خبرگزاری کار ایران

انواع دمبل با تکو ایران برای استفاده در خانه

انواع دمبل با تکو ایران برای استفاده در خانه
کد خبر : ۱۱۵۳۵۲۵

دمبل، ابزاری پر کاربرد برای بدنسازی است. دمبل در انواع مختلفی تولید می شود. اگر قصد دارید ورزش در خانه را به طور جدی شروع کنید و اهدافی مانند کاهش وزن، حجم گرفتن بدن یا کات شدن عضلات را دارید، لازم است ابتدا با انواع دمبل و کارایی آن ها آشنا شوید. دمبل از مهمترین وسایل و ابزار بدنسازی می باشد. برای مثال آقای رونی کلمن بدنساز معروف در تمرینات خود و شاگردان خود در اکثر موارد از دمبل استفاده می کند. در حال حاضر دمبل در وزن های مختلفی ساخته می شود. برای مثال دمبل 40 کیلو گرم، دمبل 20 کیلو گرم، دمبل 15 کیلو گرم و دمبل 10 کیلویی که از جنس های مختلف از جمله دمبل فلزی یا دمبل با روکش پلاستیکی ساخته می‌شوند.

معرفی انواع دمبل و راهکار خرید دمبل تکو ایران برای استفاده در خانه

همان طور که می دانید دمبل در انواع و اقسام گوناگون و وزن های مختلف در باشگاه های بدنسازی یافت می شود. اما ممکن است این سوال پیش آید که آیا می توان این دمبل ها را در خانه نیز استفاده کرد یا خیر؟ پاسخ این است که بله، شما می توانید انواع مختلفی از دمبل ها را در خانه داشته باشید و ورزش کنید. این کار به خصوص در روزهایی که باشگاه های ورزشی به دلیل کرونا ویروس بسته هستند و یا برنامه مشخصی ندارند بسیار مفید خواهد بود. وب سایت های معتبری مانند «آمازون» در خارج از ایران و «تکو ایران» در داخل کشور انواع دمبل برای فروش دارند که می توانید به راحتی دمبل مورد نظر خود را بررسی و به صورت اینترنتی خریداری کنید. همچنین وب سایت « ترب» محیط مناسبی برای بررسی و مقایسه قیمت انواع دمبل در فروشگاه های اینترنتی ایرانی می باشد که می تواند برای شما مفید باشد. برای مثال اگر یک دمبل به قیمت 400هزار تومان عرضه می شود ممکن است با مقایسه هوشمند، بتوانید همین دمبل را با 350 هزار تومان یعنی با 50هزار تومان تخفیف تهیه کنید.

 دمبل ثابت تکو ایران

حتما تا به حال این گونه دمبل را دیده اید. دمبل ثابت همان دمبل پر کاربردی است که در تمام باشگاه های بدنسازی وجود دارد. مشخصه اصلی این دمبل، جفت بودن آن است. کمترین وزن موجود برای دمبل ثابت 1 کیلوگرم است و تا وزن 100 کیلو گرم نیز می توان دمبل ثابت را یافت. به وسیله این نوع دمبل می توانید حرکات ورزشی مختلفی را انجام دهید. برای مثال: حرکت پرس سینه را می توانید به وسیله دمبل ثابت انجام دهید و یا به تقویت عضلات جلوی بازوی خود بپردازید. برای این کار کافی است تا با یک مربی با تجربه مشورت کنید تا بهترین برنامه ورزشی را داشته باشید.

دمبل یورتان چیست؟

نوعی از دمبل ثابت است که با نام دمبل یورتان شناخته می شود، بسیار محکم هستند و هیچ گونه آسیبی در برابر فشار های محیطی نمی بیند.

دمبل شش ضلعی یا هگزا گونال (hexagonal dumbbell)

همان طور که از نام این گونه دمبل مشخص است، دارای 6 ضلع می باشد. ظاهر جذابی که برای این دمبل ها وجود دارد، آن ها را جزو پر کاربرد ترین دمبل ها قرار می دهد. کاربران خانگی برای خرید دمبل شش ضلعی تکو ایران اقدام می کنند و هدف آن ها استفاده از این گونه دمبل برای ورزش خانگی می باشد. لازم به ذکر است که دمبل هگزا گونال به دلیل حالتی که دارد، به هیچ وجه روی زمین لغزش پیدا نمی کند و در هر نقطه ای که آن را روی زمین بگذارید ثابت باقی خواهد ماند. این نوع دمبل نسبت به موارد قبلی قیمت پایین تری دارد که این مساله موجب می شود تا با اقبال گسترده ای از جانب مشتریان مواجه شود. دمبل شش ضلعی در وزن های مختلف مانند دمبل 6 ضلعی 5 کیلو گرم و حتی دمبل شش ضلعی 7.5 کیلو گرم و سنگین تر موجود می باشد. قیمت دمبل شش ضلعی در سال 1400 تقریبا از 300هزار تومان بسته به وزن در فروشگاه معتبر اینترنتی دمبل تکو ایران موجود می باشند.

دمبل قابل تنظیم یا دمبل متغیر که بسیار محبوب است!

شاید نتوانید از یک وزنه به طور مداوم استفاده کنید. برای مثال پس از مدتی که ورزش را شروع کردید، ماهیچه های شما قدرتمندتر خواهند شد و دیگر نمی توانید از وزنه های سابق استفاده کنید. در چنین شرایطی یک مربی کار آزموده به شما توصیه می کند که وزنه های سنگین تری را مورد استفاده قرار دهید. بنابراین حتما به این گونه دمبل های قابل تنظیم یا دمبل متغیر نیاز پیدا خواهید کرد. با کمک دمبل متغیر قابل تنظیم می توانید به شکل بسیار راحت، وزنه های مختلفی را روی دمبل متغیر تنظیم کنید و وزن نهایی آن را تغییر دهید. در یکی از گفتگوها با آقای فرانک زین (Frank Zane) او اظهار داشت که در سن 15 سالگی برای اولین بار یک دمبل متغیر قابل تنظیم تهیه کرده بود و تمرینات بدنسازی را آغاز کرد! تکو ایران از بهترین و معتبرترین عرضه کننده دمبل و لوازم بدنسازی ایران می باشد. تکو ایران (tkoiran) به نقل از یک مربی بدنسازی می گوید: دمبل متغیر قابل تنظیم یکی از بهترین وسایل بدنسازی در خانه است که می توان تمرینات گوناگون را با کمک آن انجام داد.

دمبل ایروبیک تکو ایران

یکی از طرفداران اصلی این گونه دمبل ها، خانم ها می باشند. یکی از خصوصیات اصلی دمبل ایروبیک رنگ های جذاب آن است. شما می توانید یک دمبل به رنگ صورتی و یا بنفش داشته باشید که همین مساله جذابیت ورزش را برای خانم های خوش سلیقه افزایش خواهد داد. تنوع وزن های دمبل ایروبیک نیز گسترده است و شما می توانید انواع و اقسام رنگ و وزن را در اختیار داشته باشید. پس اگر قصد دارید ورزش در خانه را آغاز کنید و به دنبال بهترین راه برای شروع هستید ما به شما ایده خرید دمبل ایروبیک را پیشنهاد می کنیم. البته قبل از استفاده از دمبل ایروبیک بهتر است با یک مربی بدنسازی بانوان مشورت کنید.

جنس دمبل

دمبل معمولا از فلز، سنگ و یا پلاستیک بسیار فشرده ساخته می شود.

منبع: تکو ایران

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز