خبرگزاری کار ایران

راهنمای استفاده از کولرگازی جی پلاس

راهنمای استفاده از کولرگازی جی پلاس
کد خبر : ۱۱۵۴۰۴۱

این روزها کولر گازی‌ جی پلاس با کیفیت فوق‌العاده بالا و قیمت مناسب‌تر نسبت به نمونه‌های خارجی، گوی رقابت را از رقیبان‌‌اش ربوده است. به دلیل تقاضای بالای شما عزیزان ما هم تصمیم گرفتیم تا در این مطلب راهنمای استفاده از کولر گازی جی پلاس را برایتان قرار دهیم؛ با مطالعۀ این مطلب، با دکمه‌ها و امکانات این دستگاه به صورت کامل آشنا خواهید شد؛ تا پایان با ما همراه باشید.

راهنمای علائم صفحۀ نمایشگر کولر گازی جی پلاس

کولرهای گازی جی پلاس مجهز به صفحۀ نمایشگر هستند و به وسیلۀ آن می‌توانید نحوۀ کارکرد و عیب‌های احتمالی دستگاه را ببینید. در این بخش به صورت مختصر علائم موجود در صفحۀ نمایشگر کولر گازی جی پلاس را بررسی می‌کنیم.

علامت هلال ماه: به معنای «حالت خواب» است؛

نمایشگر عدد دار: دمای تنظیم شده توسط شما و در پاره‌ای از مواقع خطاهای احتمالی را نشان می‌دهد؛

نمایشگر زمان: هم‌زمان با روشن شدن کولر گازی، این قابلیت نیز فعال می‌شود؛

علامت پره‌های پنکه: به معنای شروع کار کولر گازی بوده و با خاموش شدن دستگاه غیرفعال می‌شود

راهنمای استفاده از کولرگازی جی پلاس

                   

بسیاری از افراد بعد از خرید کولر گازی چی پلاس فقط از امکان خنک‌کنندگی پیش فرض آن استفاده می‌کنند؛ در حالی که این دستگاه دارای قابلیت‌های زیادی برای خلق بهترین تجربۀ استفاده برای شماست. در ادامه به معرفی دکمه‌ها و امکانات کولر گازی جی پلاس می‌پردازیم.

دکمۀ پاور: پیش از شروع هرکاری باید ابتدا دکمۀ Power را فشار دهید تا کولر گازی شما فعالیت خود را آغاز کند؛

حال که دستگاه خود را روشن کرده‌اید، می‌توانیم قابلیت‌های مختلف این کولر گازی را باهم بررسی کنیم. برای استفاده از قابلیت‌ها باید ابتدا دکمۀ Mode را فشار دهید؛ این دکمه به شما اجازۀ انتخاب حالت‌های مختلف سرمایشی و گرمایشی را می‌دهد.

در ادامه  Modeهای موجود در کولر گازی جی پلاس را بررسی می‌کنیم.

تنظیم حالت سرمایشی و حالت گرمایشی: نخستین حالتی که باید بیاموزید تنظیم کولر گازی بر روی حالت سرمایشی یا گرمایشی است. اگر می‌خواهید از سیستم سرمایشی کولر خود استفاده کنید، دکمۀ Mode را فشار داده و «علامت دانه‌های برف» را انتخاب کنید؛ برای استفاده از سیستم گرمایشی نیز باید «علامت خورشید» را انتخاب کنید.

نکتۀ مهم: برای استفاده از سیستم گرمایشی بعد از انتخاب علامت خورشید و با استفاده از فلش‌های موجود در کنترل، درجۀ دما را افزایش دهید.

حالت فن: در این حالت فقط موتور کولر گازی شما کار کرده و دستگاه مانند پنکه، باد هم‌دما با محیط تولید می‌کند. دکمۀ Mode را فشار دهید و سپس علامت فن را انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید با فشردن دکمۀ فن اسپید، سرعت وزش باد موردنظرتان را نیز تنظیم کنید؛ در کولرهای گازی جی پلاس چهار حالت کم، متوسط، زیاد و اتوماتیک برای تنظیم این قابلیت وجود دارد که می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

حالت رطوبت زدایی: کولر گازی شما در این حالت رطوبت و گرمای بیشتری از محیط جذب کرده و سبب خنک‌تر شدن سریع‌تر محیط می‌شود. برای استفاده از این حالت دکمۀ Mode را فشار دهید و سپس علامت قطره‌ را انتخاب کنید.

حالت I Feel: اگر نمی‌دانید چه دمایی برای محیطی که در آن هستید مناسب است، می‌توانید این کار را به دستگاه‌تان بسپارید. در حالت I Feel، دستگاه به کمک سنسورهای تعبیه شده در آن، دمای محیط را تشخیص داده و بر مبنای آن سیستم سرمایشی یا گرمایشی را تنظیم می‌کند.

برای استفاده از این حالت ابتدا کلید Mode را فشار داده و سپس I Feel را انتخاب کنید.

حال که با Modeهای مختلف کولر گازی جی پلاس آشنا شدید، بهتر است به بررسی سایر امکانات جذاب آن بپردازیم.

راهنمای استفاده از کولرگازی جی پلاس

حالت Super یا Turbo

گاهی اوقات گرمای هوا به حدی می‌رسد که حتی حداقل دمای تنظیم شده نیز باعث خنک شدن محیط نمی‌شود؛ در این حالت با انتخاب حالت سوپر یا توربو موتور کولر گازی شما با حداکثر توان خود کار کرده و به سرعت دمای محیط را به حالت مطبوع می‌رساند. شما از حالت سوپر یا توربو برای استفاده از سیستم گرمایشی نیز می‌توانید بهره ببرید.

حالت ECO: حالت اکو یا اقتصادی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی در کولر گازی جی پلاس قرار داده شده است. با انتخاب این حالت، موتور کولر با 20 درصد توان کمتر نسبت به قبل کار کرده و دمای انتخابی شما نیز 2 درجه افزایش پیدا می‌کند

حالت Sleep: حتما این حالت را تجربه کرده‌اید که بعد از بیدار شدن، احساس سرمای ناخوشایندی بخاطر کارکرد بیش از حد کولر و دمای پایین محیط به شما دست می‌دهد؟ در کولر گازی جی پلاس این مشکل تا حد زیادی رفع شده است.

با انتخاب حالت Sleep، هر یک ساعت، یک درجه به دمای انتخابی شما افزوده خواهد شد و تا دو درجه ادامه پیدا خواهد کرد؛ به عنوان مثال اگر دمای محیط را بر روی 18 درجه تنظیم کرده باشید بعد از یک ساعت کارکرد، دستگاه به صورت خودکار دما را به 19 درجه و در یک ساعت دوم دما را 20 درجه می‌رساند. این قابلیت برای سیستم گرمایشی نیز وجود دارد.

نکتۀ مهم: مدت زمان کارکرد کولر گازی در حالت اِسلیپ 10 ساعت بوده و پس از آن به صورت خودکار خاموش می‌شود.

دکمۀ Swing: در بسیاری از مواقع وزش باد خنک مستقیم، می‌تواند سبب اذیت و حتی عود کردن آلرژی در شما شود؛ برای حل این مشکل می‌توانید با فشردن دکمۀ Swing، جهت دریچه‌های کولر گازی جی پلاس خود را تغییر دهید.

شما می‌توانید دریچه‌ها را به حالت‌های حرکت به شکل عمودی، حرکت به شکل افقی، ثابت (بدون حرکت) و حرکت به سمت راست و چپ تنظیم کنید.

دکمۀ تایمر: در کولر گازی جی پلاس امکان زمان‌بندی برای کارکرد دستگاه وجود دارد؛ شما با فشردن دکمۀ Timer می‌توانید به راحتی ساعت روشن و خاموش شدن کولرتان را تعیین کنید.

قابلیت I Set: در صورتی که هیچ‌کدام از حالت‌های پیش‌فرض کولر گازی برایتان مناسب نباشد، می‌توانید با استفاده از قابلیت I Set امکانات مورد نیازتان را شخصی‌سازی کرده و از آن در ساعت‌های بعدی استفاده کنید.

سخن پایانی

کیفیت کولر گازی‌های جی پلاس سبب شده که افراد زیادی جذب این برند شده و محصولات آن را خریداری کنند. در این مطلب به صورت کامل ضروری‌ترین راهنمای استفاده از کولر گازی جی پلاس را برای شما توضیح دادیم. اگر به اطلاعات تکمیلی‌تر و بیشتری نیاز دارید می‌توانید به سایت www.shokatkala.com مراجعه کنید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز