خبرگزاری کار ایران

استخدام متخصصان با ثبت آگهی استخدام در ایران تلنت

استخدام متخصصان با ثبت آگهی استخدام در ایران تلنت
کد خبر : ۱۱۵۷۰۲۴

اهمیت جذب نیروی های با استعداد و متخصص بر کسی پوشیده نیست و همه می‌دانند که برای موفقیت و رشد شرکت‌ها، باید در استخدام موفق عمل کرد و سراغ افراد متخصص رفت. با توجه به اینکه بسیاری از متخصصان بازار کار امروزه تمام کارهای خود را با تکیه بر تکنولوژی انجام می‌دهند، بنابراین باید برای جذب آنها نیز سراغ پلتفرم‌های آنلاین رفت و از طریق آنها آگهی‌های استخدامی را منتشر کرد. چرا که امکان دیده شدن فرصت‌های شغلی و آگهی‌های استخدامی در این بسترها بسیار بیشتر است. وب‌سایت‌های کاریابی از بسترهایی هستند که در حال حاضر تعداد زیادی از متخصصان بازار کار، کاربران آنها هستند. ایران تلنت از نام‌های شناخته شده در حوزه کاریابی است که سابقه طولانی در این حوزه دارد.

ایران تلنت بیش از 18 سال است که کار خود در حوزه کاریابی را آغاز کرده است و تنها عضو شبکه اشتغال جهانی از کشور ایران است. حضور بیش از 16000 شرکت در ایران تلنت، آن را به عنوان مرجع کاریابی شرکت‌ها معرفی می‌کند و شما نیز امکان دسترسی به متخصصین بازار با انتشار آگهی استخدام در ایران تلنت را دارید.

چرا انتشار آگهی استخدام در ایران تلنت؟

ایران تلنت همیشه بهترین خدمات را به شرکت‌ها برای جذب کارجویان ارائه داده است و به عنوان واسط میان کارجو و کارفرما عمل کرده است. مزایای ثبت آگهی استخدامی در ایران تلنت بی‌شمار است، اما برخی از مهم‌ترین آنها را برای شما در ادامه خواهیم گفت.

دسترسی به بانک رزومه ایران تلنت

نزدیک به دو میلیون رزومه در بانک رزومه ایران تلنت وجود دارد که تقریبا تمام رزومه‌ها نیز به افراد متخصص در حوزه‌های متفاوت در ایران تعلق دارد. دسترسی به این تعداد رزومه، کار کارفرمایان در استخدام را بسیار راحت‌تر می‌کند و انتخاب‌ها را برای آنها بی‌شمار می‌کند.

فرم ارزیابی و آزمون‌های ایران تلنت

یکی از مشکلات شرکت‌ها در روند استخدام ارزیابی و سنجش کارجویان است. از آنجایی که با انتشار آگهی با حجم زیادی از درخواست و رزومه مواجه می‌شوید، این امکان برای شما فراهم است که با کمک فرم ارزیابی حرفه‌ای ایران تلنت و همچنین تست‌های شخصیت شناسی معتبر، افراد را زیر ذره‌بین قرار دهید تا بتوانید بیشتر با نقاط قوت و ضعف آنها و همچنین مهارت‌های آنها آشنا شوید.

آگاهی از میزان دستمزد و مدیریت حقوق و دستمزد

یکی از اصلی‌ترین کارها در انتشار آگهی استخدام رسیدن به حقوق عرف بازار کار است. در ایران تلنت این امکان برای شما فراهم است تا بتوانید حقوق مشاغل مختلف را در بازار کار مقایسه کنید و به عدد مناسب برای آگهی استخدامی خود برسید. همچنین امکان مدیریت حقوق و دستمزد در سازمان نیز، برای شما فراهم است.

از دیگر مزایای استفاده از بستری شناخته شده مانند ایران تلنت برای انتشار آگهی عبارت‌اند از:

  • دسترسی داشتن به قالب استاندارد انتشار آگهی استخدامی
  • انتشار آگهی استخدامی در دسته بندی مرتبط با صنعت، موقعیت شغلی و همچنین موقعیت جغرافیایی
  • امکان درج حقوق و دستمزد مد نظر کارفرما برای هر موقعیت شغلی
  • ساخت صفحه شخصی برای برند در ایران تلنت و نمایش تمام فرصت‌های شغلی شرکت در این صفحه

برای ثبت آگهی استخدام در ایران تلنت اینجا را کلیک کنید.

فراموش نکنید که قبل از انتشار آگهی می‌توانید با مشاوران ایران تلنت صحبت کنید و از آنها درباره روند و بازخورد آگهی به صورت رایگان راهنمایی بگیرید. برای این منظور کافی است به وب‌سایت ایران تلنت به آدرس www.irantalent.com مراجعه کنید و به بخش کارفرمایان مراجعه کنید و در آنجا فرم مربوطه را پر کنید.

درباره ایران تلنت

ایران ‌تلنت اولین وب سایت استخدامی ایران است که بیش از یک میلیون نفر از جامعه متخصصان و مدیران ایرانی در آن عضو هستند و سالانه بیش از 8000 نفر از طریق آن به استخدام شرکت‌ها در می‌آیند. ایران تلنت با هدف تغییر در صنعت استخدام کار خود را آغاز کرد و تا به امروز، به مدت 18 سال است که به عنوان کانال اصلی استخدام در بسیاری از شرکت‌های برجسته ایرانی و شرکت‌های بین‌المللی شناخته می‌شود.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز