خبرگزاری کار ایران

مصاحبه طولانی سجاد سلیمانی و دو پادکستر دیگر

گفت و گوی 330 دقیقه ای با محمدرضا شعبانعلی در پادکست اکنون

گفت و گوی 330 دقیقه ای با محمدرضا شعبانعلی در پادکست اکنون
کد خبر : ۱۱۸۹۸۳۷

در یازدهمین دوره پادکست اکنون، سجاد سلیمانی به عنوان میزبان و بنیانگذار این پادکست (کوچ مدیریت زمان و مربی زندگی) به همراه دوستانش، گفتگوی بلند 5 ساعته و نیمه‌ای را با محمدرضا شعبانعلی موسس سایت متمم انجام داده است که در نوع خود از نظر مطالب مطرح شده و مدت زمان مصاحبه، ‌قابل توجه و تامل برانگیز است.

این پادکستر حرفه ای که در مصاحبه‌های خود با کارآفرینان و افراد خلاق حوزه کسب و کارهای ایرانی چالش‌ها و مباحث تازه‌ای را مطرح می کند، این بار در قالب یک تیم حرفه‌ای، به سراغ یک معلم و بنیانگذار سایت «متمم» و استاد مذاکره رفته و گفت و گوی ویژه ای را ضبط و آماده انتشار کرده است.

محمدرضا شعبانعلی در این نشست چند ساعته درباره مسیر شغلی، سایت متمم و قصه‌های پشت پرده اش، شبکه متممی‌ها، مهاجرت، برندسازی شخصی، یادگیری، نظام ارزش‌ها در زندگی آدم‌ها صحبت کرده و برای اولین بار بخش هایی ناگفته از زندگی خودش را بیان نموده است.

تعادل در زندگی، سبک زندگی و کاری خاص خود، روش تصمیم گیری و چرایی انتخاب‌ها و اوضاع جامعه ایران و مگاترندهای جهانی از جمله مطالب و سرفصل‌های دیگر یازدهمین شماره پادکست اکنون است که به تازگی تهیه شده است.

تازه ترین شماره پادکست اکنون به صورت مشترک توسط سجاد سلمانی، امین کاکاوند (پادکست نبرد) و امین آرامش، (پادکست کارنکن) با همراهی گروه «متمم» ضبط و منتشر شده است.

محمد رضا شعبانعلی در این مصاحبه مفصل، در پاسخ به پرسش‌های مطرح شده به طور فهرست وار به این مباحث و سرفصل‌ها هم اشاره کرده است:

مسیر شغلی، کارآموزی‌ها، قصه‌های شغلی، ورود به بحث مذاکره و رفتن به سمت معلمی و.... روش و اصول ایجاد سایت متمم و اداره آن و اعضای تیم. چیستی یادگیری، مدل ذهنی، خودآموزی یا خودیادگیری. برندسازی شخصی، اصول و ارزش‌ها در زندگی، مهم ترین دارایی‌های زندگی و تجربه مرگ. معنای تعادل در زندگی، عصیانگری، مدیریت زمان و کارایی و سبک زندگی و... نگاه به مسئله مهاجرت، تصمیم گیری شخصی و فردی، مسائل روز جامعه ایران و...

گفتنی است که قسمت‌های قبلی پادکست اکنون به مصاحبه با این افراد اختصاص داشته است:‌ علی سریزدی، امیر تقوی، دکتر مصطفی مرشدی، مجید کثیری، دکتر محمدمهدی روحانی، مهرداد مظاهری، سایروس صفاری، سعید حیدریان، پیمان اکبرنیا و آرمان ولیان.

محمدرضا شعبانعلی، متولد سال ۱۳۵۸ است و سال ۱۳۷۶ از دبیرستان البرز فارغ التحصیل شده و همان سال در دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی شریف به ادامه تحصیل پرداخته و همزمان با تحصیل، به عنوان نماینده فنی - بازرگانی شرکت های مختلف اروپایی در ایران و خاورمیانه فعالیت کرده است.

وی که در سال ۱۳۸۴ با رتبه نخست وارد رشته MBA دانشکده مدیریت دانشگاه صنعتی شریف شد، طی این سال ها جدای از فعالیت تجاری و بازرگانی و صنعتی، به فعالیت علمی و آموزشی نیز پرداخته که از جمله آنها می‌توان به تالیف و انتشار کتب و مقالات مختلف اشاره کرد.

کتاب های فنون مذاکره، ۵۳ اصل در مذاکره، تصمیم گیری، مدیریت انسانها، پیش بینی قیمت سهام در بورس به روش تحلیل تکنیکال، روش المان محدود و ... از جمله تالیفات و ترجمه‌های وی بوده و همچنین جدا از برنامه های رادیویی و تلویزیونی، نوشته‌های متعددی نیز در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، در روزنامه ها و فضای مجازی منتشر کرده است.

قسمت یازدهم پادکست اکنون که توسط یک تیم حرفه ای تصویربرداری (فیلم برداری) شده و در سه قسمت منتشر شده است. برای دیدن ویدیو این گفتگو و عکس های پشت صحنه به این سایت مراجعه کنید:‌

https://sajadsoleimani.com/e11-shabanali/

گفت و گوی 330 دقیقه ای با محمدرضا شعبانعلی در پادکست اکنون

برای مشاهده ویدئو روی این لینک کلیک کنید:

www.aparat.com/video/video/embed/videohash/oJVt8/vt/frame?t=2

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز