خبرگزاری کار ایران

قیمت تیرآهن | قیمت آنلاین + نمودار تغییر قیمت

قیمت تیرآهن | قیمت آنلاین + نمودار تغییر قیمت
کد خبر : ۱۱۷۹۸۲۸

تیر آهن یکی از مهمترین و اصلی ‌ترین المان هایی می باشد که در اسکلت بندی ساختمان ها به کار برده می شود. امروزه برای اسکلت بندی ساختمان های بزرگ برای کاهش هزینه از تیر آهن با قطر مختلف استفاده می ‌شود. یکی از عناصر مهم برای استحکام سازی ساختمان تیر آهن می باشد. اسکلت بندی فولادی مقاومت بسیار زیادی نسبت به انواع فشار دارد. در سازه های مهندسی معمولاً از تیر آهن در نقاط بسیار مهم ساختمان سازی استفاده می شود و یا به عنوان اهرم یا لنگر خمشی استفاده می ‌شود.

حجم استفاده از این مقطع فولادی به قدری زیاد است که هرگونه تغییر قیمت آن می ‌تواند باعث تغییر هزینه کلی یک پروژه شود. به همین دلیل پیش ‌بینی قیمت تیر آهن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در صورتی که بتوان تیر آهن را با قیمت پایین‌ تری خریداری کرد،‌نتیجه آن کاهش کلی هزینه های ایجاد ساختمان و در نتیجه سود بیشتر برای سازنده و هزینه خرید کمتر برای خریدار می باشد. اگرچه امکان پیش بینی دقیق قیمت تیرآهن وجود ندارد اما با بررسی فاکتورهای تاثیرگذار می توان تا حد زیادی روند را تشخیص داد. در ادامه به بررسی عوامل مهم تاثیرگذار بر قیمت تیر آهن می‌ پردازیم:

عوامل موثر به قیمت تیر آهن

عوامل زیادی بر روی قیمت تیر آهن تاثیر می گذارند که عبارتند از:

بیشتر بدانید: قیمت لحظه ای و به روز میلگرد

۱- ضخامت تیر آهن

ابعاد دو ضخامت تیر آهن می ‌تواند یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت تیر آهن باشد. وزن، طول، عرض، ضخامت و ارتفاع تیر آهن هایی که سفارش داده می شود با هم متفاوت بوده و در نتیجه در قیمت نیز با هم تفاوت دارند.

۲- وضعیت بورس

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار قیمت تیر آهن، تغییرات ارزش سهام شرکت‌ های تامین کننده آهن آلات و تولید کنندگان محصولات فولادی می ‌باشد. کارخانه های زیادی که در زمینه تولید و تامین آهن آلات و فعالیت می‌ کنند، در بازار بورس هم فعال هستند و تغییرات در وضعیت بازار بورس موجب تغییرات در قیمت تیر آهن می گردد.

۳- هزینه حمل و نقل

مواد اولیه که برای تولید تیر آهن به کار می رود، معمولاً حجم بیشتری نسبت به محصول تولید دارند و برای جابجایی این حجم از آهن آلات باید از وسایل نقلیه ای سنگین مانند کشتی استفاده شود که نیاز به سوخت بالایی دارد. بنابراین تغییرات در قیمت انرژی و حامل ‌های آن بر قیمت نهایی تیر آهن تاثیر می ‌گذارد.

۴- نوسانات نرخ ارز

نوسانات ارزی یکی از مهمترین عواملی است که تاثیر زیادی بر روی قیمت محصولات مخصوصاً تیر آهن دارد. با توجه به کاهش ارزش پول کشور نسبت به ارز های رایج، می ‌توان گفت که هزینه واردات مواد اولیه افزایش پیدا کرده و در نتیجه باعث بالا رفتن قیمت آهن و تیر آهن می شود.

بیشتر بدانید: قیمت امروز نبشی

۵- میزان واردات و صادرات

صادرات و واردات معمولا تحت تاثیر تغییر و تحولات سیاسی کشورها قرار می گیرد. مثلا دولت های جدید شرایط را به وجود می ‌آورند که تولید یک محصول در کشور با صرفه تر از واردات آن باشد. اما همین موضوع هم تحت تاثیر تورم قرار می گیرد. از آنجایی که ارزش پول سایر کشورها نسبت به پول ما افزایش پیدا کرده است، میزان تقاضا برای صادرات محصولات فولادی و مخصوصاً تیر آهن افزایش یافته که می تواند بر قیمت آن تاثیر بگذارد.

قیمت تیرآهن | قیمت آنلاین + نمودار تغییر قیمت

قیمت تیر آهن

شرکت آهن برساد یکی از شرکت‌ های بزرگ در ارائه انواع تیر آهن می باشد که با بیشتر کارخانه ‌های مادر که دارای برند معروفی هستند، در ارتباط می باشد. این عامل باعث شده تا بهترین قیمت را برای مشتریان ارائه دهد و مشتریان بتوانند در هنگام خرید بهترین تصمیم گیری داشته باشند. برای بهره ‌مندی از این مزیت به یک انتخاب برتر می تواند به سایت شرکت آهن برساد مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌ های این شرکت تماس حاصل نمایید.

فروش تیر آهن

فروش تیر آهن وابستگی بسیاری به وضعیت بازار مسکن دارد. در شرایط رکود این بازار، تقاضا نیز برای ساخت و ساز کاهش یافته و به طبع فروش تیر آهن نیز کاهش می ‌یابد. بازار مسکن تقریباً ۲۰-۱۵ درصد از سرمایه در گردش کشور را به خود اختصاص داده و هرگونه رونق و یا رکود در بازار مسکن به صورت مستقیم در میزان فروش تیر آهن تاثیرگذار خواهد بود. برای اطلاع از قیمت آهن، وزن تیر آهن، قیمت روز تیر آهن و... به فروشگاه اینترنتی شرکت آهن برساد مراجعه نمایید.

خرید تیر آهن

نرخ آهن امروزه به صورت لحظه ‌ای محاسبه می‌ شود زیرا مسائل سیاسی و اقتصادی نوسانات نرخ ارز و دلایل دیگر که قبلاً به آن اشاره شد، تأثیر زیادی بر روی قیمت آهن و تیر آهن می ‌گذارد. به منظور سفارش خرید تیر آهن در لحظه و با قیمت مناسب می توان خرید خود را بدون حضور در محل و با مشاوره با کارشناسان شرکت آهن برساد انجام دهید و یا با شماره تلفن های این شرکت تماس حاصل نموده و از کارشناسان مشاوره دریافت نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز