یک نرم افزار مرکز تماس خوب چه ویژگی هایی دارد؟
یک نرم افزار مرکز تماس، پست الکترونیکی یا ربات هایی مخصوص چت کردن؟ امروزه شرکت های مدرن راه های ارتباطی متعددی را به مشتریان خود ارائه می دهند. اما برای تأثیرگذار بودن بسیار مهم است که از این فناوری ها به نفع خود استفاده کنید. برای شرکت هایی که دارای تیم فروش و پشتیبانی اختصاصی هستند، مراکز تماس به دلایل متعددی یکی از مناسب ترین ابزارها برای برقراری ارتباط شده است.
مراکز تماس چهره اصلی کسب و کار شما هستند
خطوط تلفن و مراکز تماس اغلب اولین کانالی هستند که مشتریان هنگام درخواست کمک یا مشاوره به آنها مراجعه می کنند. تجربه بد مشتری می تواند به طور کلی اعتماد او را از بین ببرد و به شهرت شرکت شما آسیب برساند. از سوی دیگر، تجربیات مثبت مشتریان راضی نشان می دهد که وجود Call center برای شرکت های موفق و رو به رشد ضروری است.
دلیل ذکر شده، Call center را به چهره شرکت، محصول و خدمات ارائه شده به مشتری تبدیل می کند. یافتن نرم افزار مرکز تماس مناسب شرکت شما برای ارائه بهترین وجه از کسب و کارتان ضروری است.
ویژگی های نرم افزار مرکز تماس خوب چیست؟
وقتی صحبت از مراکز تماس می شود، بسیاری از گزینه های مختلف از مرکز تلفن ابری در دسترس است. برخی از آنها برای مراکز تماس خروجی مناسب هستند، در حالی که برخی دیگر بیشتر برای مراکز تماس ورودی مناسب هستند. هر راه حل Call center با عملکردهای مختلفی همراه است.
اما یک نرم افزار مرکز تماس خوب چه ویژگی هایی دارد؟
ویژگی های یک نرم افزار مرکز تماس مناسب
قبل از هر چیز برای تصمیم گیری در مورد Call center باید به نیازهای کسب و کارتان توجه کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید اما به طور کلی یک نرم افزار مرکز تماس خوب شامل ویژگی هایی می شود که برخی از آنها عبارتند از:
قابلیت نرم افزار مرکز تماس در پاسخ صوتی تعاملی
پاسخ صوتی تعاملی (Interactive Voice Response)، یک منوی صوتی الکترونیکی در نرم افزار مرکز تماس شما است. IVR اولین صدایی است که مشتریان بلافاصله پس از تماس با شما می شنوند. این صدا به تماس گیرندگان کمک می کند تا بر اساس نیاز خود تصمیم بگیرند به کدام نماینده متصل شوند. نرم افزار ارائه شده در ویپ 98 این قابلیت را تا حد امکان برای مشتریان شما ساده و شهودی کرده است. با وجود قابلیت IVR در سیستم تلفنی، شما می توانید سریع تر پاسخگوی مشتریان خود باشید و البته به شکل شبانه روزی در دسترس خواهید بود. در نهایت، چنین ارتباطی منجر به جلب رضایت بیشتر مشتریان شما خواهد شد.
مسیریابی مبتنی بر مهارت با نرم افزار مرکز تماس
مسیریابی مبتنی بر مهارت دومین مورد ضروری برای هر Call center است. با مسیریابی خودکار تماس، مشتری شما به پشتیبانی که مهارت و علم کافی برای پاسخگویی به تماس را داشته باشد انتقال می یابد. مهارت های پشتیبان شما می تواند مربوط به تخصص، زبان مکالمه و منطقه جغرافیایی باشد.
نرم افزار مرکز تماس ارائه شده توسط شرکت ویپ 98 به شما این امکان را می دهد که IVR خود را به مسیریابی و توزیع خودکار تماس مجهز کنید. در این صورت در زمان و هزینه شما و نمایندگان کسب و کار شما صرفه جویی خواهد شد. در ضمن، مشتری نیز سریعتر به پاسخ خود می رسد و این مسئله رضایت او را به همراه دارد.
امکان ضبط تماس و گزارش دهی نرم افزار مرکز تماس
«این مکالمه ممکن است برای اهداف آموزشی و پیگیری خدمات ارائه شده به شما مشتری عزیز ضبط شود.»
این جمله برای شما آشنا نیست؟
همه ما وقتی برای دریافت خدمات با شرکتی تماس گرفته ایم حداقل یکبار این جمله را قبل از شروع مکالمه شنیده ایم. هر کسب و کار موفقی برای پیشرفت نیاز دارد تا کیفیت خدمات ارائه شده توسط نیروی انسانی خود را پیگیری کند و در صورت لزوم به نیروهای پشتیبان جدید خود آموزش دهد. این بررسی و پیگیری همیشگی و مصرانه در پیشرفت کسب و کار شما معجزه می کند و ویپ 98 این معجزه را با نرم افزار مرکز تماس خود به شما هدیه می کند. این قابلیت در افزایش بهره وری از نیروی انسانی و افزایش رضایت مشتری به شما کمک می کند.
شماره گیرهای خودکار در کال سنتر
شاید در نگاه اول گرفتن یک شماره تلفن به صورت دستی کار زمان بر و سختی به نظر نیاید، شاید تنها چند دقیقه از وقت شما را بگیرد. اما زمانی را در نظر بگیرید که نمایندگان مراکز تماس خروجی شما هزاران تماس در هفته برقرار می کنند، این چند دقیقه می تواند به سرعت به چند ساعت تبدیل شود.
یک شماره گیر برقی به طور خودکار شماره تلفن های ذخیره شده را از لیستی که توسط نماینده شما انتخاب شده است شماره گیری می کند. برقراری تماس های جدید تنها زمانی امکان پذیر است که تماس فعلی به پایان برسد. این ویژگی در یک نرم افزار مرکز تماس، به شما این امکان را می دهد که یک شماره تلفن را چهار برابر سریع تر از حالت دستی بگیرید و بتوانید حداکثر 80 تماس را در یک ساعت برقرار کنید.
کلام آخر!
یک کسب و کار موفق برای پیشرفت به یک مرکز تلفن خوب با نیروی انسانی توانا نیاز دارد. این مرکز تلفن خوب بدون شک به یک نرم افزار مرکز تماس کارآمد برای پشتیبانی نیاز دارد. استفاده از یک سیستم تلفنی هوشمند در زمان، هزینه و تلاش نیروی انسانی شما صرفه جویی می کند و باعث بهبود عملکرد آنها و در نهایت رشد شما می شود.
سیستم تلفنی انتخابی شما از شرکت ویپ 98 امکانات زیادی را به کسب و کار شما ارائه می دهد و بی تردید گامی مهم برای پیشرفت شما محسوب می شود. اگر مشتاق استفاده از این نرم افزار هستید برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با پشتیبان ها به آدرس VoIP98.com مراجعه فرمایید.