خبرگزاری کار ایران

10 اقدام ضروری برای بهبود وبسایت

10 اقدام ضروری برای بهبود وبسایت
کد خبر : ۱۱۶۶۹۸۹

وب سایت شما تنها مهمترین ابزار بازاریابی کسب و کارتان است که در اختیار دارید. هر تبلیغی که می‌نویسید، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، آگهی‌های مختلف و تنها دارای هدف نهایی نشان دادن وبسایت شما به مردم است. اگر وب‌سایت شما برای هدایت مشتریان بالقوه، تبدیل مشتریان احتمالی و اطلاع‌رسانی به عموم در رابطه با کسب و کار شما طراحی نشده است، در این صورت هزینه و منابع ارزشمند خود را برای هیچ چیز هدر می‌دهید. بازاریابی موثر مستلزم داشتن یک وب سایت خوب و مرتبط است. برای تجربه یک فروش مناسب باید وبسایت خوبی نیز داشته باشید چرا که وبسایت شما پایه دیجیتال مارکتینگ کسب و کارتان به شمار میرود. در ادامه به اقداماتی میپردازیم که به بهبود شرایط وبسایت شما کمک خواهند نمود.

 اطلاعات تماس خود را بررسی و به روز کنید

مطمئن شوید که همه چیز به روز و مرتبط است. اگر کارمندانی را اضافه کرده‌اید، مسیرهای ارتباطی را تغییر داده‌اید یا مکان یا دفتر جدیدی اضافه کرده‌اید، مطمئن شوید که در وب‌سایت گنجانده شده است. هر مرجعی که مشتریان می توانند برای تماس با شما پیدا کنند باید بررسی و به روز شود تا مخاطبان با درب های بسته روبرو نشوند.

 

 سایت خود را از نظر صحت و به روز بودن محتوا بررسی کنید

مطمئن شوید که وبلاگ های شما قدیمی نیستند. اگر اطلاعات قدیمی وجود دارد، آن را به‌روزرسانی کنید و همواره بر محتوا های خود نظارت داشته و آنها را به روز نگاه دارید. از هر فرصتی استفاده کنید و محتوای خود را به روز کنید و همزمان خود را تبلیغ کنید. همچنین صفحات جدیدی که در وبسایت خود منتشر میکنید، مطمئن شوید که هیچ اطلاعات قدیمی در آنها وجود ندارد. اگر وجود دارد، به روز شده است، یا (اگر نمی دانید چگونه)، از یک شرکت طراحی سایت یا توسعه دهنده وب خود بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد. همچنین: در حالی که در حال بررسی سایت خود هستید، مطمئن شوید که مراقب اشتباهات املایی/گرامری نیز هستید.

 

    لینک های خراب را بررسی کنید

لینک ها آسیب میبینند و این تنها یک واقعیت است. هیچ بازدید کننده ای ابتدا از شما نمی‌پرسد که اگر بر روی لینکی کلیک کند به مشکل برخواهد خورد یا خیر. بنابراین این بر عهده شماست که مطمئن شوید پیوندهای خارجی بررسی و رفع شده اند. در صورت خرابی، گوگل شما را به خاطر داشتن تعداد زیادی لینک شکسته در سایت خود جریمه می کند. اطمینان حاصل کنید که هر پیوند خارجی در سایت شما مربوط به محتوا و مناسب برای مخاطب است.

 

 CALL TI ACTION های خود را برای اقدام بررسی کنید

کسب و کار تغییر می کند، و گاهی اوقات وقتی همه چیز دستخوش تغییراتی میشود، وب سایت آخرین چیزی است که تغییر می کند. به سایت خود نگاهی بیندازید و مطمئن شوید که همه CALL TO  ACATION (CTA) های  شما دقیق هستند و به مکان مناسبی اشاره می‌کنند.

 

 عملکرد تست

گاهی اوقات اتفاقاتی می افتد. نرم افزار به روز می شود و می تواند باعث خرابی سایر قسمت های سایت شما شود. اگر فرم هایی در سایت خود دارید بررسی کنید. اگر در یک بازه زمانی معقول پاسخی دریافت نکردید، با توسعه دهنده خود تماس بگیرید. این می تواند فرصت های شما را از شما بگیزد. اگر بخش های کاربردی دیگری در سایت خود دارید، آن را امتحان کنید. اطمینان از اینکه همه چیز کار می کند مهم است، زیرا یک مشتری احتمالی از شرکتی که وب سایت خرابی دارد چیزی نمی خرد.

 

 فروشگاه آنلاین خود را به روز کنید

اگر اقلام آنلاینی دارید که مستقیماً آنها را می فروشید، مطمئن شوید که قیمت ها دقیق هستند (از جمله حمل و نقل) و تعداد موجودی شما منعکس کننده واقعیت است. در صورتی که محصولی موجود نباشد و مشتری آن را سفارش دهد، مجبور خواهید شد درخواست او را رد کنید و این تنها بر روی اعتماد مشتری بر کسب و کار شما تاثیر گذار است.

 

سایت خود را در همه دستگاه ها بررسی کنید

به سایت خود در تلفن، رایانه رومیزی، مرورگر تلویزیون هوشمند، تبلت و غیره نگاه کنید... مطمئن شوید که سایت خوب به نظر می رسد و در همه دستگاه ها و صفحات سازگار است. وبسایت شما باید ریسپاسیو و یا واکنشگر باشد چرا که در صورت ریسپانسیو نبودن وبسایت هم در نتایج جایگاه پایینی خواهد داشت و هم مشتری از وبسایت بهم ریخته شما خرید نخواهد کرد و نگاهی به مطالب شما نیز نخواهد انداخت.

 

 مقداری محتوای تازه اضافه کنید

اگر وبلاگ، اخبار، گالری عکس یا محتوای پویا دیگر دارید،  چیزی اضافه کنید! گوگل سایتی را دوست دارد که تازه باشد، و همینطور کاربران شما نیز به آن علاقه مندند. بعلاوه این فرصتی است برای افزایش محتوای غنی از کلمات کلیدی در سایت خود برای جذب کاربرانی که در جستجوی محصولات و خدمات شما هستند.

 

 معیارهای وب سایت خود را ارزیابی کنید

آیا وب سایت شما ترافیک می گیرد؟ صفحاتی که بیشترین بازدید را دارند کدامند؟ آیا از ترافیک برای هدایت مخاطبان خود به سمت هدف مورد نظر خود استفاده می کنید؟ اگر برخی از صفحات بیشتر از سایرین بازدید می کنند، دلیل آن را در نظر بگیرید؟ از بینشی که به دست می آورید برای افزودن صفحات مرتبط با محتوای بیشتر استفاده کنید.

 

 سئوی خود را بررسی کنید

رتبه شما چگونه است؟ یک مرورگر وب باز کنید و «خودتان را در گوگل جستجو کنید». فکر می کنید افراد برای یافتن شما به دنبال چه عباراتی هستند. آیا شما جزو  5 نتیجه برتر گوگل برای این شرایط هستید؟ اگر در مورد رتبه بندی وب خود نگران هستید با سئو کار خود تماس بگیرید. ارزش سرمایه گذاری در یک برنامه سئو برای افزایش جذب مشتری را خواهد داشت.

 

نتیجه گیری

اگر نمیتوانید سئو وبسایت خود را بهبود بخشیده و یا وبسایت خود به صورت بهینه طراحی کنید، پبشنهاد من به شما شرکت طراحی سایت تارینوتک است چرا که مجموعه ای قدرتمند با توجه به نیاز شما وبسایت شما را طراحی و بهینه سازی میکنند و حجوم مشتریان را به سوی وبسایتتان تضمین خواهند نمود.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز