خبرگزاری کار ایران

کاربرد رنگ های مختلف کانسیلر چیست؟

کاربرد رنگ های مختلف کانسیلر چیست؟
کد خبر : ۱۱۱۸۴۲۹

اگر سری به پیج‌های زیبایی و آموزش میکاپ در اینستاگرام، تیک تاک و کانال‌های یوتیوبی با همین محوریت بزنید کانسیلر را به عنوان یکی اصلی‌ترین ارکان آرایش بیوتی بلاگرها در می‌یابید‌.

حتماً با خود فکر می‌کنید که استفاده از کانسیلر مخصوص همان بیوتی بلاگرهاست و استفاده از آن‌ها حتی با وجود آموزش‌های آن‌ها همچنان سخت است. واقعیت این است که کانسیلر الانزا یک اصلاح کننده رنگ پوست فوق العاده است که در انواع کرمی، پودری و مدادی در بازار موجود هستند. درست است اگر بگوییم که هیچ کرم یا پرایمری نمی‌تواند جای کانسیلر را پر کند. کانسیلر اصلاحی که با نام کانسلیر اصلاح رنگ نیز شناخته می‌شود در واقع کانسلیرهای رنگی هستند که برای اصلاح ناهماهنگی‌های پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کانسیلر در رنگ‌های متعددی نظیر سبز، قرمز، نارنجی و ... در دسترس هستند. در ادامه درباره کاربرد رنگ‌های مختلف کانسیلر به طور اختصاصی می‌پردازیم.

کاربرد رنگ‌های مختلف کانسیلر

کانسلیرهای اصلاحی معمولاً شامل رنگ‌های سبز، زرد، آبی، نارنجی، قرمز و بنفش می‌شوند. این رنگ‌ها از لحاظ تئوری، در دایره‌‌ای به نام چرخه رنگ قرار می‌گیرند که در آن هر رنگ در برابر دیگری قرار داده شده است. قرار گرفتن این رنگ‌ها در مقابل یکیدیگر بدین معنی است که آن‌ها مخالف و ضد هم هستند و همدیگر را خنثی می‌کنند. در واقع استفاده کردن هر یک از این رنگ کانسیلرها بر روی پوست، رنگ روبروی خود در چرخه رنگ را خنثی کرده و اثر آن را بر روی پوست از بین می‌برد. حال با نگرش بهتری می‌توان درک کرد که کار کانسیلرها بر روی پوست و کاربرد رنگ‌های مختلف پوست چیست.

کانسیلر به رنگ سبز

در چرخه رنگ، رنگ سبز در تضاد با رنگ قرمز قرار می‌گیرد به همین دلیل است که این رنگ برای نقاط قرمز پوست یک اصلاح کننده حقیقی و کارآمد است. کانسیلر سبز برای چه کسانی به طور اختصاصی یک انتخاب خوب است؟ در ادامه به پاسخ این سؤال پرداخته‌ایم.

افرادی که با لکه‌های قرمز رنگ سر و کله می‌زنند، افرادی که به تازگی در اثر حادثه ای پوستشان زخم شده است، افرادی که همیشه با جوش‌های قرمز و متورم در آینه روبرو می‌شوند، آکنه روزاسه و یا آکنه دوران بزرگسالی، همچنین برای افرادی که ناخواسته با یک ماه گرفتگی قرمز رنگ به دنیا آمده‌اند و قصد پوشاندن آن را دارند.

کانسیلر به رنگ قرمز

کانسیلر قرمز مناسب افراد دارای پوست تیره (و دارای تناژ پوست گرم) است. این کانسیلر برای افراد دارای پوست روشن طراحی نشده و در صورت استفاده، پوست و میکاپ را غیرطبیعی نشان می‌دهد. برای افراد دارای پوست خیلی تیره، کانسیلر قرمز رنگ برای اهداف زیر استفاده می‌شود.

پوشاندن و محو کردن سیاهی دور چشم و همچنین لکه‌های تیره.

کانسیلر به رنگ زرد

در چرخه رنگ مربوط به کانسیلرها، زرد در مقابل بنفش قرار می‌گیرد. زرد دشمن بنفش است و به همین دلیل می‌تواند هر چیزی که به نظر بنفش می‌آید را از روی ظاهر شما پاک کند. به همین منظور، کانسیلر زرد در موارد زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربرد رنگ های مختلف کانسیلر چیست؟

برای افراد با پوست سفید و بسیار روشن که با نمایان شدن مویرگ‌های بنفش روی پوستشان مشکل دارند؛ برای افرادی که زیاد مراقب نیستند و ممکن است جایی از صورتشان کبود شده باشد؛ همچنین برخی، از کانسیلر زرد به عنوان پرایمر سایه چشم نیز استفاده می‌کنند.

کانسیلر به رنگ بنفش

اگر از آن دسته افرادی هستید که به هر دلیلی (ژنتیک و یا بیماری) با چهره‌ای مایل به زرد و متورم از خواب بیدار می‌شوید و دنبال راهکاری برای حل این مشکل هستید پیشنهاد ما به شما کانسیلر بنفش است. همان طور که گفته شد بنفش نقطه مخالف زرد است. این رنگ برای افراد همیشه رنگ پریده معجزه می‌کند و شادابی و طراوت را به چهره و میکاپ آن‌ها باز می‌گرداند. موارد استفاده از کانسیلر بنفش به شرح زیرند:

پوشاندن لکه‌ها و جای زخم زرد رنگ، پوشاندن زردی پوست

نکته قابل توجه این است که برای برگرداندن رنگ به پوست، استفاده از کانسیلر بنفش در کنار پرایمر بنفش انتخاب کارآمدتری است؛ چرا که کانسیلر پوشانندگی کمتری نسبت به پرایمر دارد.

کانسیلر به رنگ نارنجی

در چرخه رنگ کانسیلری، نارنجی و آبی نقطه مقابل یکدیگر هستند. از همین رو هر چیزی که نشانی از رنگ آبی یا کبود آبی داشته باشد قابلیت خنثی کردن توسط این رنگ را دارد. نکته حائز اهمیت در مورد این کانسیلر نیز این است که کانسلیر نارنجی نیز همانند کانسیلر قرمز بیشتر مناسب افراد دارای پوست تیره است و در صورت استفاده توسط افراد دارای پوست روشن، نتیجه چندان مطلوبی نخواهد داشت.

پوشاندن تیرگی دور چشم، جای جوش و کبودی آبی رنگ از توانایی‌های  تخصصی کانسیلر نارنجی است.

کانسیلر به رنگ آبی

همان طور که اکنون می‌دانید رنگ آبی با نارنجی در تضاد است و برعکس رنگ نارنجی، مناسب افراد دارای پوست روشن است و این بدین معنی است که نباید توسط افراد دارای پوست تیره مورد استفاده قرار بگیرد؛ در غیر این صورت نتیجه مطلوبی به دنبال نخواهد داشت.

کاربرد کانسیلر آبی در افراد پوست روشن، شامل مقابله و پوشانندگی لکه‌های تیره‌ی پوست و نارنجی (به عنوان مثال لکه‌های ناشی از برنزه کننده‌‌ها) می‌باشد.

کانسیلر صورتی رنگ

کانسیلر صورتی که با نام کانسیلر هلویی نیز شناخته می‌شود یکی از متداول‌ترین و پر استفاده‌ترین کانسیلرهای رنگی است. کانسیلر صورتی بر روی پوست‌های سفید نتیجه اثربخش‌تری دارد و در جهت شاداب سازی پوست صورت و پنهان کردن خستگی، یک محصول قدرتمند است.

کاربرد رنگ های مختلف کانسیلر چیست؟

نحوه استفاده از کانسیلر

حال که کاربرد رنگ‌های مختلف کانسیلر را می‌دانید بهتر است طرز استفاده از آن‌ها را هم بدانید. کانسیلرها معمولاً قبل از کرم پودر (بعد از کرم پودر هم می‌توانند استفاده شوند اما پیشنهاد ما به شما، استفاده پیش از آن است) در نقاط مورد نظر استفاده می‌شوند. کانسیلر را می‌توان به وسیله براش آرایشی و یا پد آرایشی مقداری پخش کرد. پس از زدن کانسیلر مورد نظر و پخش آن و سپس اعمال کرم پودر، برای گرفتن نتیجه بهتر و ماندگاری بیشتر، استفاده از پودر فیکس یک  انتخاب عالی است.

کانسیلر را از الانزا بخرید!

اگر قصد خرید کانسیلر و بهره بردن از مزایای آن را دارید فروشگاه اینترنتی الانزا مکان خوبی برای خرید شماست. الانزا ارائه دهنده لوازم آرایشی، مراقبتی و بهداشتی اصل و باکیفیت است. از دیگر محصولات این فروشگاه می‌توان عطر و ادکلن‌های اصل و پوشاک زنانه و مردانه شیک اشاره کرد. برای مشاهده محصولات و خرید، به الانزا به نشانی اینترنتی https://elanza.com/ مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز