خبرگزاری کار ایران

امداد تی وی ، مرکز تخصصی تعمیر بک لایت تلویزیون سونی در تهران

امداد تی وی ، مرکز تخصصی تعمیر بک لایت تلویزیون سونی در تهران
کد خبر : ۱۱۵۳۵۴۶

یکی از مشکلات و خرابی های شایع در تلویزیون های سونی خرابی بک لایت است. از آنجا که سونی یکی از برندهای مطرح و معتبر در زمینه تولید و ساخت تلویزیون است و طرفداران زیادی در سراسر جهان برخوردار است در صورتی که با خرابی بک لایت یا نور پس زمینه روبرو شود ، این مشکل باعث می شود که کیفیت تصاویر کاهش یافته و بر رنگ ها، کنتراست و پارامترهای دیگرنیز تاثیر منفی می گذارد. اما خرابی بک لایت تلویزیون سونی چیست؟ چگونه می توان تشخیص داد که مشکل ایجاد شده در دستگاه از بک لایت است؟

 خرابی بک لایت در تلویزیون سونی

صفحه تلویزیون از نقاط و پیکسل های زیادی تشکیل شده است.  این پیکسل ها در فاصله نزدیک به هم قرار گرفته و  یک تصویر را تشکیل می دهند .

فناوری ال ای دی در تلویزیون ها، روش جدیدی برای روشن کردن صفحه با ال ای دی است که جایگزین لامپ های فلورسنت CCFL شده‌است .این  دستگاه های دارای نور پس زمینه ال ای دی دارای رنگ بندی عالی،  کنتراست بالا،  وضوح و ایجاد تصاویر واقعی،  مصرف برق کم و ضخامت کمتر هستند.

علائم خرابی بک تلویزیون سونی چیست؟

اگر تلویزیون سونی خود را روشن کنید و هیچ تصویری را مشاهده نکنید اما دستگاه صدا داشته باشد ممکن است نشان دهنده خرابی بک لایت باشد. دلایل مختلفی وجود دارند که لامپ های ال ای دی را خراب می‌ کند.

در ابتدا ممکن است نوار دیود آسیب ببیند.  ال ای دی ها به صورت سری به هم متصل هستند به این معنی که اگر حداقل یکی از آنها کار نکند تمام نوار خاموش می ‌شود. ممکن است درایور ال ای دی خراب باشد در این حالت بدلیل این که لامپ ها تصاویری دریافت نمی ‌کنند ،بنابراین روشن نمی شوند. گاهی اوقات تنها یک ال ای دی معیوب برای جلوگیری از کار کردن کل صفحه تلویزیون کافی است.

در شرایط دیگر لامپ ها به دلیل این که کاربر تنظیمات روشنایی صفحه را بر روی حداکثر تنظیم می کند، می سوزند.  زیرا ولتاژ افزایش می یابد ال ای دی ها نمی‌توانند با آن کنار بیایند و در نتیجه می سوزند.

همچنین ممکن است مشکل از فروشگاهی که دستگاه را از آن خریداری کرده‌اید باشد،  زیرا برخی از فروشندگان سعی می کنند با ایجاد تصاویر روشن روی صفحه نمایش تلویزیون توجه خریداران را جلب کنند. این فروشندگان تلویزیون های سمپل را بجای نو فروخته و خریدار بعد از مدتی شاهد خرابی بک لایت خواهد شد.

امداد تی وی ، مرکز تخصصی تعمیر بک لایت تلویزیون سونی در تهران

مرکز تعمیر  بک لایت تلویزیون سونی در تهران

توصیه اکید به کاربرانی که تجربه و  مهارت کافی در زمینه ی های فنی ندارند این است که در صورت مواجه شدن با خرابی بک لایت تلویزیون سونی تعمیر آن را به افراد کاردان در این زمینه بسپارند. امداد تی وی یکی از مراکز معتبر تعمیر تلویزیون سونی در تهران است که با همکاری با نیروهای زبده و با تجربه می تواند تعمیر و تعویض بک لایت دستگاه شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهد.

تعمیر بک لایت تلویزیون سونی در تهران

تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ در تهران

تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی در تهران

تعمیر تلویزیون در امداد تی وی با گارانتی و تعرفه اتحادیه، انجام می شود.

۰۹۳۳۵۰۵۱۲۱۲ – ۶۶۹۷۱۲۱۲ -۰۲۱

www.emdadtv.com

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز