خبرگزاری کار ایران

انواع بهترین انگشترهای مردانه کدامند؟ + [ خرید با تخفیف ]

انواع بهترین انگشترهای مردانه کدامند؟ + [ خرید با تخفیف ]
کد خبر : ۱۱۲۴۸۱۴

در این مطلب میخواهیم به صورت مختصر درباره انواع بهترین انگشترهای مردانه مطالبی را خدمت شما ارائه دهیم که قطعا برای شما مفید خواهد بود. اگر به دنبال این هستید که ببینید که بهترین انگشترهای مردانه دارای چه ویژگی هایی هستند و چه سنگ هایی را شامل می شوند، به هیچ وجه این مطلب را از دست ندهید.

انگشتر یکی از مهمترین اکسسوری ها در بین آقایان به شمار می رود. آقایان بر عکس خانم ها اکسسوری های کمتری دارند ولی همین تعداد کم برای آقایان بسیار مهم است. برای مثال ساعت مچی، انگشتر که هم در بین خانم ها و هم در بین آقایان جزء اکسسوری های مشترک به شمار می رود، در آقایان بیشتر اهمیت دارد.

در قدیم هم مردها برای قدرت گرفتن از انواع بهترین انگشترهای مردانه استفاده می کردند تا بتوانند از انرژی مثبت آن استفاده کنند. برای مثال مردم پارسی برای پیروزی در جنگ ها از انگشتر پیروزه یا فیروزه استفاده می کردند و بر این باور بودند که هر کس این انگشتر را در دست داشته باشد، قطعا برنده جنگ خواهد بود.

در بسیاری از احادیث و روایات هم توصیه شده است که مردان در دست خود از انگشتر استفاده کنند که در این بین استفاده از فیروزه، یاقوت و عقیق به شدت توصیه شده است. حالا ما در این بین میخواهیم به انواع بهترین انگشترهای مردانه از نظر سنگ، نگین و فضیلت بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

معرفی انواع بهترین انگشترهای مردانه مجلسی و شیک

معمولا قیمت انگشتر مردانه بالاتر از قیمت انگشتر زنانه است، چرا که اکثرا برای آقایان انگشترهای نگین دار و سنگ دار تولید می شود. همچنین انواع بهترین انگشترهای مردانه، محصولاتی هستند که در آنها از سنگ زینتی استفاده شده است.

حالا در ادامه به این محصولات که برای آقایان هستند، بیشتر خواهیم پرداخت:

  • انگشتر عقیق، بهترین انگشتر مردانه با سنگ

یکی از بهترین انگشترها از نظر اسلام و روایات، انگشتر عقیق مردانه است. در بسیاری از احادیث و روایات توصیه شده است که آقایان حتما در دست راست خود از انگشتر عقیق استفاده کنند.

در این میان امام علی (ع) میفرماید: نمازی که با انگشتر عقیق خوانده شود، ثوابش 1000 برابر نمازی است که بدون آن خوانده شود. پس یکی از مهمترین فضیلت های انگشتر عقیق، فضیلت معنوی آن است. اما به غیر از فضیلت معنوی، فضیلت های مادی و دنیوی هم برای انگشتر عقیق بیان شده است.

در این باره باید به سخن امام رضا (ع) رجوع کنیم که میفرمایند: عقیق فقر و درویشی را برطرف می کند و در دست کردن عقیق، نفاق را زایل می کند.

به طور کلی عقیق یکی از انواع بهترین انگشترهای مردانه به شمار می رود، چرا که دارای مزیت ها و خواصی چون:

  • فقر را از بین می برد.
  • باعث افزایش رزق و روزی می شود.
  • سبب غم زدایی و فرح انگیزی می شود.
  • در برابر بلایا از صاحب خود محافظت می کند.
  • به شرط ولایت علی (ع) عذاب برای کسی که عقیق دست می کند، حرام است.
  • سبب آخر و عاقبت به خیری خواهد شد.

حالا اگر به دنبال انگشترهای مردانه هستید، توصیه می کنیم حتما به فکر انگشتر عقیق هم باشید. برای اینکه انگشترهای عقیق دارای ظواهر مختلفی است، هر کسی با هر سلیقه ای می تواند صاحب این انگشترها باشد.

  • انگشتر یاقوت، توصیه شده به عنوان بهترین انگشتر مردانه

یکی دیگر از انگشترهای ارزشمند و خوش رنگ و لعاب، انگشتر یاقوت می باشد. یاقوت دارای سنگ سرخ رنگ و شفافی است که علاوه بر زیبایی ظاهری دارای فضیلت های مادی و معنوی است و استفاده از آن توصیه شده است. انگشتر یاقوت به گفته امام رضا (ع) فقر را برطرف می کند و همچنین در روایات گفته شده است که موجب افزایش رزق و روزی است.

انواع بهترین انگشترهای مردانه کدامند؟ + [ خرید با تخفیف ]

خواصی که برای انگشتر یاقوت بیان شده است، عبارتند از:

  • افزایش و وسعت رزق و روزی برای صاحب آن
  • شخصی که انگشتر یاقوت دست می کند، نجابت و بزرگی می یابد.
  • پریشانی را از بین می برد.

یاقوت را می توانید به عنوان یکی از زیباترین نگین های انگشتر برای خود برگزینید و علاوه بر اینکه از زیبایی و زینت آن استفاده می کنید، از فضیلت های آن هم مستفیض شوید.

  • انگشتر فیروزه، بهترین انگشتر برای مرد ایرانی

انگشتر فیروزه یک انگشتر بسیار خوش رنگ و منحصر به فرد می باشد که از معادن نیشابور و کرمان سنگ آن را بدست می آورند و سپس در کارگاه های جواهر سازی، آن را به نگین انگشتری تبدیل می کنند.

انگشتر فیروزه مردانه را می توان از نگین های پر خاصیت ایرانی دانست که در روایات و احادیث معتبر از ائمه نیز استفاده از آن به شدت توصیه شده است.

در باب خواص انگشتر فیروزه، امام صادق (ع) میفرمایند که هر کس انگشتر فیروزه در دست کند، فقیر نشود. همچنین از پیامبر اکرم (ص) نقل شده است که خداوند می فرماید من شرم دارم دستی که برای دعا به سوی بلند شده باشد و در آن فیروزه باشد و آن را نا امید برگردانم.

حالا به چند مورد از خواص انگشتر فیروزه در این بند اشاره می کنیم:

  • سبب دور کردن فقر و در نتیجه افزایش رزق و روزی خواهد شد.
  • اگر کسی بچه دار نمی شود، فیروزه سبب فرزندآوری و کمک به حل مشکل وی خواهد شد.
  • در استجابت دعا در محضر خداوند متعال بسیار موثر است.
  • سبب فجر و پیروزی صاحب آن خواهد شد.
  • سبب دور شدن دردها از بدن می گردد.
  • برای سلامت جسم و روح بسیار موثر است.

فیروزه را می توان در کنار عقیق یکی از انواع بهترین انگشترهای مردانه دانست. پس اگر میخواهید دو انگشتر زیبا، خوش رنگ و با انرژی مثبت داشته باشید، این انگشترها گزینه های مناسبی است.

  • انگشتر حدید صینی، برای آقایان

حدید صینی یا آهن چینی یکی از سنگ هایی است که برای ساخت انگشتر مورد استفاده قرار می گیرد. گفته شده است که امام علی (ع) برای قوتش از این انگشتر استفاده می کرده است. دور تا دور یا پشت و روی نگین حدید صینی را با ذکر مخصوص حکاکی می کنند تا باعث افزایش قدرت و تاثیر گذاری آن شود.

از خواصی که برای انگشتر حدید صینی گفته می شود، عبارتست از:

  • سبب رفع ترس می شود، هر کسی که می ترسد یا دل ضعیفی دارد، می تواند از حدید صینی استفاده کند.
  • سبب اجابت دعا و حاجت خواهد شد.
  • درد وضع حمل را کم می کند و فرایندش را آسان خواهد کرد.
  • انسان را در برابر شر و بدی حفظ می کند.

خرید انواع بهترین انگشترهای مردانه از زارنس

اگر مایل به خرید انواع انگشترهای مردانه هستید، ما به شما توصیه می کنیم که حتما از فروشگاه معتبر خرید کنید. اگر به دنبال این هستید که از یک فروشگاه اینترنتی معتبر خریدد خود را انجام دهید، ما برای شما فروشگاه زارنس را معرفی می کنیم.

انواع بهترین انگشترهای مردانه کدامند؟ + [ خرید با تخفیف ]

فروشگاه زارنس یکی از قدیمی ترین و فعال ترین فروشگاه های اینترنتی از چندین سال قبل است که با ارائه محصولات انگشتر مردانه در انواع مجلسی و شیک، آماده ارائه خدمات مشاوره و فروش برای شما است.

زارنس با نشانی www.zarens.com فعال است و شما می توانید خرید خود را از این فروشگاه انجام دهید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز