خبرگزاری کار ایران

نکات مهم در خرید اسباب بازی لگو و عروسک در تیله‌ها

نکات مهم در خرید اسباب بازی لگو و عروسک در تیله‌ها
کد خبر : ۱۱۲۰۶۵۹

در دنیای کنونی اسباب بازی و عروسک ها بخش بسیار بزرگی از زندگی کودکان و حتی بزرگ سالان را تشکیل می دهند به طوریکه از اسباب بازی لگو ، اکشن فیگور و آدم آهنی و ماشین اسباب بازی و عروسک ها به عنوان دکور برای زیبایی اتاق ها و فضای خانه استفاده می شود. صنعت اسباب بازی آن چنان بزرگ است که سالانه میلیارد ها دلار گردش مالی را به همراه دارد و امروزه تمام کشور های جهان در صد هستند که بهترین محصول را تولید و صادر کنند زیرا در قرن 21 اهمیت تربیت کودک بسیار بیشتر از گذشته مورد اهمیت قرار گرفته است.

با وجود اهمیت فراوان این موضوع برای دوست داران این دنیای رنگارنگ این مقاله تعبیه شده است تا شما بتوانید با دید باز تری به خرید اسباب بازی و عروسک خود بپردازید.

به نقل از فروشگاه اسباب بازی تیله ها

شما ابتدا باید نیاز خود را بدانید تا هدف و مقصد مشخصی برای شما باز شود به این دلیل که صنعت اسباب بازی بسیار بزرگ می باشد و سرشار از تنوع است؛ حتی اگر شما دسته بندی مربوطه را انتخاب کنید و برای مثال خرید لگو را برگزینید خود رشته اسباب بازی ساختنی و لگو ها دارای زیر مجموعه های بسیار زیادی می باشند به همین دلیل این مقاله به بررسی خرید عروسک و لگو اختصاص داده شده است.

1- برای چه سنی قصد خرید اسباب بازی و عروسک را دارید ؟

یکی از نکات مهم در انتخاب اسباب بازی و عروسک مورد نظر توجه داشتن به سن کسی است که قرار است محصول موردنظر برایش خریداری شود، چون تمام اسباب بازی دارای رده سنی می باشند و هر کدام از قواعد و استاندارد های بین المللی قبل خروج از کارخانه پیروی می کنند.

در خرید اسباب بازی لگو به این موضوع توجه داشته باشید که ما دو نوع آماده و غیر آماده داریم؛ به این صورت که اسباب بازی های ساختنی و لگو سطلی از نوع غیر آماده می باشد و کودکان بایستی با خلاقیت خود بنا و جسم مورد نظر خود را درست کنند ولی در مدل های دیگر که در نهایت به شکل معینی می رسیم مثل ماشین، کشتی، قطار و ... در دسته بندی لگو آماده قرار می گیرند زیرا قطعات مشخص هستند و فقط احتیاج به چسباندن دارند.

کاملا مشخص است که برای کودکان زیر 4 سال نوع غیر آماده مناسب است زیرا هنوز هوش و تعامل کافی برای درک ساخت از روی نقشه ندارند و برای سنین بالاتر کودکان می توانند به تنهایی یا با کمک والدین اقدام به ساخت لگو های آماده بکنند.

 

نکات مهم در خرید اسباب بازی لگو و عروسک در تیله‌ها

 

2- دنبال اسباب بازی لگو  و عروسک دخترانه هستید یا پسرانه ؟

خرید عروسک و خرید اسباب بازی در انواع مختلف وجود دارد و شما می توانید وارد دنیای قلعه و سرباز پسرانه شوید یا وارد قسمت رنگ های پاستیلی دخترانه شوید؛ البته این موضوع را هم باید ذکر کرد هیچ قانونی برای نشانه گذاری و دخترانه پسرانه کردن اسباب بازی و عروسک ها دیگر کم کم در حال محو شدن است و شما می توانید با توجه به روحیات و علایق کودکانتان محصول مورد نظر را خرید کنید.

3- به تعداد قطعات لگو هنگام خرید توجه کنید !

قبل از اینکه محصولی را خریداری نمایید به این موضوع توجه کنید که آیا توانایی اتمام آن محصول را دارید یا نه، چون در محصولات لگو آماده باید در نهایت قطعات را به هم وصل کرده و به شکل نهایی برسید تا بتوانید از بازی نهایت لذت را ببرید.

به این صورت که اگر کودکانتان به تنهایی نمی توانند بازی کنند و شما نیز وقت کافی برای کمک به کودکان خود را ندارید از محصولات با قطعات کم استفاده کنید.

 

نکات مهم در خرید اسباب بازی لگو و عروسک در تیله‌ها

 

4- به دنبال عروسک پولیشی هستید یا روسی ، نمدی و پشمی ؟

دنیای عروسک ها را دست کم نگیرید زیرا در این سرزمین شما بسیار حیرت زده می شوید چون تنوع و اجناس بسیار متفاوتی و متمایز از یکدیگر وجود دارد که شما با آگاهی و شناخت از این دسته محصولات اقدام به تهیه عروسک خود می کنید.

عروسک پولیشی چیست ؟

این گونه از عروسک ها در ایران به اشتباه نامگذاری شده زیرا تلفظ درستش پلاشی است که از کلمه انگلیسی Plush سررشته میگیرد. عروسک های پولیشی به گونه ای گفته می شود که معمولا از جنس مخمل و پارچه های بسیار لطیفی درست می شوند که داخلشان از پنبه مصنوعی یا دانه های یونولیت پر می شوند.

این عروسک ها جزو پرطرفدار ترین محصولات در سرتاسر دنیا می باشند و در همه کشور ها خواهان بسیارزیادی میان کودکان دارند می توان از هر شکلی و اندازه ای از آن ها را پیدا کرد.

سخن آخر

فروشگاه اسباب بازی و عروسک تیله ها با موجودیت صد ها محصول خرید اسباب بازی ارزان و اورجینال را برای شما عزیزان مهیا کرده است که به کمک آن بتوانید سریع تر و ارزان تر محصولات خود را دریافت کنید و روز خوبی را برای کودکان خود بسازید.

منبع : تیله ها

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز