خبرگزاری کار ایران

کانکس کهن فراتر از مرزها رفت

کانکس کهن فراتر از مرزها رفت
کد خبر : ۱۱۵۶۴۱۹

گروه صنعتی کانکس کهن با سابقه نزدیک به ربع قرن فعالیت در امور ساختمانی راهسازی و فعالیت های عمرانی در کشور و تولید بیش از چند هزار دستگاه انواع کانکس کاروان و خانه های پیش ساخته جهت ارگان ها و شرکت های دولتی و خصوصی مشغول فعالیت میباشد

مجموعه کانکس کهن با هدف افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی، فعالیت های داخلی خود را در زمینه فروش و صادرات انواع کانکس آغاز کرد.

شرکت فراکهن سازه پایدار با برند کانکس کهن تولید کننده انواع ویلاهای پیش ساخته و کانکس در کشور می باشد که از سال 1391 فعالیت خود را در این زمینه آغاز نموده است و با توان تولید 57 متر مربع در روز جزء برترین تولیدکنندگان این حوزه بشمار می رود.

کانکس کهن فراتر از مرزها رفت

 

اما موضوعی که دوباره باعث خبردار شدن این شرکت شده است ساخت کانکس هایی با کیفیت و مطابق با نقشه و متریال هایی است، که مشتریان خارج از کشور سفارش آن را می دهند و کانکس کهن تولید آن را بر عهده دارد.

کانکس کهن فراتر از مرزها رفت

 

این شرکت تولیدکننده انواع کانکس های پیچ و مهره ای و جوشی با پوشش ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان و هم چنین کانکس های گالوانیزه با فوم پلی استایرن برای مصارف تجهیز کارگاهی و سالن، سرویس های بهداشتی، حمام و آبدارخانه به صورت پانلی است.

مزایای ساندوچ پانل دیواری عایق برودتی و عایق صوت و مقاوم در برابر رطوبت، سبک بودن ساندویچ پانل و نهایتاً کاهش وزن سازه، سرعت در اجرا و کاهش هزینه های ناشی از طولانی شدن پروژه ها، مقاومت در برابر زلزله، افزایش طول عمر مفید ساختمان و تاسیسات و قابلیت جابه جایی و نصب مجدد از جمله این مزیت ها است.

گروه صنعتی کانکس کهن با سابقه نزدیک به ربع قرن فعالیت در امور ساختمانی راهسازی و فعالیت های عمرانی در کشور و تولید بیش از چند هزار دستگاه انواع کانکس کاروان و خانه های پیش ساخته جهت ارگان ها و شرکت های دولتی و خصوصی مشغول فعالیت بوده و با در نظر گرفتن تمامی نکات ایمنی و محاسباتی افتخار دارد با طرح های بسیار متنوع در خدمت صنعت کشور باشد .

گوشه ای از فعالیت های شرکت کهن

1. طراحی و ساخت کانکس های اداری جهت : شرکت کیسون – شرکت سیمان ابیک – شهرداری آب سرد – شرکت تام ایران خودرو – معاونت پشتیبانی فاتب – شهرداری منطقه 19-دانشگاه صنعتی امیر کبیر – بانک کار آفرین – بانک تجارت – سفارت آفریقای جنوبی – شرکت ترانس پست پارس

2. طراحی و ساخت کانکس های اداری و کارگری : شرکت بنیاد بتن – شرکت فکور صنعت تهران – پارک ولایت تهران – شرکت سام سرویس

3. طراحی و ساخت کانکس های اداری و سرویس های بهداشتی : شرکت سام  سرویس – شهرداری ابهر – شهرداری منطقه 11

4. طراحی و ساخت ساختمان پیش ساخته :  شرکت نما آرا – شرکت آریا نیرو – شرکت هنزا – شرکت طوس

5. اجرای کمپ کارگاهی جهت : شرکت آورین دژ شمال – شرکت بام – شرکت کیهان راه شرق

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز