خبرگزاری کار ایران

خرید بهترین چوب روسی در تهران

خرید بهترین چوب روسی در تهران
کد خبر : ۱۱۲۸۶۶۹

در ابتدا میپردازیم به تعریف چوب روسی ،این که چوب روسی چیست و چه کاربردی دارد.

برای تعربف چوب روسی میتوان گفت یکی از انواع چوب است که از کشور روسیه از طریق شمال ایران وارد کشور ایران میشود. اگر تاکنون برای خرید مبلمان، سرویس خواب، کابینت و اقلامی از این قبیل به مراکز خرید رفته باشید، نام چوب روسی زیاد به گوش شما خورده است. کشور روسیه یکی از صادرکنندگان بزرگ چوب در جهان است، این کشور چوب ها را در سایز های مختلف به صورت خشک کن و یا غیر خشکن و یا گرده، الوار تخته و …. به صورت بندیل به کلیه جهان صادر می نماید.از کاربرد های چوب روسی میتوان به ساخت پارکت، سقف و کابینت، و... اشاره کرد.

این چوب ها که از گونه های مختلف درختان نرم یا سخت گرفته میشود در فواصلی از سال که در روسیه هوا مناسب است برش میخورد.قیمت چوب روسی بر اساس متر مکعب حساب میشود و میتواند در هر نوع آن متغییر باشد.

اگر میخواهید در رابطه با چوب های روسی  اطلاعاتی را کسب نمایید این مطلب را حتما مطالعه کنید. آوا چوب اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار میدهد. به جرات میتوان ادعا کرد از قدیمی ترین مصالح برای ساختمان ها این نوع چوب ها میباشند. برای خرید بهترین چوب روسی در تهران میتوانید به سایت آوا چوب مراجعه نمایید.

خرید بهترین چوب روسی در تهران

انواع چوب روسی

چوب‌ وارداتی فراوانی از سمت روسیه وارد ایران می‌شود که از جمله‌ی آن می‌توان به انواع کاج‌ (مانند نراد، ساسنا و یولکا)، بلوط، راش و انواع لمبه‌های روسی اشاره کرد که در ایران پرمصرف‌تر هستند.

  • ساسنا از جمله‌ی کاج‌هایی است که با توجه به نرمی، سبکی و مقرون به صرفه بودن در بسیاری از مصنوعات چوبی از جمله الیاف سازی، ام دی اف، نئوپان و تخته سه‌لا مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • یولکا یا همان نوئل نیز از درختان سوزنی برگ‌ همیشه سبز است. این چوب بسیار روشن، نرم و دارای بافت درشتی است و با وجود نرم بودن بافت محکمی دارد. از این چوب برای ساخت مصالح چوبی ساختمانی، انواع دکوراسیون داخلی و … استفاده می‌شود.
  • چوب نراد روسی چوب های وارداتی میباشد که به رنگ سفید یا سفید مایل به کرم و قهوه ای میباشد. این چوب ها دارای ظاهری بسیار زیبا میباشند، بسیار نرم و کم دوام اند و کار کردن با این چوب ها بسیار آسان است. نراد یکی از ۴۰ نمونه های درخت کاج میباشد.

قیمت چوب های روسی در بازار 

با در نظر داشتن شرایط اقتصادی و ثابت نبودن این شرایط در هیچ شرایطی نمیتوان به صورت ثابت تعرفه ای را در بازار به مشتریان عزیز اعلام نماییم. آوا چوب با در نظر داشتن این شرایط میتواند به صورت اجمالی به شما مشتریان عزیز محصولات خود را با بهترین کیفیت با قیمت های مناسب اعلام نمایید.

اما قیمت چوب روسی به نسبت خشک بودن و یا نبودن و کیفیت از ۸۰ الی ۱۷۸ هزار تومان برای هر متر مکعب اخرین تعرفه ای بوده که در میان بازار های چوب در ایران اعلام شده است.

 اما این نکته را درنظر داشته باشید که برای خرید چوب از چندین چوب فروشی استعلام قیمت نمایید.

خرید بهترین چوب روسی در تهران

از طرفی عوامل دیگری نیز بر قیمت چوب روسی موثر است که می توان به عملیات های رطوبت گیری ، گرمادهی و خشک شدن آن ها و در نهایت مرغوبیت چوب اشاره نمود. قیمت چوب روسی امروز در بازار ایران برای چوب های نراد ، ساسنا و یولکا متغیر است. بنابراین توصیه می شود برای خرید آن به سراغ یکی از مراکز معتبر در صنعت چوب بروید .شرکت آواچوب یکی از معتبر ترین تامین کنندگان و فروشندگان فعال در زمینه چوب های ایران و وارداتی بوده و در تمامی این سال ها توانسته است با محصولاتی با کیفیت و ارزان قیمت در خدمت مشتریان خود باشد.برای اطلاع از قیمت های به روز چوب میتوانید میتوانید با مشاورین ما به صورت تلفنی در ارتباط بوده و از قیمت ها اطلاع یابید.

خرید چوب روسی به همراه مشاوره رایگان

برای انتخاب چوب یک سری نکات وجود دارد که باید هنگام خرید به آنها توجه فرمایید.در ادامه به بررسی آن نکات میپردازیم.

ابتدا باید به ظاهر چوب توجه داشته باشید چوب نباید پوسیده باشد.همچنین به ترک های سطحی روی چوب هم باید در نظر بگیرید،چرا که اگر روی کار ترک داشته باشد احتمالا پرتی کار شما زیاد خواهد بود.

به رنگ چوب دقت کافی داشته باشید.معمولا چوب ها رنگ روشن تری دارند رنگ خیلی تیره برای چوب نشان آفتاب خوردگی،خیس بودن در زمان طولانی یا انبار داری نا مناسب و... میباشد.

مراقب پوسیدگی و دورنگی کبودی و قارچ روی چوب هم باشید این اختلاف رنگ ها در زمان رنگ کاری شما را با مشکل مواجه خواهد کرد.

به رطوبت چوب نیز دقت کنید.شما میتوانید با بلند کردن الوار،دست کشیدن روی آن،استفاده از رطوبت سنج و دیگر راه ها خیس یا خشک بودن چوب را تشخیص دهید.

تیم مجرب آوا چوب برای خدمات فروش خود خدمات مشاوره قبل خرید را هم به صورت آنلاین و هم به صورت تلفنی به مشتریان عزیز ارائه مینماید. مشاورین آوا چوب تماما اهتمام بر شفافیت و جلب رضایت مشتریان عزیز خواهند داشت. با مشاوره قبل خرید میتوانید خریدی مطمئن داشته باشید .

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز