معرفی آن می پردازیم. در صورتی که کار شما تدوین گری ست یا با جلوه ها و افکت های ویژه سر و کار دارید، احتمالا با سایت تایم کد آشنا هستید.

برای دانلود 1300 آهنگ بی کلام از تایم کد، اینجا کلیک کنید!

این سایت یکی از بزرگترین سایت های مرجع برای دانلود پروژه های آماده افتر افکت و پریمیر می باشد اما در عین حال بخش آهنگ و افکت صدای این سایت نیز شامل کتابخانه ای عظیم از آهنگ های بی کلام و افکت های صوتی می باشد که شما را بی نیاز از هر منبع خارجی دیگر خواهد کرد.

 سایت برتر دانلود آهنگ بی کلام برای کلیپ(ایرانی و خارجی!!)

نحوه کار تایم کد نیز همانند سایت استوک موزیک می باشد، به این صورت که شما می توانید در حالت اول، اشتراک وب سایت را تهیه کنید و بدون محدودیت در تعداد، فایل های دلخواه خود را دانلود نمایید.

در حالت دوم نیاز به خرید اشتراک نداشته و می توانید فایل های خود را به صورت تکی تهیه نمایید، مثلا اگر فایل خاصی مدنظرتان هست، هزینه آن تک فایل را که مبلغ بسیار اندکی می باشد، پرداخت نموده و فایل را دانلود کنید.

اگر کار شما میکس و تدوین و کلا پروژه های ویدیویی می باشد، پیشنهاد میکنیم حتما سایت تایم کد را از دست ندهید.

سایت AudioJungle

سایت AudioJungle  یکی از معروف ترین سایت های موسیقی در جهان می باشد و به عبارتی یک مارکت پلیس برای فروش فایل ها و افکت های صوتی می باشد.

این سایت دارای یک کتابخانه عظیم با بیش از 100.000 فایل صوتی است که توسط آهنگسازان و تولید کنندگان در سرتاسر جهان ایجاد شده است.

طبیعتا این سایت نیز همانند سایر وبسایت های بین المللی از درگاه های پرداخت بین المللی نیز استفاده می کند و شما برای تهیه یک فایل از این سایت، حتما باید پرداخت خود را به صورت دلاری انجام دهید.

 سایت برتر دانلود آهنگ بی کلام برای کلیپ(ایرانی و خارجی!!)

یک راه ساده تر هم استفاده از سایت های واسط ایرانی مانند استوک موزیک است که در بخش اول این مقاله معرفی کردیم. کافیست فایل مورد نظر خود را که می خواهید از Audio jungle دانلود کنید، در سایت استوک موزیک جستجو کنید و در صورتی که فایل مورد نظر خود را نیافتید، از پشتیبان سایت درخواست کنید که این فایل را به سایت، اضافه کند.

البته سایت استوک موزیک، ربات تلگرامی نیز برای این کار طراحی کرده است که شما می توانید آهنگ درخواستی خود را که در سایت های خارجی مانند AudioJungle  موجود است، در این ربات وارد کرده و لینک دانلود آن را دریافت کنید.

سایت خارجی Soundstripe

یکی دیگر از منابع دانلود آهنگ بی کلام، سایت ساند استریپ می باشد، این سایت با هدف ارائه بهترین آهنگ ها از بهترین آهنگسازان جهان، راه اندازی شده است.

تک تک آهنگ های موجود در سایت ساند استریپ با دقت و وسواس خاصی انتخاب می شوند، به همین خاطر آهنگ ها و افکت های موجود در این سایت، جز برترین های جهان به حساب می آیند.

این سایت با دارا بودن رابط کاربری فوق العاده، این امکان را فراهم می کند که به راحتی از آن استفاده کنید.

برای تهیه آهنگ های و فایل های صوتی از سایت ساند استریپ باید اشتراک ماهانه یا سالانه آن را تهیه کنید که همانند سایر وب سایت های خارجی، به صورت دلاری می باشد.

 سایت خارجی Pond5

این سایت گرچه در درجه اول به عنوان یکی از برترین سایت های ارائه کننده فایل های ویدیویی استوک شناخته می شود، اما مجموعه کاملی از فایل های صوتی را نیز در دل خود جای داده است.

این سایت تقریبا هیچ فایل صوتی رایگانی ارائه نمی کند، اما کیفیت فایل های آن به قدری بالاست که برای پروژه های مهم، ارزش دارد از این سایت فایل خریداری کنید.

شما می توانید فایل های مورد نظر خود را به صورت تکی و یا اشتراکی از سایت Pond5 تهیه کنید.

جمع بندی و پیشنهاد نهایی ما

در اینجا ما 5 سایت برتر ایرانی و خارجی دانلود آهنگ بی کلام برای ساخت کلیپ و تیزر معرفی کردیم که نیازهای شما را برای موسیقی یا افکت های صوتی برآورده می سازند.

اما نکته مهمی که در پایان باید خاطر نشان شویم این است که خرید از سایت های ایرانی به مراتب هزینه کمتری برای شما خواهد داشت.

به عنوان مثال برای خرید یک آهنگ بی کلام از سایت هایی مثل ساند استریپ یا Audio Jungle ممکن است بین 40 تا 130 دلار هزینه کنید، در حالی که در سایت های ایرانی با یک دهم این مبالغ می توانید چند صد فایل را دانلود کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز