خبرگزاری کار ایران

کسب درامد از بازی ساکر استارز

کسب درامد از بازی ساکر استارز
کد خبر : ۱۱۵۷۲۶۱

بازی محبوب ساکر استارز یک بازی آنلاین سبک فوتبالی موبایل است ک توسط شرکت مینی کلیپ ارائه شده است . شرکت مینی کلیپ در سال 2014 از بازی جدید خود به نام ساکر استارز رونمایی کرد ک به سرعت در جهان و به خصوص ایران مورد توجه قرار گرفت .

بیشترین طرفداران ساکر استارز در کشور های ایران ، برزیل ، آمریکا ،ترکیه و آلمان هستند و اکثر پلیر های این بازی را تشکیل می دهند . ساکر استارز هم نسخه اندروید و هم آیفون دارد و بیشتر از صد میلیون نصب در جهان تا کنون داشته است.

اما کسب در آمد از ساکر استارز چگونه است ؟ در ساکر استار شما برای بازی کردن با سایر بازیکنان به صورت آنلاین نیاز به سکه دارید . دو بازیکنی ک با هم بازی می کنن هردو به یک اندازه سکه پرداخت می کنند و برنده سکه هر دو را برنده خواهد شد . این گونه در صورتی ک مهارت داشته باشید میتوانید سکه به دست آورید . سکه ساکر استار قابل خرید و فروش است و به این ترتیب با برنده شدن در بازی می توانید کسب در آمد کنید . سکه برنده شده را می توانید در سایت هایی مثل دیوار یا شیپور یا سایت های تخصصی ساکر استارز مانند کافه گیم به فروش برسانید . همچنین برای شروع کار ک به سکه اولیه نیاز دارید می توانید اقدام به خرید سکه ساکر استارز کنید . پس برای به دست آوردن و فروش سکه باید تعداد برد ها از باخت ها بیشتر باشد

راه های افزایش تعداد برد در ساکر استار

اولین لازمه برای افزایش آمار برد ها تجربه است . تجربه تاثیر زیادی در موفقیت ما در ساکر استار دارد . هرچه زمان بیشتری در بازی بوده و با افراد بیشتری بازی کنیم تجربه ما در بازی بیشتر شده و تجربه به مهارت منتهی می شود . درست هست ک در هرکاری استعداد نیز مهم است اما تجربه در مهارت از عوامل مهم محسوب می شود . پس برای این ک ما به درامد در ساکر استارز برسیم اولین لازمه صرف زمان برای بازی کردن با حریفان است تا به تدریج مهارت لازم را کسب کنیم.

دومین لازمه برای کسب درامد از ساکر استارز داشتن حساب قوی است . در ساکر استار هر بازیکن میتواند با مهره و ترکیب مورد نظر خود به بازی با حریفان بپردازد . در بازی مهره های زیادی وجود دارد ک قدرت های متفاوتی دارند . برای این ک شانس بیشتری برای پیروزی در مقابله با حریفان داشته باشیم باید بهترین مهره ها را در حساب خود باز کنیم . بعضی از مهره ها با خرید فعال می شوند و بعضی دیگر با دلار ساکر استار . داشتن ترکیب نیز همانند مهره در ساکر استار مهم است . بازیکنی ک ترکیب بهتری داشته باشد شانس بیشتری برای پیروزی در بازی ها خواهد داشت . ترکیب ها نیز با دو آیتم سکه و دلار ساکر استار قابل خرید هستند . البته ترکیب های قوی تر بیشتر از طریق دلار ساکر استارز قابل خریدند .

قوی کردن حساب ساکر استارز

تا اینجا فهمیدیم ک داشتن یک حساب قدرتمند با مهره و ترکیب خوب شانس به دست آوردن سکه را افزایش می دهد ک نتیجه آن  کسب درامد بیشتر است . حال برای این که حساب قوی ساکر استار داشته باشیم دو راه حل وجود دارد .

به دست آوردن دلار: همانطور ک گفته شد با دلار میتوان مهره و ترکیب قوی تر برای اکانت خود باز کرد. برای به دست آوردن دلار باید وقت زیادی صرف کرد اکثر دلار از طریق لیگ به دست می آید. در لیگ بازیکنان با لول های نزدیک در یک گروه قرار میگیرند و هر هفته به سه نفر اول لیگ و همچنین سه نفر اول کشور و دنیا دلار ساکر استار تعلق می گیرد. با به دست آوردن دلار بیشتر می توان مهره ها و ترکیب های بهتری باز کرد و حساب را قوی تر کرد . به دست آوردن دلار نیاز مند زمان است و بسته به مدت زمان بازی کردن و مهارت در بازی بین چند ماه تا چند سال زمان می برد ک دلار مورد نیاز را به دست آورید. اما یک راه راحت تر نیز وجود دارد و آن خرید دلار ساکر استارز است . برای صرفه جویی در زمان خود خرید دلار بهترین راه حل است . با خرید از سایت کافه گیم حداقل چندماه زودتر به اکانت مورد نظر خود دست یابید پیروزی های خود را بیشتر کنید و درآمد بیشتر کسب کنید.

خرید اکانت : دومین راه و ساده ترین راه داشتن حساب یا همان اکانت قوی خرید اکانت ساکر استارز است . به جای این که زمان زیادی را صرف بازی کردن و قوی تر کردن اکانت خود کنید ک گاهی تا چند سال ممکن است زمان ببرد . بهتر است از ابتدا اکانت قوی خریداری کنید ک هم زمان زیادی صرف بازی نکنید و هم شانس پیروزی را افزایش داده و درآمد بیشتری کسب کنید . همچنین خرید اکانت نسبت به خرید دلار ارزش بیشتری دارد  به عنوان مثال یک حساب را اگر در چند سال بتوان مکس کرد . با خرید حداکثر یک میلیون تومان دلار ساکر استار میتوان اکانت خود را مکس کرد یا به جای آن میتوان اکانت مکس با قیمت 700 هززار تومان خریداری کرد

به طور خلاصه میتوان گفت برای کسب درآمد در ساکر استارز نیاز است ک در بازی برنده شده و سکه بدست آورد . و برای برنده شدن نیاز به مهارت در ساکر استار و همچنین داشتن حساب قوی است . خرید و فروش ساکر استار در سایت هایی مثل دیوار و شیپور و همچنین کافه گیم در دسترس می باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز