خبرگزاری کار ایران

آگاه در جایگاه برتر «لیگ بورس‌های فیاس»

آگاه در جایگاه برتر «لیگ بورس‌های فیاس»
کد خبر : ۱۱۶۸۰۳۲

لیگ بورس‌های اروپایی-آسیایی فیاس که هر ساله برترین‌ کارگزاری‌های کشورهای اروپایی و آسیایی را انتخاب می‌کند، امسال نیز برترین کارگزار‌ی‌های خود را معرفی کرد. در این رویداد کارگزاری آگاه توانست در بین برترین کارگزاری‌های کشورهای اروپایی و آسیایی قرار گیرد.

فیاس (فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی) هر ساله بر اساس معیارها و استانداردهای جهانی کارگزاری‌های کشورهای اروپایی و آسیایی را رتبه بندی  می‌کند. این فدراسیون با هماهنگی سازمان بورس و اوراق بهادار کشورها، اقدام به رتبه‌بندی کارگزاری‌های برتر بر اساس حجم معاملات، ارزش معاملات و سهم از بازار در قالب یک مسابقه‌ی بین المللی می‌کند که امسال نیز مانند سال‌ گذشته کارگزاری آگاه با یک رتبه ارتقاء در جایگاه برتر این لیگ قرار گرفت.

گفتنی است، فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی (FEAS) هر ساله رقابتی را با عنوان «لیگ قهرمانان فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی» برگزار می‌کند که طی آن با بررسی عملکرد فعالان بازار سرمایه در کشورهای عضو، برگزیدگان را در دو بخش «بازار سهام» و «بازار بدهی» در قالب نشان‌های طلا، نقره و برنز اعلام می‌کند.

در لیگ امسال 50 کارگزاری‌ بورسی از 15 کشور دنیا - ارمنستان، اردن، قزاقستان، یونان، بلاروس، کویت، رومانی، قبرس، سوریه، مصر، ایران، عراق، عمان، فلسطین و ازبکستان-  با یکدیگر به رقابت پرداختند که با توجه به همه گیری ویروس کووید 19، مراسم اعطای جوایز و کنفرانس سالانه برگزار نخواهد شد.

فدراسیون بورس‌های اوراق بهادار اروپایی-آسیایی پس از فدراسیون جهانی بورس‌ها به عنوان بزرگترین فدراسیون در زمینه اوراق بهادار به شمار می‌آید و در حال حاضر 19 عضو اصلی، 7 عضو وابسته، 7 عضو ناظر و 4 عضو همکار از 15 کشور در این فدراسیون حضور دارند.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز