خبرگزاری کار ایران

چگونه پکیج را سرویس کنیم؟

چگونه پکیج را سرویس کنیم؟
کد خبر : ۱۱۴۰۴۸۹

تعمیرات پکیج

 سرما در زمستان میتواند بسیار طاقت فرسا باشد و اگر پکیج خراب شود شما را به دردسر خواهد انداخت. تعمیرات و نمایندگی پکیج در کرج  بیش از صد نیروی متخصص، متعهد و با تجربه دارد که در کنار کار تجربی و آموزش‌های به روز و استخراج شده از منابع اصلی برندهای پکیج موجود تمامی دوره های فنی و حرفه تعمیر پکیج را نیز به خوبی گذرانده اند و دارای تخصص حرفه‌ای میباشند. شما میتوانید با شماره تماس نمایندگی تعمیرات پکیج در کرج تماس گرفته تا مشکل شما در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود.

تعمیرات پکیج 

هرگونه مشکل و نقص فنّی پکیج خود را به نمایندگی ایران رادیاتوردر کرج بسپارید. ما بهترین تیم تعمیر پکیج را با کم‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت به شما ارائه می‌کنیم. تعمیرکاران ما به صورت آموزش دیده خدمات سرویس و تعمیر پکیج شما را در کم‌ترین زمان ممکن برای شما انجام می‌دهند.

هزینه سرویس و تعمیر پکیج

محاسبه‌ی قیمت تعمیر پکیج برای همه‌ی پکیج‌ها یکسان نیست زیرا در مدل و شدت خرابی متفاوت می‌باشند. دقت داشته باشید که هزینه‌ی سرویس و تعمیر پکیج برای پکیج‌های مختلف مانند تاچی، ایران رادیاتور، ایرفو، بوتان و... متفاوت است و تمام هزینه ها طبق تعرفه و زیر نظر اتحادیه می‌باشد.

چگونه پکیج را سرویس کنیم؟

برای جلوگیری از بروز مشکل در انواع پکیج، می‌بایست به صورت دوره‌ای و مرتب برای سرویس پکیج خود اقدام نمایید. سیستم کارایی پکیج‌ها به گونه‌ای است که اگر در زمان تعیین شده به آن‌ها رسیدگی نشود، بعدها باید هزینه‌ی خیلی زیادی را صرف تعمیر دستگاه خود کنید. پس به منظور پیشگیری از پرداخت هر گونه هزینه‌ی تعمیری و گزاف، سعی کنید هر سال در اوایل هر فصل، از یک  تکنسین متخصص پکیج از نمایندگی ایران رادیاتور در کرج کمک بگیرید تا پکیج‌ شما را سرویس کند.

چرا نمایندگی تعمیرات بابامرادی

هر وسیله‌ای اگر قبل از اینکه مشکلی برای آن به وجود آید توسط متخصص بازرسی شود، علاوه بر اینکه از هزینه‌های گزاف جلوگیری می‌شود، کارایی وسیله را بیشتر می‌کند و طول عمر دستگاه به طور چشمگیری افزایش می‌یابد. پس لازم است که هر وسیله‌ای را متناسب با نیازی که دارد در اختیار کارشناس قرار دهیم تا سرویس آن صورت گیرد. شما با سرویس پکیج خود توسط نمایندگی پکیج تاچی در کرج از بسیاری از هزینه‌ها صرفه جویی کرده‌اید.

خرابی پکیج

مشکلات رایج که برای هر پکیجی ممکن است رخ دهد به شرح زیر می‌باشند. البته نگران نباشید تمامی مشکلات توسط نمایندگی بوتان در کرج رفع خواهند شد.

چرا آب خروجی پکیج گرم نیست؟

 چرا پکیج بوی سوختگی میدهد؟

 علت آنکه بدنه پکیج برق دارد چیست؟

 چرا پکیج روشن نمی شود؟

نشتی آب از پکیج به علت چیست؟

 چرا رادیاتور ها گرم نمی شوند؟

 چرا به محض روشن شدن پکیج فیوز منزل میپرد؟

دلیل صدای زیاد و غیرعادی پکیج چیست؟

ارور پکیج نشان دهنده چیست؟

بوی گاز از پکیج ناشی از چیست؟

 

برد پکیج

برد الکترونیکی پکیج ایران رادیاتور  و یا هر برند دیگری ممکن است به دلیل نوسانات برقی و یا اتصالی داخلی پکیج و یا بر اثر نشتی آب دچار آسیب گردد؛ که در این صورت با تعمیر و یا تعویض برد اصلی پکیج ایران رادیاتور  مشکل رفع خواهد شد. جهت جلوگیری از بروز خرابی برد الکترونیکی پکیج ایران رادیاتور حتما از محافظ برق استفاده نمایید. اگر برد پکیج دستگاه شما دچار خرابی شده است می‌توانید با نمایندگی پکیج در کرج تماس حاصل فرمایید.

چرا نمایندگی پکیج در کرج شناخته شده است؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات پکیج
  • بررسی کیفیت خدمات و نظرسنجی پس از انجام کار
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت تعمیرات انجام شده
  • تماس با مشتری تا 60 دقیقه پس از ثبت اطلاعات
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی تاچی
  • استفاده از قطعات اصلی بوتان
  • استفاده از قطعات اصلی ایران رادیاتور و...
  • رعایت نظافت و استفاده کامل از پروتکل‌های صحیح بهداشتی مقابله با کرونا
  • و ...

چقدر پکیج دیواری نیاز به فاصله دارد؟

حداقل فاصله بین آبگرمکن و ساختمان قابل احتراق و غیر قابل احتراق 0 اینچ در طرفین و عقب ، 4 اینچ در جلو و 6 اینچ از لوله تهویه است. فاصله از بالای هود پیش نویس 12 اینچ است. به برچسب روی آبگرمکن واقع در مجاورت شیر ​​کنترل گاز برای همه فاصله ها مراجعه کنید.

تهویه هوای پکیج

دریچه هنگامی که یک آبگرمکن مسکونی و گاز سوز نصب می شود ، گازهای احتراق باید به خارج از محل منتقل شوند و هوای تازه مورد نیاز برای احتراق باید از خارج از خانه با استفاده از لوله فلزی دو جداره  از بیرون تامین شده و گاز احتراق نیز خارج شود. توجه داشته باشید که استفاده از  لوله تک جداره مجاز نیست.

آیا خوابیدن در اتاقی که دارای پکیج است ایمن است؟

آبگرمکن های گازی را نباید در اتاق خواب قرار بگیرند  مگر اینکه از نوع دریچه مستقیم باشند یا با درب خود بسته شده از آب و هوا جدا شده باشند. هوای احتراق همیشه باید از بیرون کشیده شود. توصیه میشود هرگز پکیج را در اتاق خواب و یا حمام یا هرجایی از خانه که تهویه مناسب ندارد نصب نکنید اینکار بسیار خطرناک و سانحه ساز است. برای نصب پکیج خود میتوانید با نمایندگی رسمی پکیج در کرج تماس بگیرید.

چگونه پکیج را سرویس کنیم؟

منواکسید پکیج دیواری

اگر یک آبگرمکن گازی در منزل خود دارید که مدت ها مورد غفلت قرار گرفته است و به طور نامناسب نصب شده یا تهویه مناسبی ندارد ، ممکن است مونوکسید کربن نشت کند . مونوکسید کربن گازی بی بو و بی رنگ است که در اثر سوزاندن سوخت ها مانند گاز در حین کار تولید می شود.

چگونه می توانم بفهمم که پکیج من مونوکسید کربن نشت کرده است؟

چگونه تشخیص دهیم که کوره پکیج شما مونوکسید کربن نشت می کند یا خیر

تراکم شدید روی پنجره هایی که پکیج نصب شده است ظاهر می شود.

لکه های دوده در اطراف کوره ظاهر می شود. ...

ظاهر فیزیکی دوده ، دود ، دود یا خروج از خانه در کوره.

بوی سوزان/ گرم شدن بیش از حد

آیا آبگرمکن دیواری مونوکسید کربن تولید می کنند؟

 فقط پکیج هایی  که سوخت قابل احتراق را برای ایجاد گرما می سوزانند ، می توانند باعث تجمع مونوکسید کربن در خانه شما شوند. پکیج‌های دیوار اگر در جایی که تهویه نداشته باشد نصب شوند بسیار خطر ناک است.

ارورها و کدهای خطای پکیج بوتان مدل کالداونیزیا، اپتیما، پارما، بیتا، پرلا، CV و روما به چه معناست؟

چراغ سبز ثابت:

 

در این حالت مشعل روشن است.

 

چراغ سبز چشمک زن ۱ ثانیه روشن ۵ ثانیه خاموش:

 

دستگاه در حالت استند بای ( آماده به کار) و عدم تقاضا قرار دارد.

 

چراغ سبز چشمک زن ۰/۵ ثانیه روشن و ۰/۵ ثانیه خاموش:

 

اشکال در پرشر آب (تا ده دقیقه) و سپس چراغ قرمز ثابت میشود

اشکال در پرشر دود ( تا ده دقیقه) و سپس چراغ قرمز ثابت میگردد

در حالت زمستانه وقتی آب به دمای تعیین شده میرسد

قطع بودن ترموستات اتاقی در حالت زمستانه

چراغ سبز چشمک زن سریع:

 

ورود به محدوده سارا

 

چراغ قرمز چشمک زن:

 

قطع بودن ترموستات حد

 

چراغ قرمز ثابت:

 

NTC گرمایش قطع است

عدم تشکیل شعله

ترموستات دود قطع است (در پکیجهای بدون فن)

چراغ زرد چشمک زن:

 

حالت حد اکثر توان گرمایشی در کلید انتخاب فصل فعال شده است

 

چراغ زرد ثابت:

 

NTC مصرف قطع است

چراغ سبز و قرمز ثابت:

 

اشکال در NTC آب مصرف

 

چراغ قرمز ۰/۵ ثانیه روشن ۰/۵ ثانیه خاموش:

 

قطع شدن ترموستات حد

پارازیت شعله

چراغ قرمز ۰/۲ ثانیه روشن ۰/۲ ثانیه خاموش:

 

اشکال در NTC گرمایش

 

چراغ سبز ۰/۵ ثانیه روشن ۰/۵ ثانیه خاموش:

 

قطع بودن پرشر آب

قطع بودن پرشر دود

کدهای خطای بوتان مدل پرلا و پرلا پرو :

کد E01 :

عدم تشکیل شعله

 

کد E02 :

عمل کردن ترموستات حد

 

کد E03 :

فعال شدن پرشر دود

 

کد E04 :

کمبود فشار آب مدار گرمایش

 

کد E06 :

NTC آب گرم مصرفی قطع است

 

کد E07 :

NTC آب گرمایش قطع است

 

کد E11 :

وجود شعله قبل از فرمان برد

 

دما +چشمک زن :

عمل نمودن پرشر دود

عمل نمودن ترموستات دود

کافی نبودن فشار آب گرمایش

ADJ :

تنظیم الکتریکی حد اقل وحد اکثر دمای گرمایش

 

کدهای خطای بوتان مدل CV :

کد E1 :

نبود شعله ، قطع گاز

 

کد E2 :

فعال شدن ترموستات حد

 

کد E3 :

عمل نمودن پرشر دود پس از ۲ دقیقه

 

کد E4 :

خطای مدولاتور شیرگاز

 

کد E5 :

اشکال در NTC مدار گرمایش

 

کد E6 :

اشکال در NTC مدار آب گرم مصرفی

 

کد E7 :

وصل بودن پرشر دود پیش از روشن شدن فن

 

کد E8 :

اشکال در ترموستات اتاقی

 

کد E9 :

افزایش دمای آب گرمایش بیش از ۹۵ درجه

 

کد E13 :

اشکال نرم افزاری برد

 

کد E15 :

اشکال در پرشر دود

 

کد E17 :

فعال شدن ترموستات دود

 

کد E25 :

یخ زدن مبدل اصلی

 

کد E27 :

اشکال در پرشر آب

 

کد E29 :

اشکال در مدار برق رسانی شیرگاز

 

 کد E99 :

خطای عدم تشخیص فن دار بودن یا فن دار نبودن دستگاه

 

کدهای خطای بوتان مدل روما :

کد A01 :

حس نکردن شعله توسط حسگر

 

کد A02 :

ترموستات حد عل کرده است

 

کد A03 :

پرشر دود عمل نموده است

 

کد A04 :

اشکال در پرشر آب

 

کد A05 :

خرابی برد

 

کد A06 :

NTC مصزف

 

کد A07 :

NTC گرمایش

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز