خبرگزاری کار ایران

بهترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

بهترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
کد خبر : ۱۱۹۰۱۰۰

در این مقاله ابتدا به بررسی ویژگی های یک تعمیرگاه لوازم خانگی معتبر و همچنین ایرادات متداول این دستگاه ها پرداخته میشود و سپس چند مرکز مجاز و معتبر تعمیرات لوازم خانگی را معرفی می نماییم.

لوازم خانگی به لوازم کوچک و لوازم اصلی تقسیم می شوند . لوازم کوچک اکثرا برای سرگرمی استفاده میشوند البته در حال حاضر بسیار نادر می باشند ؛ اما لوازم خانگی اصلی عمده لوازم خانگی را تشکیل می دهند و لازمه هر زندگی می باشند. این نوع تقسیم بندی در هنگام تعمیرات لوازم خانگی نیز قابل مشاهده و محسوس است ؛ برای مثال کالاهای کوچک به مهارت فنی بالا نیاز دارند که روز به روز پیچیده تر می شوند اما لوازم خانگی اصلی به دستگاه ها و فناوری های نوین برای تعمیرات نیاز دارند .

البته باید توجه داشت که اگر از هرنوع و هر برند لوازم خانگی خرید کرده باشید ؛ احتمال خرابی برای شما وجود خواهد داشت و هیچ موردی وجود ندارد که بتوان تضمین کردهیچ نوع خرابی برای آن اتفاق نمی افتد و به تعمیرات نیازی پیدا نمی کند .

تعمیرات لوازم خانگی

لوازم خانگی هم مانند هر وسیله دیگری ممکن است دچار خرابی یا اختلال در عملکرد خود شوند ؛ در این مواقع ممکن است به تکنسین ها و اهل فنی که به صورت آزاد کار می کنند مراجعه شود اما برخی هم شرکت های تعمیرات لوازم خانگی را ارجحیت می دهند . این شرکت ها اصولا باید دارای تعمیرگاه لوازم خانگی باشند و تعمیرات یخچال ، تعمیرات ماشین لباسشویی ، تعمیرات ماشین ظرفشویی ، تعمیرات مایکروفر ، تعمیرات کولر گازی و ... را به عهده می گیرند . این شرکت ها در تعمیرگاه لوازم خانگی از تکنسین ها و افرادی که مهارت بالایی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی دارند استفاده می کنند و با توجه به نوع خرابی و نوع وسایل پس از چند روز لوازم خانگی را تعمیر کرده و تحویل می دهند . همانطور که گفته شد با توجه به نوع وسایل و لوازم خانگی که ممکن است جزو وسایل کوچک باشند و به دقت و مهارت فنی احتیاج داشته باشند یا ممکن است جزو لوازم اصلی باشند و به دستگاه های مدرن و فناوری احتیاج پیدا شود ؛ در هر صورت شرکت ها یا اهل فن میتوانند این مشکلات را برطرف کنند .

چه مشکلاتی ممکن است برای لوازم خانگی رخ بدهد؟

در این بخش چند نمونه از مشکلات لوازم خانگی که ممکن است به تعمیرات لوازم خانگی و همچنین تعمیرگاه لوازم خانگی نیاز پیدا کنید را ذکر خواهیم کرد :

خرابی های رایج ماشین ظرفشویی و لباسشویی : ماشین شروع به کار نمی کند ، ماشین سر و صدای زیادی دارد ، لباس ها و ظرف ها به خوبی تمیز نمی شوند ، موتور ماشین لباسشویی و ظرفشویی گرم می کند ، آب وارد ماشین نمی شود ، عمل تخلیه توسط ماشین انجام نمی شود ، نشتی وجود دارد ، لباس ها و ظرف ها در ماشین آسیب دیده اند ، درب ماشین باز نمی شود ، بوی سوختگی شدید وجود دارد و .....

خرابی های رایج یخچال : روشن نشدن یخچال ، یخچال اتومات کار نمی کند ، منجمد شدن مواد داخل یخچال و سرمای بیش از حد ، برق داشتن بدنه یخچال ، صدای زیاد و غیر عادی یخچال ، عدم کارکرد موتور و صدای اضافی از موتور ، عدم روشنی لامپ داخل یخچال ، کم کاری موتور یخچال و کم شدن سرمای یخچال ، برفک زدن اواپراتور یخچال به صورت غیر عادی و ...

خرابی های رایج کولر گازی : مشکلات فیلتر و فیلتر هوای کثیف ، کاهش سرمایش کولر گازی ، خرابی فن بیرونی ( کندانسور ) ،خرابی برد الکتریکی کولر گازی ، خرابی کابل های کولر گازی ، آبریزی کولر گازی ، وجود برفک روی لوله ها ، صدای غیر عادی یا لرزش کولر گازی ، روشن نشدن سیستم تهویه مرکزی ، روشن نشدن کولر گازی ، کار نکردن فن داخلی کولر گازی و ...

خرابی های رایج مایکروفر : گرم نکردن غذا، نچرخیدن ظرف در مایکروفر ، کار نکردن گریل مایکروفر ، جرقه زدن مایکروفر ، روشن نشدن مایکروفر ، کار نکردن کلید های پنل مایکروفر ، خرابی لامپ مگنتران ، سوختن متداول فیوز ، بسته شدن درب مایکروفر و ...

در تمام مواردی که اشاره شد نیاز به تعمیرات لوازم خانگی و مراجعه به یک تعمیرگاه خوب و متخصص لوازم خانگی می باشد . در ادامه ویژگی های یک تعمیرگاه معتبر لوازم خانگی را بررسی خواهیم کرد .

بهترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

بهترین تعمیرگاه لوازم خانگی چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

  • داشتن دانش روز و تخصص کافی در مورد تمام برند ها : امروزه شرکت های تولیدی بسیاری در زمینه لوازم خانگی کار می کنند و یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های یک تعمیرگاه لوازم خانگی داشتن دانش روز و تخصص کافی می باشد که اگر تعمیرکار تخصصی در زمینه تعمیرات مدل های جدید تخصصی نداشته باشد ؛ خرابی های بیشتری اتفاق می افتد .
  • تعمیر انواع لوازم خانگی یکی دیگر از ویژگی های مهم تعمیرگاه لوازم خانگی این است که بر تعمیرات یخچال ، تعمیرات ماشین لباسشویی ، تعمیرات ماشین ظرفشویی و ... تسلط کافی را داشته باشد .
  • تضمین خدمات ارائه شده : تعمیرگاهی معتبر و قابل اعتماد است که دارای تعمیرکارانی باشد که بتوانند تعمیرات خود را تضمین کنند تا بتوان اعتماد مشتری را جلب کرد . البته قابل ذکر است برخی از تعمیرگاه ها برای دادن این تضمین پول بیشتری دریافت می کنند .
  • مشاوره دادن و راهنمایی مشتری : تعمیرکاران وظیفه دارند تا در مورد مشکل دقیق و قیمت نهایی با مشتری صادق باشند و همچنین به احترام به مشتری اهمیت بدهند .

یک تعمیرگاه حرفه ای و معتبر لوازم خانگی باید ویژگی و اصول زیادی را رعایت کرده و مشتری مدار باشد . چند نمونه از این ویژگی ها را در بالا ذکر کردیم . همچنین در ادامه قصد داریم چند مرکز مجاز و معتبر تعمیرات لوازم خانگی در شهر های مختلف را به شما معرفی نماییم:

مرکز تعمیرات لوازم خانگی مجاز تعمیرگاه

مجاز تعمیرگاه ( mojaztamirgah.com ) یک مرکز معتبر و بزرگ تعمیرات لوازم خانگی می باشد که مدتی است خود را علاوه بر تهران به اکثر شهرهای دیگر ایران بخصوص مراکز استان ها گسترش داده است. این تعمیرگاه مجاز بهترین سرویس کاران در زمینه تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکروفر، کولر گازی و جاروبرقی را به استخدام خود درآورده است. اعزام تعمیرکار به سراسر تهران یکی از ویژگی های بارز مجاز تعمیرگاه می باشد.

تعمیرگاه لوازم خانگی گیلان خدمات

گیلان خدمات ( gilankhadamat.com ) یک تعمیرگاه مجاز و معتبر لوازم خانگی می باشد که خدمات خود را در شهر رشت و سراسر استان گیلان ارائه می دهد. این مرکز معتبر در تعمیر لوازم خانگی شما از قطعات کاملا ارجینال دستگاه شما استفاده می نماید و 1 سال ضمانت نامه کتبی قطعات و خدمات خود را به شما ارائه می دهد. همچنین تعمیر در محل و منزل شما از دیگر ویژگی های این تعمیرگاه می باشد.

تعمیرگاه لوازم خانگی اهواز پشتیبان

اهواز پشتیبان ( ahwazposhtiban.ir ) بعنوان یک تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در شهر اهواز تشکیل شده از تکنسین های خبره در زمینه تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید، کولر گازی، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و همچنین مایکروویو می باشد که سالهاست با خدمات باکیفیت و صادقانه خود توانسته رضایت مشتریان خود در سراسر اهواز را جلب نماید. تمامی خدمات ارائه شده در زمینه تعمیرات و تعویض قطعات توسط تعمیرگاه اهواز پشتیبان دارای گارانتی 365 روزه می باشد.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی پارسینا سرویس

پارسینا سرویس ( parsinaservice.ir ) بعنوان یک تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در کرج سالهاست که خدمات تعمیرات خود را با بهترین کیفیت، پشتیبانی و خدمات پس از فروش به مشتریان خود در کرج ارائه نموده است. این مرکز با بهره گیری از سرویس کاران خبره در زمینه تعمیرات انواع یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکروفر، جاروبرقی و تلویزیون، و همچنین خدمات با ضمانت و امکان تعمیر در محل، همواره بهترین خدمات را مشتریان خود ارائه نموده است.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز