خبرگزاری کار ایران

تاثیر کاغذ دیواری، سقف کاذب و کفپوش در دکوراسین داخلی

تاثیر کاغذ دیواری، سقف کاذب و کفپوش در دکوراسین داخلی
کد خبر : ۱۱۵۴۵۴۷

زیبایی داخلی ساختمان تاثیر بسیاری در نشاط و احساس خوب افراد به آن محیط دارد، به هین دلیل امروزه در بیشتر ساختمان های اداری و مسکونی به موضوع دکوراسیون داخلی توجه بسیار زیادی می شود.

سه وجه موجود در طراحی داخلی که بیشترین تاثیر را در زیبایی دارند، سقف، دیوار و کف ساختمان است.

در این نوشته از شرکت مدرن تجارت (فروشنده و مجری انواع کاغذ دیواری، سقف کاذب و کفپوش) همراه ما باشید.

نکات خرید کاغذ دیواری:

کاغذ دیواری یکی اجزای تاثیرگزار در دکوراسیون داخلی است. انتخاب کاغذ دیواری کاملا سلیقه ای است. از این رو ممکن است مردم تجربه کافی در خرید کاغذ دیواری نداشته باشند. تعداد زیادی از افراد برای بار اول است که اقدام به خرید این اقلام می کنند. از این رو بهتر است نکات لازم قبل از خرید را ارائه دهیم. در مرحله اول از منزل خود یک نقشه دو بعدی کامل تهیه کنید.

در این صورت ، مشاور خرید می تواند در زمینه محاسبه تعداد رول ها و انتخاب طرح مناسب بهترین راهنمایی را به شما ارائه بدهد. به سبک دکوراسیون منزل خود توجه کنید. برخی دکوراسیون ها به سبک کلاسیک و برخی در سبک مدرن طراحی شده اند.

کاغذ دیواری مورد نظر باید با سبک دکوراسیون منزل شما سازگاری داشته باشد. زمان کافی برای این انتخاب بگذارید و عجله نکنید. فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنید که نصب کاغذ دیواری را برعهده بگیرد و خدمات پس از فروش هم داشته باشد.  از قدرت تجسم ذهن خود استفاده کنید. مشاهده طرح ها در آلبوم با قرارگیری آن طرح و مدل پس از نصب روی دیوار می تواند متفاوت باشد. در ذهن خود تجسم کنید طرح های تکرارشونده وقتی کنارهم قرار بگیرند به چه صورت درمی آیند. هنگام سفارش کاغذ دیواری حتما دو رول اضافی سفارش دهید. ممکن است در گذر زمان کاغذ دیواری شما خراب شود و بعدها دیگر مشابه کاغذ دیواری تان را در بازار پیدا نکنید. از این رو خرید رول اضافه امری ضروری است. از نظر کارشناسان در زمینه هارمونی لوازم منزل و طرح انتخابی خود استفاده کنید. با مدرن تجارت همراه باشید تا با مزیت این نوع از پوشش های دیواری بیشتر آشنا شوید.

مزیت کاغذ دیواری:

کاغذ دیواری در مقایسه با سایر دیوارپوش ها تنوع بیشتری در رنگ دارند. ذاتا کاغذ دیواری با طبیعت سازگار است. برخی افراد به مواد پلاستیکی آلرژی دارند. از این رو انتخاب کاغذ دیواری برای این گونه افراد مناسب تر است. کاغذ دیواری ها نصب راحت و آسانی دارند. از این رو نصاب ها در کمترین زمان کاغذدیواری را نصب می کنند.

انواع کاغذ دیواری:

کاغذ دیواری ها در انواع مختلفی تولید می شوند. با مدرن تجارت همراه باشید تا انواع کاغذدیواری ها را بررسی کنیم.

  1. کاغذدیواری کاغذی
  2. کاغذدیواری PVC
  3. کاغذدیواری نانو
  4. کاغذدیواری بافت دار یامخملی
  5. کاغذدیواری سه بعدی
  6. کاغذدیواری الیاف طبیعی

کاغذدیواری کاغذی:

کاغذ دیواری کاغذی نازک،غیر قابل شست و شو، کم دوام و ارزان قیمت است. دوام کاغذدیواری نام برده معمولا یک یا دو سال است. تنها نقطه قوت کاغذدیواری کاغذی قیمت کم آن است.

کاغذدیواری PVC:

کاغذ دیواری PVC  روکش وینیل دارد. ویژگی بارز این کاغذ دیواری دوام بالا، قابلیت شست وشو و خاصیت ضدخش بودنش است. مدت دوام این کاغذ دیواری تا 5 سال است.دارا بودن قابلیت شست و شو سبب شده است که از این نوع کاغذ دیواری برای اتاق کودکان استفاده کنند.

کاغذدیواری نانو:

تکنولوژی به کار رفته در این کاغذدیواری ها فناوری نانو است. این کاغذ دیواری ویژگی های کاغذ دیواری پی وی سی را دارد. ضد دوده، ضد آلودگی، ضد حساسیت، مقاومت در برابر پارگی و تابش آفتاب، عایق گرمایی وصدا از ویژگی های بارز این کاغذ دیواری است.

کاغذدیواری بافت دار یامخملی:

نقش و نگار هایی از جنس مخمل پارچه ای یا پلاستیکی در این کاغذ دیواری ها دیده می شود. زمینه کاغذدیواری مخملی یا پارچه یا  PVC است. این کاغذ دیواری ها قابلیت شست وشو ندارند. کاغذ دیواری مخملی متعلق به سبک کلاسیک هستند.

 کاغذدیواری سه بعدی:

کاغذ دیواری سه بعدی پرطرفداراست. داشتن برجستگی، قابلیت شست وشو ویژگی های این کاغذ دیواری هستند. این برجستگی ها از فاصله سه الی چهار متری کاملا مشهود است.

 کاغذ دیواری الیاف طبیعی:

این کاغذ دیواری کمیاب و گران قیمت است. قابلیت شست و شو ضد حساسیت بودن ویژگی این کاغذ دیواری است. در این الیاف تکه های چوب و برگ بسیار نازک وجود دارد. این کاغذ دیواری یادآور طبیعت است.

سقف کاذب:

سقف کاذب نوعی پوشش برای سقف اصلی است. هدف اصلی از استفاده  سقف کاذب پوشش دهی تاسیسات و سیم کشی هاست. سقف کاذب سقف ثانویه محسوب می شود. محل نصب آن پایین سقف اصلی است. محل اتصال این سقف به سقف اصلی و دیوارهای اطراف آن است. ارتفاع اتاق با نصب کردن سقف کاذب کاهش پیدا می کند. امروزه سقف کاذب ها در طرح های مختلفی تولید می شوند. یکی از موضوعات جذاب در معماری همین طراحی سقف های کاذب است. در دکوراتیوکردن منزل می توان از سقف کاذب ها بهره گرفت. سقف کاذب ها جایگزین گچ کاری ها شده اند.

تاثیر کاغذ دیواری، سقف کاذب و کفپوش در دکوراسین داخلی

شیوه ساخت آنها به روش پیش ساخته در کارخانجات است. مصالح مورد استفاده در ساخت سقف کاذب ها مصالحی کم وزن و سبک هستند. متریال مورد استفاده در ساخت سقف کاذب PVC ، گچ،آهن، فلز، طلق، آلومینیوم، کامپوزیت و صفحات فلزی روکش دار می باشند.

مزایای سقف کاذب:

  1. داشتن قابلیت جابه جایی
  2. هزینه اندک در مقابل هزینه های سقف اصلی
  3. جلوگیری از انتقال سروصدا میان طبقات
  4. آسان بودن تعمیرات آنها
  5. پوشش دهی لوله ها و سیم کشی ها
  6. بهینه سازی مصرف انرژی
  7. ایجاد نورپردازی های جذاب در فضا
  8. کاهش انتقال حرارت

کفپوش ها:

کفپوش یک پوشش زینتی و بهداشتی است که به صورت پیش ساخته تولید می شود. از کفپوش بیشتر برای کف سازی بناهای سرپوشیده استفاده می کنند. کفپوش ها در استخرها و زمین های ورزشی پرکاربرد هستند.

تاثیر کاغذ دیواری، سقف کاذب و کفپوش در دکوراسین داخلی

به عنوان مثال از کفپوش های چمن نما در زمین های فوتبال استفاده می کنند.

انواع کفپوش ها:

  1. کفپوش پارکت لمینت
  2. کفپوش پارکت چوبی
  3. کفپوش PVC
  4. کفپوش رولی
  5. کفپوش سنگ طبیعی
  6. کفپوش سرامیکی
  7. کفپوش بتنی یا موزاییکی
  8. کفپوش اپوکسی
  9. کفپوش چمن مصنوعی

ما در مجموعه مدرن تجارت آماده ارائه خدمت در زمینه انواع کاغذ دیواری، سقف کاذب و کفپوش به شما عزیزان می باشیم. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت به شماره 02144004900 تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز