خبرگزاری کار ایران

آموزش تعمیرات موبایل در مجتمع پل

آموزش تعمیرات موبایل در مجتمع پل
کد خبر : ۱۱۷۷۱۷۴

آموزش تعمیرات موبایل تخصصی است که باعث شده شما اکنون در اینجا و در حال مطالعه‌ی این مقاله باشید. اگر به فکر یادگیری تعمیرات موبایل و اصول مربوط به آن هستید و می‌خواهید از این طریق کسب درآمد کنید این مقاله به درد شما می‌خورد. پس آن را تا انتها مطالعه بفرمایید چون اطلاعات کاملی راجع‌به آموزش تعمیرات موبایل در اختیار شما قرار خواهیم داد.

با فراگیری اصول آموزش تعمیرات موبایل حرفه ای شو

یادگیری بخش مهمی از زندگی ماست که در نهایت باعث می‌شود تا بتوانیم برای آینده شغلیمان قاطع‌تر تصمیم بگیریم. از اینرو قطعاً فردی موفق است که به یادگیری و آموزش به‌عنوان بزرگترین سرمایه زندگی نگاه کند. آموزشگاه پل که با نام مجتمع پل نیز شناخته می‌شود یکی از بهترین مؤسسات برای افرادی است که به‌دنبال آموزش 0 تا 100 تعمیرات موبایل هستند و به این مهم به چشم یک سرمایه نگاه می‌کنند. گفتنی است که این مؤسسه کل دوره تعمیرات موبایل را به روشی بسیار سیستماتیک انجام می‌دهد و جنبه‌های سخت افزاری و نرم افزاری تعمیر تلفن همراه را به‌طور عمیق پوشش می‌دهد. در ادامه 7 دلیل برای عضویت در دوره تخصصی تعمیرات موبایل در آموزشگاه پل آورده شده است:

7 دلیل مهم برای یادگیری اصول تعمیرات موبایل در مجتمع پل

1. پرسنل مجرب

وقتی صحبت آموزش به میان می‌آید مؤسسات و آموزشگاه‌ها دو راه پیش رو دارند. آن‌ها می‌توانند به سراغ مربیانی بروند که سابقه‌ی علمی‌دارند و در سوی دیگر آن‌ها می‌توانند از مربیانی بهره ببرند که سابقه‌ی تجربی دارند. اما در مجتمع پل شما می‌توانید آموزش کامل تعمیرات موبایل را زیر نظر اساتیدی سپری کنید که هم تجربه‌ی علمی دارند و هم به‌صورت عملی در این حرفه مجرب هستند. گفتنی است که مربیان این مؤسسه تکنسین‌های حرفه ای هستند و تجربه زیادی در تعمیر گوشی‌های هوشمند دارند.

2 .نیازی به سابقه فنی نیست

برای آموزش دوره تعمیرات آیفون و آیپد نیازی به سابقه فنی یا پیشینه الکترونیکی نیست. یعنی شما می‌توانید در نقطه صفر به آموزشگاه پل بیایید و گام به گام خودتان را برای حرفه‌ای شدن آماده نمایید. همچنین افراد با هر سن و با هر جنسیت می‌توانند در آموزشگاه پل دوره آموزش جامع تعمیرات موبایل را سپری نمایند.

3 .تأکید بر آموزش عملی

وقتی صحبت از مهارتی مانند تعمیر تلفن همراه به میان می‌آید، معمولاً دانش عملی مهمتر از دانش تئوری جلوه داده می‌شود. لذا بیشتر مؤسسات آموزش تعمیرات موبایل بر روی بخش تئوری تمرکز می‌کنند و همین باعث می‌شود تا دانشجویان به اندازه کافی آموزش عملی نبینند. این در حالی است که مجتمع پل بیشتر بر بخش عملی آموزش دوره حرفه ای تعمیرات موبایل تأکید دارد.

آموزش تعمیرات موبایل در مجتمع پل

 

4 .ارائه برنامه جامع درسی

چالش دیگری که مؤسسات فنی در زمینه آموزش تعمیرات موبایل با آن روبرو هستند این است که نمی‌دانند چقدر و چگونه باید به دانشجویان خود آموزش دهند. چرا که مسائل گسترده هستند و تایم آموزش محدود است.

با این حال بعضی  از دوره‌ها فقط بر تعمیر سخت افزار تمرکز دارند، در حالی که بعضی دیگر فقط اصول اولیه تعمیر نرم افزار را آموزش می‌دهند. و این امر به نوعی می‌تواند دانشجو را در وضعیت نامساعدی قرار دهد.

اما دانشجویان مؤسسه پل با این مشکل مواجه نخواهند شد چرا که این مؤسسه یکی از جامع‌ترین برنامه‌های درسی در این صنعت را ارائه می‌نماید.

5. آموزش نکته‌ها و ترفندها

در هر صنعت، چندین راه برای حل یک مشکل وجود دارد. مهم است که بدانید سریع‌ترین، آسان‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه برای حل مشکل کدام است.

به همین دلیل در زمینه آموزش تعمیرات موبایل، آموزشگاه پل نکته‌ها و ترفندهای زیادی را به دانشجویان خود آموزش می‌دهد. با این روش آن‌ها برای حل هر مشکل و روبرو شدن با هر سناریویی آماده خواهند بود و با این شیوه نسبت به سایر تکنسین‌ها برتری پیدا خواهند کرد.

6. آموزش تکنیک‌های حرفه‌ای

مهم است که دانشجویان تنها با استفاده از تکنیک‌های حرفه‌ای، روش صحیح تعمیر تلفن را بیاموزند. در موسسه پل چه در روش آموزش مجازی تعمیرات موبایل و چه با روش آموزش حضوری، دانشجویان این تکنیک‌ها را به‌طور کامل فرا خواهند گرفت.

7 .پشتیبانی فنی

از آنجا که حوزه فناوری هر روز در حال پیشرفت است، دانشجویان ممکن است با مشکلات جدیدی مواجه شوند که قبلاً در دوره آموزشی با آن‌ها مواجه نشده‌ بودند. و یا ممکن است با مشکلی درگیر شوند که به درستی ندانند چگونه باید با آن برخورد نمایند. به همین دلیل مجتمع پل، حتی پس از اتمام دوره، پشتیبانی فنی را به دانشجویان ارائه خواهد کرد.

 درآمد تعمیرات موبایل چقدر است؟

درآمد این شغل نسبتاً خوب است. اما مقدار و کمیت دقیق آن به میزان فعالیت و کیفیت تخصص افراد ارتباط مستقیمی دارد. گفتنی است که شما می‌توانید با ثبت نام در آموزشگاه تعمیرات موبایل پل و با استفاده از خدمات آموزش حضوری و آموزش آنلاین تعمیرات موبایل متخصص شوید و به درآمد زایی برسید.

آموزش تعمیرات موبایل در مجتمع پل 

آیا افراد حاضر در خارج از کشور می‌توانند در موسسه پل ثبت نام کنند؟

بله افراد می‌توانند از خارجِ کشور در دوره انلاین آموزش تعمیرات موبایل ثبت نام کرده و به تماشای این دوره عالی و جامع بپردازند،همچنین شما با خرید این دوره میتوانید از تمام مزایا و امکانات دوره حضوری بهره مند شوید

موبایل، وسیله‌ی پرکاربردی است که محال است آن را در دست کسی ندیده باشید. این وسیله امروز یکی از مفیدترین آیتم‌هایی است که ما در اختیار داریم. با آن از جهان اطراف مطلع می‌گردیم. بوسیله‌ی آن از حال دیگران با خبر میشویم، نقشه و جهت‌ها را به کمک آن پیدا می‌کنیم و... اما اگر موبایل ما خراب شود چه؟ آنوقت تکلیف چیست؟ در اینجا تعمیرات موبایل میتواند یک شغل مفید و سودآور محسوب گردد. چون اگر موبایل شما خراب شود دیگر چاره‌ای نمی‌ماند جز اینکه یا خودتان آن را تعمیر کنید و یا آن را به یک تعمیر کار ماهر و کاربلد سپرده و از او بخواهید تا مشکلات آن را برای شما رفع نماید.

شغل تعمیرات موبایل شغل پردرآمدی است. برای یادگیری این حرفه  لازم است تا به یک مجتمع آموزش تعمیرات موبایل سرزده و این مهارت جالب و کاربردی را فرا بگیرید. گفتنی است که آموزشگاه پل، poulgilan، مرکزی است که شما می‌توانید برای آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات سخت افزاری، و آموزش تعمیرات نرم افزار به آنجا سر بزنید یا به‌صورت آنلاین دوره آموزشی آن‌ها را خریداری نمایید. همچنین پس از گذراندن این دوره می‌توانید مدارک بین‌المللی و مدرک فنی‌حرفه‌ای دریافت کنید و با برخورداری از این مدرک پروانه کسب و وام بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز