خبرگزاری کار ایران

انتخاب باربری مناسب و متعهد

انتخاب باربری مناسب و متعهد
کد خبر : ۱۱۷۵۱۷۴

باربری امروزه عنصری جدا نشدنی از زندگی ما میباشد که نقش های مختلفی را برای ما ایفا میکند مانند اسباب کشی منازل، ادارات، شرکت ها و همچنین حمل بارهای سنگین و سبک به شهرستان ها.

باتوجه به حس نیاز به امنیت و سلامت بار در جابه جایی، شما نیاز به یک شرکت باربری معتبر و متخصص دارید تا به شما بیمه و ضمانت سالم رسیدن بار به مقصد و خدماتی که لایق شماست را ارائه دهد.

باربری تهران سعادت از سال 1326 خدمت رسانی از تهران به مقصد درون شهری و همچنین به شهرستان را دارد که از انواع خودرو ها نظیر کامیون، تریلی، خاور،کامیونت، وانت و نیسان جهت حمل بار های مشتریان خود بهره می برد. همچنین حمل اثاثیه منزل و خدمات انبارداری  جزو فعالیت های این مجموعه می باشد که باعث اعتماد مشتریان جدید و ادامه پیدا کردن همکاری با مشتریان سابق می باشد.

باربری موفق کدام است ؟

اگر به دنبال باربری موفق میگردید باید سه سوال از خود بپرسید:

  1. آیا از کادر متخصص و حرفه ای بهره میبرد؟
  2. آیا دارای خودرو های مناسب بار شما میباشد؟
  3.  سلامت مرسولات شما چک میشود و به سلامت میرسد؟

خوشبختانه تهران سعادت تمام این خصوصیات را دارا میباشد که به شما تعهد و اطمینان در کار را از همان لحظه ثبت سفارش و دریافت بار و تحویل بار در مقصد بدهد. این خوش خدمتی تهران سعادت باعث شده جایگاه خوبی در بین باربری های دیگر و همچینین مردم داشته باشد.

باربری تریلی

قبل از معرفی خدمات باربری تریلی تهران سعادت با انواع تریلی آشنا میشویم: تریلی کفی، تریلی لبه دار ، تریلی چادری (ترانزیت)، تریلی کمپرسی، تریلی یخچالی، تریلی کمرشکن، تریلی بونکر.

برای جا به جایی بارهای سنگین و حجیم بین شهری از تریلی ها استفاده میشود که انواع مختلفی داردو براساس نوع بار و شرایط  هوا و زمان گزینه مناسبی هستند.18 چرخ ها که به نام تریلی شناخته شده هستند رایج ترین و پرکاربرد ترین هستند. تهران سعادت قیمت های منصفانه و خدماتی عالی از جمله بیمه،ضمانت سلامت رساندن بار را میدهد. این ادعا از نیروهای حرفه ای و تریلی های سرویس شده و پر قدرت با قابلیت ردیابی مداوم توسط جی پی اس می آید.

اگر شما باری دارید که آسیب پذیر است در مقابل باران و آفتاب و یا مسیر طولانی را باید طی کند تا به مقصد برسد بهترین گزینه استفاده از تریلی مسقف چادری یا ترانزیت می باشد. تهران سعادت انواع تریلی برای تمامی بارها و در تمامی شرایط  را ارائه میدهد.

باربری کامیون

نوع دیگر باربری،  باربری کامیون است که مقصد درون شهری و برون شهری دارد که مبدا از تهران به شهرستان های ایران عزیزمان میباشد که برای اسباب کشی با حجم بالا و یا بارهای صنعتی استفاده میشود تهران سعادت از خاور و کامیون برای ارسال بارهای سبک و سنگین از تهران به شهرستان،بنادر،گمرکات و پایانه های مرزی کشور استفاده میکند.

در پایان مفتخریم که به شما عزیزان خدمت رسانی میکنیم.

  شما میتوانید برای ارسال بار از مبدا تهران به شهرستان های ایران عزیزمان با شماره  02188888648  تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان ما نهایت استفاده را ببرید.

همراه همیشگی شما تهران سعادت

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز