خبرگزاری کار ایران

خودرو تیگو 8؛ یک کراس اوور لوکس از برند چری

خودرو تیگو 8؛ یک کراس اوور لوکس از برند چری
کد خبر : ۱۱۵۷۹۳۱

در این مقاله خودرو تیگو 8 معرفی شده است. تیگو 8 خودرو کراس اور متمایز از برند چری است که نسل اول آن در سال 2018 و نسل دوم آن در سال 2020 رونمایی شده است. تیگو 8 پرو در ایران توسط مدیران خودرو عرضه می شود. برای ثبت نام یا اطلاع از شرایط خرید اقساطی این خودرو لوکس می توانید به سایت آسیا خودرو مراجعه نموده یا با کارشناسان این شرکت تماس حاصل نمایید.

خودرو تیگو 8؛ یک کراس اوور لوکس از برند چری 

محصولات سری تیگو از برند معتبر و بزرگ چری از سال 94 توسط شرکت مدیران خودرو در ایران عرضه می شوند. خودرو تیگو 8 جدیدترین محصول از این سری است که می توان آن را لوکس ترین خودرو عرضه شده از این برند چینی  تا به امروز دانست. نگاهی به آمار معاملات و خرید محصولات تیگو نشان می دهد این سری از خودروهای تولیدی برند چری چین، در بازار ایران مورد استقبال زیادی بوده است. بنابراین پیش بینی می شود خودرو tiggo 8 نیز به واسطه مشخصات فنی مناسب و ظاهر لوکس و زیبا بتواند نظر مشتریان زیادی را جلب نماید. اگر قصد ثبت نام خودروی تیگو را دارید یا تمایل دارید از شرایط فروش اقساطی تیگو 8 مطلع شوید می توانید به سایت آسیا خودرو سری بزنید یا با کارشناسان و مشاوران این شرکت تماس حاصل نمایید. با ما همراه باشید تا شما را با مشخصات خودرو تیگو 8 آشنا نماییم:

 

خودرو تیگو 8

خودرو تیگو 8 نسل اول و نسل دوم

خودرو تیگو 8  برای اولین بار در سال 2018 رونمایی شد و توانست توجه بازدید کنندگان نمایشگاه خودرو پکن چین را به خود جلب نماید. این خودرو شاسی بلند، کاملا جادار طراحی شده بود و ظاهر بسیار زیبا و لوکسی داشت. همچنین نگاهی به داخل زیبای آن نشان می داد که برند چری نهایت تلاش خود را برای عرضه یک خودرو خاص و منحصر به فرد داشته است. در طراحی این خودرو از تجهیزات رفاهی متعددی استفاده شده بود که باعث می شد این خودرو به راحتی، نظر مشتریان را جلب نماید اما برند چری حتی به این خودرو زیبا نیز بسنده نکرد و در سال 2020 نسل دوم تیگو 8 را نیز در نمایشگاه خودرو شانگهای رونمایی نمود. این خودرو که تیگو 8 پرو یا پلاس نامیده می شود، ظاهری زیباتر از نسل اول داشته و در ساخت آن از تجهیزات پیشرفته تری استفاده شده است. مدیران خودرو نسل دوم این خودرو را به تازگی در ایران عرضه نموده است. شرایط فروش این خودرو منحصر به فرد  نیز مشابه شرایط فروش محصولات تیگو دیگر، بسیار مناسب و منعطف می باشد. برای خرید این خودرو می توانید از خدمات حرفه ای شرکت آسیا خودرو استفاده نمایید. این شرکت برای رفاه بیشتر مشتریان، امکان ثبت نام آنلاین تیگو 8 را نیز فراهم نموده است.

مشخصات فنی خودرو تیگو 8

برنامه ریزی های اعلام شده توسط شرکت سازنده، استفاده از موتور توربوشارژر 2 لیتری با قدرت 167 اسب بخار برای خودرو تیگو 8 می باشد. در حال حاضر، خودروهای تیگو 8 در سطح جهان با دو موتور 1.5 و 1.6 لیتری به فروش می رسد. قدرت موتور 1.5 لیتری، 156 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متر می باشد. برای تیگو 8 با موتور 1.6 لیتری، قدرت 197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن متر در نظر گرفته شده است. گیربکس استفاده شده در مدل 1.5 لیتری از نوع CVT است اما گیربکس موتور 1.6 لیتری، هفت سرعته دو کلاچه می باشد. در بازارهای جهانی، قیمت تیگو 8 با موتور 1.6 بالاتر مدل با موتور 1.5 لیتری است.

خودرو تیگو 8؛ یک کراس اوور لوکس از برند چری

تیگو 8 پلاس، خودرو جدید عرضه شده توسط مدیران خودرو

در حال حاضر عرضه تیگو 8 با موتور 1.6 لیتری توسط مدیران خودرو برنامه ریزی شده است که میتوان برای آن شتاب 0 تا 100 ، در حدود 9.5 تا 10 ثانیه را در نظر گرفت. حداکثر سرعت این خودرو کراس اوور، 180 کیلومتر بر ساعت می باشد.

مشخصات ظاهری و طراحی داخلی خودرو تیگو 8

خودرو تیگو 8 را می توان یک کراس اور زیبا و لوکس دانست. طراحی چراغ های جلو، مه شکن و منافذ سپر این خودرو با دیگر خودروهای سری تیگو متفاوت است. این طراحی متفاوت، ظاهر این خودرو را بسیار زیبا و جذاب نموده است. در طراحی ظاهر این خودرو از تزئینات کرومی زیبایی نیز استفاده شده است.  رینگ های بزرگ اسپرت این خودرو نیز بسیار چشم نواز است. چراغ های عقب تیگو 8 نیز دو تکه و کاملا متناسب با چراغ های جلو طراحی شده است. به صورت خلاصه می توان گفت این خودرو ظاهر جذاب و زیبایی دارد و تا به امروز مورد انتقاد صاحب نظران نبوده است.

طراحی داخلی خودرو تیگو 8 نیز متمایز و مشتری پسند است. طراحی داخلی این خودرو مدرن و کاملا به روز است. صندلی های ارگونومیک با چرم مصنوعی اولین چیزی است که در داخل خودرو نظر شما را به خود جلب خواهد نمود. قسمت بازویی درها نیز به صورت هماهنگ با صندلی ها و از جنس چرم مصنوعی است. فرمان خوش دست، دو مانیتور به هم پیوسته، دریچه های سراسری هوا، پنل لمسی تنظیمات تهویه، طراحی زیبا و راحت اهرم و پنل تعویض دنده از دیگر برتری های طراحی داخلی این خودرو است.

خودرو تیگو 8؛ یک کراس اوور لوکس از برند چری

طراحی داخلی خودرو تیگو 8

ایمنی و امکانات خودرو تیگو 8

خودرو تیگو 8 بزرگترین، زیباترین و ایمن ترین خودرو چری است. طراحی این خودرو توانسته است 5 ستاره ایمنی موسسه امنیت خودروهای چین را کسب نموده است. بنابراین می توان این خودرو را در دسته خودرو های ایمن در سطح استاندارد های جهانی قرارداد.

از منظر امکانات نیز می توان گفت تمامی امکانات به روز خودرو های لوکس از جمله کروز کنترل، گرمکن صندلی، دوربین دید عقب، حسگرهای پارک، تهویه مطبوع و ... برای این خودرو نیز تعبیه شده است.

شرایط فروش تیگو 8 در آسیا خودرو

اگر قصد ثبت نام خودرو چری تیگو 8  را دارید یا تمایل به خرید اقساطی ماشین تیگو 8 دارید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آسیا خودرو مراجعه نموده یا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید. آسیا خودرو اولین مرکز تخصصی محصولات چری است و پرسنل مجرب و متخصص این شرکت، دوره های تخصصی خودروهای چری را گذرانده و بهترین خدمات را به مالکان این خودروها عرضه می نماید.

خودرو تیگو 8؛ یک کراس اوور لوکس از برند چری

خرید تیگو 8 از آسیا خودرو

آسیا خودرو بیش از 30 سال سابقه و حسن شهرت در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای ایران خودرو و مدیران خودرو دارد. این شرکت، از ابتدای فعالیت خود رتبه ممتاز را در ارزیابی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران کسب نموده و از شرکت های پیشتاز می باشد. آسیا خودرو دو شعبه فعال خدمات پس از فروش در شرق تهران داشته و آماده خدمت رسانی با بهترین کیفیت به مشتریان عزیز می باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز